Numeronsiirrosta kerrotaan:
"Latausliittymän numeroa ei voi myöskään voi siirtä Saunalahden normaaliin laskutusliittymään."
Että siirto ei ainakaan Saunalahden liittymään onnistuisi, mutta onnistuuko jonkin toisen operaattorin liittymään?
Onnistuuko latausliittymän numeron siirto toisen operaattorin liittymään?
6
2275
Vastaukset
- Anonyymi
Onnistuu,varmista vielä chatista.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi muutaman tarpeellisen yhteyden vuoksi pitäisi siirtää numeroa.
Pankit, teleoperaattori, verottaja, netinpalautus, pari kaveria.- Anonyymi
Kun et halua kuunnella jonniin joutavia jorinoita, hyvä systeemi on 2 numeroa nro 1 terveyspalvelut,kela,pankki,te palvelut esim.. nro 2 eri puhelimessa oleva sim vaikka peruskapula ilman nettiä kaverit,tutut kaikki muut.
- Anonyymi
Mitähän verottaja tekee numerolla? Mut kannattaa kysyä elisalta voiko liittymän muuttaa laskutusliittymäksi.
- Anonyymi
Ei onnistu ainankaan elisan liittymään vaihtamaan. itsellä latausliittymä ja olen koittanut vaihtaa sen n.s laskutusliittymään mutta ei onnistu, muista operaattoreista en tiedä, vosi kokeilla ajan kuluksi.
- Anonyymi
EI, EI, EI, EI, EI ja EI! Ei onnistu niin ei onnistu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup323441- 1502286
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121847Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi671266J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1031258Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881250- 671245
- 821161
- 621119
Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko151097