Moikka, hei mietin vaan, että jos tamponia saa pitää enintään 8h niin pitääkö lomalla ja viikonloppusinkin laittaa herätys, jottei se ole sielä liian pitkää? Leikitään, että mentäisiin vaikka 23.00-00.00 aikoihin nukkumaan, niin onko se herätys sitten 7.00-8.00? Olisiko side yölle parempi vaihtoehto?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Henkilökohtaisesti en pidä siteistä, joten laitan myös lomilla jne. herätyksen noin 8h päähän ja vaihdon jälkeen jatkan yleensä uniani. Joskus on lipsahtanut yli 8h,enkä ole nähnyt vaikutusta
- Anonyymi
Kuka vit.. nukkuu lomalla yli 8 h?
- Anonyymi00003
Ei kukaan
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei kukaan
Miks jatkuvasti höpötät noista kuukautisista,haluatko var.istaa äijä,et olet nainen?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miks jatkuvasti höpötät noista kuukautisista,haluatko var.istaa äijä,et olet nainen?
Se on kyllä meille muille ihan sama!
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
No miksi tälläinen keskustelu palsta pitää sit olla jos menkoista ei edes puhua jos haluaa nouvoa?
- Anonyymi00006
8 tuntia ei ole mikään ehdoton raja. Ihan hyvin voi pitää 10 tuntia, ellei tamponi vuoda.
- Anonyymi00008
Jep
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1451125Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171017En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213758Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25706- 63705
- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38588
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57541