Nyt sitten Swissportilta lomautetut joukolla ilmoittautumaan työvoimapooliin. Aviator ja Airpro ovat sitoutuneet palkkaamaan täältä tuyövoimapoolista työvoimaa työtehtäviinsä, sen jälkeen aidan ulkopuolelta. Toki tilanne on se että olit sitten millaisilla pätevyyksillä tahansa Swissport ja ollut lentokentällä töissä vaikka valovuoden, Aviator tai Airpro tarjoaa vakituisen työsuhteen jossa 6 kk koeaika. Jos koulutuksesi Swissportissa oli ettet koske pukkeihin, tötsiin, et tee töitä klo 10-12, et yleensäkään tee töitä työvuorossa jos sataa tai muuten vittumainen keli tai vituttaa ja lähdet kotiin viimeistään klo 17 vaikka työvuoro loppuu klo 18. Nämä saavutetut edut eivät siirry tässä poolin kautta uudelle työnantajalle. Mainio työvoimapooli.
Swissport työvoimapooli
1
1382
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin olen tässä työvoimapoolissa ramp miehenä. Olen lähettänyt swissportilta saamani lomakkeen hel hr takaisin allekirjoituksellani. Hieman kyllä epäilyttää kun tässä lomakkeessa ei ole mainittu työnkuvaani swissportilla. Teen vain iltavuoroja, minulla ei pikku nosturi tsitoisuutta, en mene ruumaan, olen aina ajomies, työvuorossa täytyy olla taukojen lisäksi reilu tunti aikaa käydä kuntosalilla. Nämä kyllä siirtyvät oli työnantaja Aviator tai Airpro. Muuten kyllä simotan työvuorot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102483- 842181
- 561707
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai601683- 1551590
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461496Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1541481- 1161236
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271197Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261196