Hei
Tosiaan, täällä huutelis 25vuotias, fiksu, asiallinen ja mukava mies. Mies ja mies mutta kuitenkin, parin seuraa oon koittanut hakea. Sanotaanko että bi-utelias. Muutaman kanssa viestitellyt mutta tuntuu että siellä ollaan vaan ajatuksen tasolla asioissa, omasta mielestä olis kyllä kiva päästä jo enemmän kuin vaan vaihtamaan ajatuksia. Mahtaako tätä kautta tavoittaa ketään? Kil löytyy ja voin sitä kiinnostuksen mukaan kyllä jaella. Toki saa myös ensikertasta näissä asioissa neuvoa ja antaa oppia, mistä kannattaa seuraa hakea ja näin pois päin. Kiitos jo etukäteen ☺️
Nuorempi mies kolmanneksi?
10
788
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä ei ole kun päästään vialla olevia urpoja ja kusilutkia tyrkyllä
- Anonyymi
Laita kik
- Anonyymi
Pete3 kirjoitti:
Kik: Rentomis
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikku kikkeli
- Anonyymi
Hei, mekin ollaan kimppajuttua mietitty jo pitemmän aikaa, mutta ei ole vielä toteutettu.
Ollaan 50 ja 43 v. pari Savon maalta. Mistäpäin sinä?- Anonyymi
Pete3 kirjoitti:
Meillä on sitten muutama maakunta välissä.. Itse siis Satakunnan alueelta.
Ole vaikka hevon persreijässä
- Anonyymi
Pysykää juntit kotonanne
Täällä oli identtinen tapaus kuin aloittaja. Ikä ja ajatusmaailma täsmää täysin ja olisin suht lähelläkin. Kiinnostasko jutella jos vaikka siitä kehleytyisi jotakin? 😊
- Anonyymi
poju25 kirjoitti:
Täällä oli identtinen tapaus kuin aloittaja. Ikä ja ajatusmaailma täsmää täysin ja olisin suht lähelläkin. Kiinnostasko jutella jos vaikka siitä kehleytyisi jotakin? 😊
Ei hitossa kiinnosta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174766
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291615- 211409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon251342Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1471101
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74932