En tunne seksuaalista vetovoimaa

Anonyymi

Olen kohta 14-vuotias poika, ja en tunne seksuaalista voimaa keneenkään. Kaikki muut pojat puhuvat jo tytöistä, mutta kukaan ei viehätä minua mitenkään. Pitäiskö huolestua vai voiko kiihottuminen kasvaa vasta tulevaisuudessa? Elämä masentaa ilkeiden ihmisten takia, joka voi olla syynä tähän. Pliis vastatkaa ja neuvokaa pitääkö olla huolissaan.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tarvi olla huolissaan. Parempi vaan keskittyä normi arkeen, tunteet ja halut tulee sitä aikanaan. Niistä on aivan turha stressata. Parempi vain keskittyä niihin itselle tärkeisiin juttuihin tällä hetkellä. Helpommalla pääset, kun et huolestu tällaisista. Ehdit hyvin sitten vanhempanakin näitä funtsimaan sen sinulle oikean ihmisen kanssa yhdessä.

      • Anonyymi

        Okei kiitos :)


    • Anonyymi

      Älä ole huolissasi. Olet vielä nuori.
      Ei noi jutut tapahdu kaikilla samaan aikaan.
      Itselläkin seksuaalinen kiinnostus vastakkaista sukupuolta kohtaan alkoi aika myöhään, lähempänä 20 ikävuotta.
      Ei kannata olla huolissaan.

      • Anonyymi

        Okei :)


    • Anonyymi

      Moi, mä olin kiinnostunut ihan muista jutuista sinun ikäisenä. Kaverit pakottivat limudiskoonkin. Heillä oli kiinnostusta. Katselin kyllä kivan näköisiä tyttöjä, mutta en kokenut sellaista seksuaalista pakkoa lähestyä heitä. Pari vuotta myöhemmin seurustelin yhden tytön kanssa kun seksuaalisuus oli herännyt. Seurustelin 3,5vuotta. Lämpimät terveiset Annalle.

    • Anonyymi

      Sinähän olet vasta lapsi. Tule vaikka kuuden vuoden päästä takaisin. Ei nämä oikein lasten palstoja ole.

    • Anonyymi

      Seksuaalisuus on laaja käsite, on hetero, bi, homoseksuaaleja. Sitten on myös fetissejä, jotkin ihmiset tarvitsevat fetissejä kiihottuakseen.

      Ja suhteellisen harvinainen on myös tuo aseksuaali, eli ei ole kiinnostusta seksiin laisinkaan.

      Yleisesti ottaen seksuaalisuus kukkii murrosiässä, jos olet huolissasi siitä että onko seksuaalisuudessasi jotain vikana, voit käydä lääkärin vastaanotolla puhumassa tästä... Sillä siinä voi olla kyse jostain ihan muustakin minkä sivuoireena on tuo.

      Itse olin jo seksuaalisesti hereillä n. 8-vuotiaana, eli näin seksikkäitä unia sekä kärsin erektioista, vaikka masturboimisen opin vasta 13-vuotiaana. Niin en voi mennä muiden puolesta puhumaan, saattaa olla että joillakin seksuaalisuus herää paljon myöhemmin kuin toisilla. Eli mitä tarkoitan tuolla seksuaalisesti hereillä, niin olin kiihottunut naisista tuon ikäisenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe