Heips!
Onko muita joilla noseva merkkikin leijona? miilaisia ihmisiä tällaiset tuplaleijonat ovat?
Ainakin olen varsin huomiohakuinen ja kaipaan kehuja jatkuvasti... Mutta omasta mielestäni kestän kyllä arvostelua, jos se on rakentavaa, mikä ei kai se sovi kuvaan?
Myönnetään tietysti että inhoan sitä jos vihjaillaan että olen tehnyt jotain väärää, mutta jos se on totuus kestän sen (omilla ehdoillani eli MINUN olla se joka asiasta mainitsee ensin :)...) Eli vaikea taitaa olla tällainen persoona...:)
Nouseva merkkikin leijona!!
14
1357
Vastaukset
- Eräs-
Heh, taidat olla melkoinen esiintyjä. Tuot itseäsi paljon esille ja olet valovoimainen. Sinussa on varmaankin karismaa ja rohkeutta.
Oletko harkinnut esiintyjän uraa? Esim. näyttelijän?
Sinussa on lämpöä mutta vastapainoksi myös turhamaisuutta ja huomionkipeyttä.
Et varmaan ole ihminen helpoimmasta päästä mutta noilla eväillä voit päästä pitkälle.- jellonanainen
jep, vaadin ympärilleni olevilta ihmisiltä paljon, mutta he jotka ymmärtävät luonnettani saavat kyllä antamansa huomion tuplaten takaisin, meitä tuplaleijonia pitää osata käsitellä...:)
Oikeaan osuit, nautin esiintymisestä suunnattomasti ja tälläkin hetkellä kesäteatterissa ja viestinnän opintoja takana muutama opintoviikko, että kyllähän tuo minun luonnekuvaukseni täyttää kaikki leijonan(2x) kriteerit... No ehkä ikä karsii minustakin ylimääräisen turhamaisuuden ja dramaattisuuden pois, toivoa sopii..;) - Eräs-
jellonanainen kirjoitti:
jep, vaadin ympärilleni olevilta ihmisiltä paljon, mutta he jotka ymmärtävät luonnettani saavat kyllä antamansa huomion tuplaten takaisin, meitä tuplaleijonia pitää osata käsitellä...:)
Oikeaan osuit, nautin esiintymisestä suunnattomasti ja tälläkin hetkellä kesäteatterissa ja viestinnän opintoja takana muutama opintoviikko, että kyllähän tuo minun luonnekuvaukseni täyttää kaikki leijonan(2x) kriteerit... No ehkä ikä karsii minustakin ylimääräisen turhamaisuuden ja dramaattisuuden pois, toivoa sopii..;)Voisi sanoa että tupla leijonassa on ainesta diivaksi =)
Hyvä että pääset toteuttamaan esiintymistaitoasi. Moni ei kestä tulista luonnettasi varmaankaan mutta älä siitä huoli. Ikä karsii jonkinverran pois, mutta koska olet nousu leijonakin niin iän myötähän nousumerkki myös vahvistuu =) - Eräs-
Eräs- kirjoitti:
Voisi sanoa että tupla leijonassa on ainesta diivaksi =)
Hyvä että pääset toteuttamaan esiintymistaitoasi. Moni ei kestä tulista luonnettasi varmaankaan mutta älä siitä huoli. Ikä karsii jonkinverran pois, mutta koska olet nousu leijonakin niin iän myötähän nousumerkki myös vahvistuu =)Ja todennäköisesti ympärilläsi on paljon kadehtijoita. Sillä ihailijoita saat ja paljon ja syrjään jääneet tulevat kateellisiksi.
- tupla
olen minäkin. Pidän esiintymisestä, nykyisessä ammatissa sitä saa tehdä ihan viran puolesta, sillä pidän koulutuksia, esittelyjä, puheita ja muita vähemmän virallisia tilaisuuksia. En jännitä, olen luonteva ja hauska, saan ihmiset rentoutumaan (se on tarkoituskin). Sellaisen olen huomannut viime vuosina, että miehet haluavat "avautua" minulle, kertovat kipeistäkin asioista, itkevät. Se on jollain tapaa hämmentävää.
Mitä tulee ikääntymiseen, niin sen olen huomannut, että kun virheistään oppii ja valitettavasti itseään tutkii, niin kyllä sitä aina löytyy parannettavaa, vaikka aika hyväksi olen jo tullut. Tarkoitan siis sitä, että turha turhamaisuus ja diivailu jää vähän taka-alalle. Asiat puhuu puolestaan eli ei tartte itse itseään nostaa jalustalle vaan sen tekevät muut ;-)))- Jellomamma
Mä vähän järkytyin, kun sain kuulla olevani nousevalta merkiltäkin leijona. Mieluummin olisin ollut jotain monipuolisempaa. ; )
Minä en ole esiintymis- tai huomionhakuinen(muuta kuin parisuhteessa). Mieluummin vetäydyn ylhäiseen yksinäisyyteen ja seuraan kissan maireudella sieltä tapahtumia. Olen tempperamentiltani ujo ja arka, se ehkä laimentaa minun tarvettani nousta esiintymislavoille. Toisaalta taas pursuan uhkarohkeutta ja itseni ylittämisen tarvetta. Vaikea yhdeistelmä. Muutenkin olen täynnä vastakohtaisuuksia.
