Rintasyöpä, kainaloevakuaatio, imusolmukkeiden siirto...

Anonyymi

Rinnan poisto, kainalon imusolmukkeiden poisto ja käden lymfedeema, kompressiohiha...
Onko jollekulle tuttu?
Voidaanko imusolmukkeita siirtää poistettujen tilalle tai imunesteitä ohjata muuta kautta? Kuulemma voi.
Voidaan tehdä verisuonitettu imusolmukesiirto, jossa otetaan imusolmukkeita alavatsalta ja istutetaan kainaloon.
Myös imutie- laskimo ohitusleikkausta voidaan harkita.
Löytyykö tällaista hoitoa kokeneita? Onnistuuko?
Kiitos, jos joku kertoo omasta kokemuksesta.
https://www.europadonna.fi/ajankohtaista/blogit/kansainvalinen-lymfodeemapaiva-hus-lymfakirurgian-tiimin-blogi/

3

1121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla oli kolmannen asteen rintasyöpä oikeassa rinnassa lähellä kainaloa 8 vuotta sitten. Leikattiin molemmat suuret ja ihanat rintani ja kasvain saatiin poistettua sekä tervettä rintaa pienennettiin, että leikkauksen jälkeen olin naispuolisen Pabhomet patsaan näköinen rintojeni osalta... ja horoskoopissakin olen oinas... heh. Olen ollut lapsesta asti uskonnollinen, mutta leikkaava lääkäri varmaan minut vihki Pabhometille, koska sitten sytostaatti- ja sädehoitojen ja lääkityksen jälkeen olen jotenkin tuntenut itseni erilaiseksi ja vieraaksi keholleni. Onneksi Jumala ei hylkää, sillä minähän en tätä kurjuutta tilannut että olen sen näköinen ja mieheni ei ole enää syövän jälkeen uskaltanut nukkua vieressäni saati harrastaa mitään eroottista kanssani, koska olen torsoltani tämän näköinen https://cloud10.todocoleccion.online/arte/tc/2020/05/15/11/204252108_207745835.jpg.... Leikkaava lääkäri oli muuten saksalainen ja toinen oli venäläinen ja kolmas oli naisopiskelija erikoistumassa... Saksalainen oli oikein ihastunut nähtyään lopputuloksen kun olin toipumassa osastolla. Vieläkin katson peilistä outoja rintojani, jotka ovat kiinteät ja sopivan kokoiset, olen jo seitsemännellä kymmenellä ja rinnat ovat kuin kaksikymppisellä... Voi että!

    • Anonyymi

      Niin ja pabhometin näköiseltä rouvalta imusolmukkeita poistettiin ja jälkitautina tuli parin vuoden päästä aivoinfakti. K-rokotetta en sen takia uskaltanut ottaa vastaan... kun verihyytymätaipumus on voimakas.

    • Anonyymi

      Itse sairastan levinnyttä rintasyöpää , pesäkkeitä maksassa sekä imusolmukkeissa.Pelottaa lapset ala-koulussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe