manu ja matti herra varjon kosto

pulassa

miten siellä 7 kerroksessa ,heti hissin jälkeen on ovi lukossa ja joku mikrofoni, pääsee eteenpäin ko. kohdassa??????

53

10034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm

      Oliks se nii et jollaki paperil vedettiin oven alta se avain

      • m&m

        mor. miten se 4 kerros mennää läpi ku on niiden lintujen kans ongelmaa. ei päässe luke kylttejjä


      • SIKA568

        MITÄ SILLE LINNULLE PITÄÄ TEHÄ MIKÄ ON SEN ROTKON TAKANA..... EN OO SAANU SITÄ YHTÄ LUETTUU MUT SEN OON SAANU MISSÄ PITI LAITTAA SITÄ LIIMAA KÄSIIN MITE SEN JÄÄVUOREN SAA TAKASI YLÖS??????


      • Läpimennyt
        SIKA568 kirjoitti:

        MITÄ SILLE LINNULLE PITÄÄ TEHÄ MIKÄ ON SEN ROTKON TAKANA..... EN OO SAANU SITÄ YHTÄ LUETTUU MUT SEN OON SAANU MISSÄ PITI LAITTAA SITÄ LIIMAA KÄSIIN MITE SEN JÄÄVUOREN SAA TAKASI YLÖS??????

        jäävuorta ei saa ylös mitenkää et ei siinä mitää kummosempaa oo


    • jeah

      pitää soittaa sillä hanurilla se ovi auki. hanurin saa 6. kerroksen kääpiöhuoneesta.

      • mhvnj

        APua!! en pääse Manu ja matti pelissä (herra varjon kosto) 2 kerroksesta eteenpäin!! kuinka siinä toises kerrokses on ku siinä on se ovi ja siinä on hämähäkin seitti nii kuinka siit pääsee?! oon yrittäny sil oksal.., mut en pääse..


      • Elzaa
        mhvnj kirjoitti:

        APua!! en pääse Manu ja matti pelissä (herra varjon kosto) 2 kerroksesta eteenpäin!! kuinka siinä toises kerrokses on ku siinä on se ovi ja siinä on hämähäkin seitti nii kuinka siit pääsee?! oon yrittäny sil oksal.., mut en pääse..

        Ookko saanu jo vastauksen miten tos manu ja matti pelis pääsöö kakkoskentässä sen seittioven ja sen mis on niit piikkejä sen yhen eläämen ympärillä, et se taulu on niin pölys et sitä ei näy, kun en pääse siitä kerroksesta varmaan ikinä läpi!! ;)


      • Tauri
        Elzaa kirjoitti:

        Ookko saanu jo vastauksen miten tos manu ja matti pelis pääsöö kakkoskentässä sen seittioven ja sen mis on niit piikkejä sen yhen eläämen ympärillä, et se taulu on niin pölys et sitä ei näy, kun en pääse siitä kerroksesta varmaan ikinä läpi!! ;)

        Hae nenäeläinen nenästä räkäklöntti. Yhdistä bambu ja sulka siihen. Sillä saat puhdistettua taulun. Seittiin tarvitaan ravun sakset. Mene edelliseen kerrokseen, hae rauskulta pyrstö, vie se simpukkaan, ota helmi ja vie helmi ravun saksen tilalle. Sitten vain seittiovea aukaisemaan.


      • Eliza
        Tauri kirjoitti:

        Hae nenäeläinen nenästä räkäklöntti. Yhdistä bambu ja sulka siihen. Sillä saat puhdistettua taulun. Seittiin tarvitaan ravun sakset. Mene edelliseen kerrokseen, hae rauskulta pyrstö, vie se simpukkaan, ota helmi ja vie helmi ravun saksen tilalle. Sitten vain seittiovea aukaisemaan.

        Miten kolmannessa kerroksessa on se pyörivä ovi, niin miten siitä oikeen pääsee? En tajua sitä :'(


      • Liima
        mhvnj kirjoitti:

        APua!! en pääse Manu ja matti pelissä (herra varjon kosto) 2 kerroksesta eteenpäin!! kuinka siinä toises kerrokses on ku siinä on se ovi ja siinä on hämähäkin seitti nii kuinka siit pääsee?! oon yrittäny sil oksal.., mut en pääse..

        Miten 3. kerroksessa pääsee siihen tuuletus kanavaan ja miten sen ruoskan saa sen seepran alta pois


      • jahah---
        Liima kirjoitti:

        Miten 3. kerroksessa pääsee siihen tuuletus kanavaan ja miten sen ruoskan saa sen seepran alta pois

        miten sen pantterin tekstin voi lukea ja miten siitä suosta pääsee läpi


      • EAdsa
        mhvnj kirjoitti:

        APua!! en pääse Manu ja matti pelissä (herra varjon kosto) 2 kerroksesta eteenpäin!! kuinka siinä toises kerrokses on ku siinä on se ovi ja siinä on hämähäkin seitti nii kuinka siit pääsee?! oon yrittäny sil oksal.., mut en pääse..

        >>Mee yks kerros alemmas ja si otta se meri helmi sieltä yhestä paikkaa ja sit mee sinne siinä samassa kerroksesta missä on niitä rapuja ja laita se oikean puolemman ravun saksen tilalle ja sillä voi leikata seittin!


      • janui
        mhvnj kirjoitti:

        APua!! en pääse Manu ja matti pelissä (herra varjon kosto) 2 kerroksesta eteenpäin!! kuinka siinä toises kerrokses on ku siinä on se ovi ja siinä on hämähäkin seitti nii kuinka siit pääsee?! oon yrittäny sil oksal.., mut en pääse..

        miten siinä manu ja matti herra varjon kosto pelissä siin 3 kerrokses siin puus oleva taulu miten sen voi lukea ja sit miten pääseee siin krokotiili suo kohas läpi niin miten vastatkaa nopeesti noniii hopi hopi:P


      • pro mä
        mhvnj kirjoitti:

        APua!! en pääse Manu ja matti pelissä (herra varjon kosto) 2 kerroksesta eteenpäin!! kuinka siinä toises kerrokses on ku siinä on se ovi ja siinä on hämähäkin seitti nii kuinka siit pääsee?! oon yrittäny sil oksal.., mut en pääse..

        Käyt hakee sielt 1 kerroksest sen rauskun hännän ja laitat sen siihe jätti simpukkaan kinni ja sit otat sen helmen mukaa ja otat susta katottuna oikeen puoleiselta ravulta oikeen saksen ja laitat se tilalle sen helmen


    • pulassa myös

      ...pystyy lukemaan sen jäniksen/kanin mikäonkaan teksti että sais viimesen kentän kortissa täyteen?

      • HELP ME!!!

        Miten nelos kerroksen pääsee läpi?
        kuinka sen kivikasan saa *purettua* ja kuinka niitten lintujen kyltin pystyy lukemaan ja kuinka se lukossa olevan oven saa auki????
        saako sen KUKKASEN siitä vuoren huipulta ittelle????


      • HELP ME!!!
        HELP ME!!! kirjoitti:

        Miten nelos kerroksen pääsee läpi?
        kuinka sen kivikasan saa *purettua* ja kuinka niitten lintujen kyltin pystyy lukemaan ja kuinka se lukossa olevan oven saa auki????
        saako sen KUKKASEN siitä vuoren huipulta ittelle????

        ja vielä... saako sitä energiaa jostain, muuta kun ne kaks pillerii.. on energia vähän lopussa...??? miten sitä hämähäkin vastamyrkkyä käytetään ja missä tilanteessa????


      • autakaa
        HELP ME!!! kirjoitti:

        Miten nelos kerroksen pääsee läpi?
        kuinka sen kivikasan saa *purettua* ja kuinka niitten lintujen kyltin pystyy lukemaan ja kuinka se lukossa olevan oven saa auki????
        saako sen KUKKASEN siitä vuoren huipulta ittelle????

        Miten iinä 3. kerroksessa pääsee vesiputouksen taakse?? Oon jo saanu Matin siihen bongorumpuun, mut en pääse sinne!!! HELP!


      • help me
        autakaa kirjoitti:

        Miten iinä 3. kerroksessa pääsee vesiputouksen taakse?? Oon jo saanu Matin siihen bongorumpuun, mut en pääse sinne!!! HELP!

