Olen korona virus epäilty ja Kyl täs saa alkaa pelkään iha oma henkes puolest ku kaupas käyn ilma maskii ni luotsipoikaa menin ja kaks maskitont samaa aikaa ovest sisäl, ne katto mua ihmeissää ku otin maitoo ja Kivikylän nakkei. kassal huomasin pari teinii ilma energiajuomia. Mainittin kaupan tädil, et saisivat pistää ove kii ja portsari sais päästää vaa maskilliset sisäl. Muistin myös yskiä kokoajan tosipaljon. Saavat Luvialaiset kommunistit koronan ainaki.
Luvian Luotsipojassa korona.
Anonyymi
2
911
Vastaukset
- Anonyymi
Menisit lääkäriin, nyt on vastaanotto Harjavallassa.
- Anonyymi
Luvialla ei koskaan mitään kommunisteja oo ollut, vaan neljän HOON porvareita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169242
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266048- 1034908
- 614858
- 863960
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753500- 583457
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592911- 432701