Siinä jotain minusta. Vaikea olen ainakin minä, mutta onneksi mieheni (skorpioni) on niin intuitiivinen ja syvälle näkevä, etteivät häntä kiukkupurkaukseni ja voimakas tahtoni pelota, päinvastoin. ; )
Oletteko te muut tuplaleijonat parisuhteessa? Minkä merkkisten kanssa ja kuinka teillä menee? - kaksinkertainen leo
Jellomamma kirjoitti:
Mä vähän järkytyin, kun sain kuulla olevani nousevalta merkiltäkin leijona. Mieluummin olisin ollut jotain monipuolisempaa. ; )
Minä en ole esiintymis- tai huomionhakuinen(muuta kuin parisuhteessa). Mieluummin vetäydyn ylhäiseen yksinäisyyteen ja seuraan kissan maireudella sieltä tapahtumia. Olen tempperamentiltani ujo ja arka, se ehkä laimentaa minun tarvettani nousta esiintymislavoille. Toisaalta taas pursuan uhkarohkeutta ja itseni ylittämisen tarvetta. Vaikea yhdeistelmä. Muutenkin olen täynnä vastakohtaisuuksia.
Siinä jotain minusta. Vaikea olen ainakin minä, mutta onneksi mieheni (skorpioni) on niin intuitiivinen ja syvälle näkevä, etteivät häntä kiukkupurkaukseni ja voimakas tahtoni pelota, päinvastoin. ; )
Oletteko te muut tuplaleijonat parisuhteessa? Minkä merkkisten kanssa ja kuinka teillä menee?Hei!
Parisuhteessa ollaan juuja kasosen kanssa. Vaikeaa tuntuu olevan meillä harvinaisen usein. Kun suhteemme on toimivassa vaiheessa kaikki on ihanaa ja onnemme täydellistä, mutta sitten...
Kaksosmies ei ehkä ole tupla-leolle paras valinta kriittisyytensä ja pisteliäisyytensä vuoksi, kaksosmies on yhtenä hetkenä todella herkkä herkkä ja ihana ja toisena kylmä ja ilkeä. Että jos haluaa rauhallista seurustelua ilman riitelyä ei tämä yhdistelmä kyllä toimi! Itsekin hieman mietintävaiheessa onko tänä kaksilahkeinen kuitenkin liian vaikea luonteeltaan...Toisaalta niin olen minäkin! :) Miten muilla? - Tuplaleijona-77
kaksinkertainen leo kirjoitti:
Hei!
Parisuhteessa ollaan juuja kasosen kanssa. Vaikeaa tuntuu olevan meillä harvinaisen usein. Kun suhteemme on toimivassa vaiheessa kaikki on ihanaa ja onnemme täydellistä, mutta sitten...
Kaksosmies ei ehkä ole tupla-leolle paras valinta kriittisyytensä ja pisteliäisyytensä vuoksi, kaksosmies on yhtenä hetkenä todella herkkä herkkä ja ihana ja toisena kylmä ja ilkeä. Että jos haluaa rauhallista seurustelua ilman riitelyä ei tämä yhdistelmä kyllä toimi! Itsekin hieman mietintävaiheessa onko tänä kaksilahkeinen kuitenkin liian vaikea luonteeltaan...Toisaalta niin olen minäkin! :) Miten muilla?Itselläni on ollut vaikeaa luonteeni kanssa. Kärsin suunnattomasta ehdottomuudesta jota vaadin läheisiltäni. Tiedän että se on väärin ja tämän luonteenpiirteen takia olen myös jo ehtinyt menettämään muutaman hyvän ihmisen elämästäni. Tosin en vaadi mitään sellaista mitä en itse antaisi takaisin. Mutta en voi vaatia automaattisesti kaikkia ajattelemaan ja tekemään niin kuin minä. Olen myös tiedostanut jo nuorempana(nyt 27 vuotta) etten ole ihan tavallinen tallaaja. Tunnen olevani ns. outo lintu. Ihan jo ajatusmaailmasta lähtien. En siedä kateutta missään, joka tuntuu seuraavan minua alituiseen; koulun penkeiltä työpaikoille. Olen aika sinut itseni kanssa ja pystyn antamaan muille tunnustusta ja huomiota. Oikeastaan jopa nautin siitä että saan muille hyvän mielen. Tarvitsen huomiota toki itsekkin,leijona kun olen, mutta näin vanhemmiten olen alkanut ahdistua siitä. Ehkä siksi että sehän tuo aina kateutta mukanaan kanssaihmisiltä. Jopa eräs lapsuudenystäväni myönsi minulle että on vaikea katsoa vierestä koska olen niin sinut itseni kanssa ja että olen onnellinen. Olin tästä aika ihmeissäni pitkän aikaa ja pyöritin hänen sanomisiaan mielessäni. Jokatapauksessa, uskon että kaikissa leijonissa on samanlaisia piirteitä, joko piilevinä tai esillä. Olemme äärimmäisen lämpimiä, valovoimaisia, karismaattisia, määrätietoisia ja myös tarvittaessa julmiakin kun kohtaamme vääryyttä jossakin meitä lähelle koskettavassa asiassa.
Niin ja unohdin vastata kysymykseen; olen avoliitossa vesimiehen kanssa(nousevaltaan leijona) ja en voisi parempaa suhdetta toivoa. Olemme toistemme parhaat kaverit ja kumppanit, eikä intohimoa suhteestamme puutu.
Tsemppiä kaikille leijonille! - tupla
Jellomamma kirjoitti:
Oletteko te muut tuplaleijonat parisuhteessa? Minkä merkkisten kanssa ja kuinka teillä menee?Olin 11 vuotta kalat-nouseva jousimies -miehen kanssa. Homma kaatui siihen, että mies ei kertonut miltä tuntui ja mökötti päiväkausia. Kertyi painolastia eikä asioita koskaan käsitelty vaan peiteltiin muka maton alle. Mutta kun ne matot ei ollu kokolattiamattoja vaan irtoilivat aina silloin tällöin...
Olen seurustellut pidempään myös vaaan kanssa sekä nuorempana muutaman kalan kanssa. Nyt minulla on suhde härkämieheen ja ensimmäistä kertaa elämässäni tunnen, että tunteisiini vastataan. Mutta suhteemme laatu on sellainen, että tavataan kun se molemmille sopii ja tämänhetkiseen elämäntilanteeseeni tämä malli istuu kuin hansikas käteen. - leijonaleijona
Tuplaleijona-77 kirjoitti:
Itselläni on ollut vaikeaa luonteeni kanssa. Kärsin suunnattomasta ehdottomuudesta jota vaadin läheisiltäni. Tiedän että se on väärin ja tämän luonteenpiirteen takia olen myös jo ehtinyt menettämään muutaman hyvän ihmisen elämästäni. Tosin en vaadi mitään sellaista mitä en itse antaisi takaisin. Mutta en voi vaatia automaattisesti kaikkia ajattelemaan ja tekemään niin kuin minä. Olen myös tiedostanut jo nuorempana(nyt 27 vuotta) etten ole ihan tavallinen tallaaja. Tunnen olevani ns. outo lintu. Ihan jo ajatusmaailmasta lähtien. En siedä kateutta missään, joka tuntuu seuraavan minua alituiseen; koulun penkeiltä työpaikoille. Olen aika sinut itseni kanssa ja pystyn antamaan muille tunnustusta ja huomiota. Oikeastaan jopa nautin siitä että saan muille hyvän mielen. Tarvitsen huomiota toki itsekkin,leijona kun olen, mutta näin vanhemmiten olen alkanut ahdistua siitä. Ehkä siksi että sehän tuo aina kateutta mukanaan kanssaihmisiltä. Jopa eräs lapsuudenystäväni myönsi minulle että on vaikea katsoa vierestä koska olen niin sinut itseni kanssa ja että olen onnellinen. Olin tästä aika ihmeissäni pitkän aikaa ja pyöritin hänen sanomisiaan mielessäni. Jokatapauksessa, uskon että kaikissa leijonissa on samanlaisia piirteitä, joko piilevinä tai esillä. Olemme äärimmäisen lämpimiä, valovoimaisia, karismaattisia, määrätietoisia ja myös tarvittaessa julmiakin kun kohtaamme vääryyttä jossakin meitä lähelle koskettavassa asiassa.
Niin ja unohdin vastata kysymykseen; olen avoliitossa vesimiehen kanssa(nousevaltaan leijona) ja en voisi parempaa suhdetta toivoa. Olemme toistemme parhaat kaverit ja kumppanit, eikä intohimoa suhteestamme puutu.
Tsemppiä kaikille leijonille!32 v. tuplaleijona ilmoittautuu. Minäkin olen ehdoton ja vaadin muilta paljon, mutten sellaista mitä en itsekkin pystyisi vastavuoroisesti tarjoamaan. Niin kauan kuin muistan, olen kokenut olevani erilainen, niin oikeudenmukainen ja vääryyttä vastaan, harvinaisen lempeä mutta sisäisesti vahvempi kuin todella moni muu ns. kova/vahva tyyppi. Ja minä kun kuvittelin, että kaikki muut ovat samanlaisia ja petyn kun ei ne olekaan. Kateuteen olen myös törmännyt ilman omaa provoamista, käsittämätöntä, itse kun vain ihailen jos on ihailtavaa. Rakastan huomiota, mutta myös huomion antamista! Jos mun luottamuksen pettää, voi olla varma, etten enää toista kertaa luota vaikka anteeksi antaisinkin - ihminen muuttuu yhdentekeväksi. Ärsyttää ei kannata turhaan, osaan antaa pahasti takaisin, vaikken tykkää ollenkaan sellaisesta meiningistä..mutta jos nyt suorastaan kerjää niin kestäköön sitten. Kumppanina mulla on kauris, joka on kyllä usein rasittavan tosikko vaikka yritän saada sitä nauramaan, nauravainen ja positiivinen kun itse olen. Huomaan olevani myös äärimmäisen lojaali ja puolustava lähimmilleni ja muhun voi luottaa 100%, samaa tietysti odotan muilta. Pahansuovat ja "ilkeästi ajattelevat" ihmiset vihastuttaa ja kummastuttaa mua; miksi pilata ilmapiiriä moisella? Joo, tässä hallitsevia luonteenpiirteitäni sikin sokin :) Lämmintä kevättä kaikille!
- tuplajellona
Jellomamma kirjoitti:
Oletteko te muut tuplaleijonat parisuhteessa? Minkä merkkisten kanssa ja kuinka teillä menee?Täällä yksi tuplajellona ilmoittautuu..
Olen parisuhteessa toisen jellonan kanssa. Ei aina ole herkkua taistella siitä hallitsijan paikasta mutta yhdessä ollaan oltu jo toistakymmentä vuotta. - skorpioniystävä
tuplajellona kirjoitti:
Täällä yksi tuplajellona ilmoittautuu..
Olen parisuhteessa toisen jellonan kanssa. Ei aina ole herkkua taistella siitä hallitsijan paikasta mutta yhdessä ollaan oltu jo toistakymmentä vuotta.Ystävälläni on leijonaa nousevassa, auringossa, merkuriuksessa, venuksessa, marsissa, jupiterissa ja plutossa! Kuu on Härässä. Vielä löytyy leijonaa muissa huoneissa.
Vau mikä tyyppi ystäväni onkaan! - nouseva jellona
leijonaleijona kirjoitti:
32 v. tuplaleijona ilmoittautuu. Minäkin olen ehdoton ja vaadin muilta paljon, mutten sellaista mitä en itsekkin pystyisi vastavuoroisesti tarjoamaan. Niin kauan kuin muistan, olen kokenut olevani erilainen, niin oikeudenmukainen ja vääryyttä vastaan, harvinaisen lempeä mutta sisäisesti vahvempi kuin todella moni muu ns. kova/vahva tyyppi. Ja minä kun kuvittelin, että kaikki muut ovat samanlaisia ja petyn kun ei ne olekaan. Kateuteen olen myös törmännyt ilman omaa provoamista, käsittämätöntä, itse kun vain ihailen jos on ihailtavaa. Rakastan huomiota, mutta myös huomion antamista! Jos mun luottamuksen pettää, voi olla varma, etten enää toista kertaa luota vaikka anteeksi antaisinkin - ihminen muuttuu yhdentekeväksi. Ärsyttää ei kannata turhaan, osaan antaa pahasti takaisin, vaikken tykkää ollenkaan sellaisesta meiningistä..mutta jos nyt suorastaan kerjää niin kestäköön sitten. Kumppanina mulla on kauris, joka on kyllä usein rasittavan tosikko vaikka yritän saada sitä nauramaan, nauravainen ja positiivinen kun itse olen. Huomaan olevani myös äärimmäisen lojaali ja puolustava lähimmilleni ja muhun voi luottaa 100%, samaa tietysti odotan muilta. Pahansuovat ja "ilkeästi ajattelevat" ihmiset vihastuttaa ja kummastuttaa mua; miksi pilata ilmapiiriä moisella? Joo, tässä hallitsevia luonteenpiirteitäni sikin sokin :) Lämmintä kevättä kaikille!
olen myös tuplajellona, ja saman ikäinenkin kuin sinä. Tekstisi oli juuri sellainen minkälaiseksi itsenikin luonnehtisin. Kumppaninani on vesimies... ja energiani ei riitä enää pitämään suhdettamme niin "soljuvana" kuin tahtoisin hänen kanssaan.
- TjW
Olen leijona mies,uros ja kiinalaisessa käärme. Millainen oikein mahdan olla sen mukaan?????
Olisi mukava kuulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6262876- 1071512
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671466Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831390- 1141274
- 1381266
- 1031113
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1361045- 48950
- 49919