        Miten sitä hämähäkin pureman vastamyrkkyä voi käyttää ja milloin?? Tarvitsen apua silä olen 5. kerroksella ja mulla on vaan 1 pykälä energiaa. HELP!!!


      • Susaaa
        autakaa kirjoitti:

        Miten iinä 3. kerroksessa pääsee vesiputouksen taakse?? Oon jo saanu Matin siihen bongorumpuun, mut en pääse sinne!!! HELP!

        Paina sitä yhtä kivee ni sit pääset sinne.. (:


      • sist
        HELP ME!!! kirjoitti:

        Miten nelos kerroksen pääsee läpi?
        kuinka sen kivikasan saa *purettua* ja kuinka niitten lintujen kyltin pystyy lukemaan ja kuinka se lukossa olevan oven saa auki????
        saako sen KUKKASEN siitä vuoren huipulta ittelle????

        kukkaa ei saa vuoren päältä pois ja jos tarloitat sitä rikkinäistä ovea sillä sormuksella pääsee siitä linnuista en tiedä itekkään oon itekki 4 kerroksessa


      • sist
        HELP ME!!! kirjoitti:

        Miten nelos kerroksen pääsee läpi?
        kuinka sen kivikasan saa *purettua* ja kuinka niitten lintujen kyltin pystyy lukemaan ja kuinka se lukossa olevan oven saa auki????
        saako sen KUKKASEN siitä vuoren huipulta ittelle????

        ei siitä ovesta pääse ollenkaan kivi kasasta pääsee niin että se jää vuoren takana on se hakun pito pää niin ne pitää yhdistää linnuista en tiedä sen kivi kasan takana on ovi siitä pääsee sil sormuksel kukkaa ei saa vuoren päältä ei kä sitä yhtä ovia saa auki


      • sist
        HELP ME!!! kirjoitti:

        Miten nelos kerroksen pääsee läpi?
        kuinka sen kivikasan saa *purettua* ja kuinka niitten lintujen kyltin pystyy lukemaan ja kuinka se lukossa olevan oven saa auki????
        saako sen KUKKASEN siitä vuoren huipulta ittelle????

        kukkaa ei saa vuoren päältä pois ja jos tarloitat sitä rikkinäistä ovea sillä sormuksella pääsee siitä linnuista en tiedä itekkään oon itekki 4 kerroksessa


      • TheBest
        HELP ME!!! kirjoitti:

        Miten nelos kerroksen pääsee läpi?
        kuinka sen kivikasan saa *purettua* ja kuinka niitten lintujen kyltin pystyy lukemaan ja kuinka se lukossa olevan oven saa auki????
        saako sen KUKKASEN siitä vuoren huipulta ittelle????

        HAHAHAHAHA EKS TIIÄ MIKÄ ON HAKKU IDIOOTTI? JA SE VUORI ON SIEL SEN KUKKASEN TAKIA, EI SE VUORI OO KATTOMISEN ARVONE, VAAN SE KUKKA AIVOTON LÄJÄ. MUN PIKKUSISKO PÄÄSI SEN PELIN LÄPI JA SE ON SEITTEMÄN VUOTTA. MÄ VAAN IHAN SÄÄLIST ANNAN SULLE VASTAUKSEN, KOSKA SÄ VAIKUTAT NIIN NOLOLTA. MUN VINKKI ON ETTÄ HAKKU KIVIIN JA KISSMÖMMÖÄ POSKEEN JA SITÄ HEMMETIN LAAMATAHNAA KÄSIIN.


      • TheBest

        NO KEILAAT NE PINGUT JA SIT SIIT SAA NE LUISTIMET JA LUISTELE NOLOAIVO.


      • Nöyrä Avun Pyytäjä
        TheBest kirjoitti:

        NO KEILAAT NE PINGUT JA SIT SIIT SAA NE LUISTIMET JA LUISTELE NOLOAIVO.

        Tarvitsen vähän apuu 4. kerrokseen. Oon jo saanu linnut luettuu ja kaikki muut mutta vuoren kylttiä en saa luettuu.
        Voisko joku auttaa?
        Lisä elkkuukin sais olla.


