Hei
Tosiaan, täällä huutelis 25vuotias, fiksu, asiallinen ja mukava mies. Mies ja mies mutta kuitenkin, parin seuraa oon koittanut hakea. Sanotaanko että bi-utelias. Muutaman kanssa viestitellyt mutta tuntuu että siellä ollaan vaan ajatuksen tasolla asioissa, omasta mielestä olis kyllä kiva päästä jo enemmän kuin vaan vaihtamaan ajatuksia. Mahtaako tätä kautta tavoittaa ketään? Kil löytyy ja voin sitä kiinnostuksen mukaan kyllä jaella. Toki saa myös ensikertasta näissä asioissa neuvoa ja antaa oppia, mistä kannattaa seuraa hakea ja näin pois päin. Kiitos jo etukäteen ☺️
Nuorempi mies kolmanneksi?
10
838
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä ei ole kun päästään vialla olevia urpoja ja kusilutkia tyrkyllä
- Anonyymi
Laita kik
- Anonyymi
Pete3 kirjoitti:
Kik: Rentomis
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikku kikkeli
- Anonyymi
Hei, mekin ollaan kimppajuttua mietitty jo pitemmän aikaa, mutta ei ole vielä toteutettu.
Ollaan 50 ja 43 v. pari Savon maalta. Mistäpäin sinä?- Anonyymi
Pete3 kirjoitti:
Meillä on sitten muutama maakunta välissä.. Itse siis Satakunnan alueelta.
Ole vaikka hevon persreijässä
- Anonyymi
Pysykää juntit kotonanne
Täällä oli identtinen tapaus kuin aloittaja. Ikä ja ajatusmaailma täsmää täysin ja olisin suht lähelläkin. Kiinnostasko jutella jos vaikka siitä kehleytyisi jotakin? 😊
- Anonyymi
poju25 kirjoitti:
Täällä oli identtinen tapaus kuin aloittaja. Ikä ja ajatusmaailma täsmää täysin ja olisin suht lähelläkin. Kiinnostasko jutella jos vaikka siitä kehleytyisi jotakin? 😊
Ei hitossa kiinnosta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733454Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91921Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241289- 1341136
- 1001043
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68971- 60964
- 92937
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6925- 34840