      • janui

        miten siin 4 kerrokses pääsee tai voi lukee sen kondoorin pesän luona olevan kyltin mut mää oon päässy muut kortit mutta kertokaaa miten sen voi likea sen kondoori kyltin KIITOS ETUKÄTEEN KAIKILLE TEILLE:p


      • 321253243243122
        TheBest kirjoitti:

        HAHAHAHAHA EKS TIIÄ MIKÄ ON HAKKU IDIOOTTI? JA SE VUORI ON SIEL SEN KUKKASEN TAKIA, EI SE VUORI OO KATTOMISEN ARVONE, VAAN SE KUKKA AIVOTON LÄJÄ. MUN PIKKUSISKO PÄÄSI SEN PELIN LÄPI JA SE ON SEITTEMÄN VUOTTA. MÄ VAAN IHAN SÄÄLIST ANNAN SULLE VASTAUKSEN, KOSKA SÄ VAIKUTAT NIIN NOLOLTA. MUN VINKKI ON ETTÄ HAKKU KIVIIN JA KISSMÖMMÖÄ POSKEEN JA SITÄ HEMMETIN LAAMATAHNAA KÄSIIN.

        täälä on kuule moni muuki joka ei osaa mennäsitä... niii että ooppa hilajaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • vaikee pelihä tää o
        TheBest kirjoitti:

        HAHAHAHAHA EKS TIIÄ MIKÄ ON HAKKU IDIOOTTI? JA SE VUORI ON SIEL SEN KUKKASEN TAKIA, EI SE VUORI OO KATTOMISEN ARVONE, VAAN SE KUKKA AIVOTON LÄJÄ. MUN PIKKUSISKO PÄÄSI SEN PELIN LÄPI JA SE ON SEITTEMÄN VUOTTA. MÄ VAAN IHAN SÄÄLIST ANNAN SULLE VASTAUKSEN, KOSKA SÄ VAIKUTAT NIIN NOLOLTA. MUN VINKKI ON ETTÄ HAKKU KIVIIN JA KISSMÖMMÖÄ POSKEEN JA SITÄ HEMMETIN LAAMATAHNAA KÄSIIN.

        äijjä tulee leijuu ku pikkusisko on nörtti mut ite ei osaa mitää :D
        DD


      • vaikee pelihä tää o
        Nöyrä Avun Pyytäjä kirjoitti:

        Tarvitsen vähän apuu 4. kerrokseen. Oon jo saanu linnut luettuu ja kaikki muut mutta vuoren kylttiä en saa luettuu.
        Voisko joku auttaa?
        Lisä elkkuukin sais olla.

        MITEN SÄ SAIT SEN LINNUN LUETTUU SEN JOKA OLI SIEL ROTKON TAKANA....AUTA VÄHÄ :DD


      • JAMMU 555
        janui kirjoitti:

        miten siin 4 kerrokses pääsee tai voi lukee sen kondoorin pesän luona olevan kyltin mut mää oon päässy muut kortit mutta kertokaaa miten sen voi likea sen kondoori kyltin KIITOS ETUKÄTEEN KAIKILLE TEILLE:p

        MITÄ SILLE LINNULLE PITÄÄ TEHÄ MIKÄ ON SEN ROTKON TAKANA..... EN OO SAANU SITÄ YHTÄ LUETTUU MUT SEN OON SAANU MISSÄ PITI LAITTAA SITÄ LIIMAA KÄSIIN MITE SEN JÄÄVUOREN SAA TAKASI YLÖS??????


      • jjjuuuuuuuu
        janui kirjoitti:

        miten siin 4 kerrokses pääsee tai voi lukee sen kondoorin pesän luona olevan kyltin mut mää oon päässy muut kortit mutta kertokaaa miten sen voi likea sen kondoori kyltin KIITOS ETUKÄTEEN KAIKILLE TEILLE:p

        laita sitä liimaa käsiis ja miten sen jäävuoren saa takasi ylös ku se on nyt alhaalla ja sit ku sen laittaa ylös nii siihenhän pitäisi tulla uusi semmone luettava juttu!


      • auttakaapas

        miten sen jäävuoren saa takasi ylös ku se on nyt alhaalla ja sit ku sen laittaa ylös nii siihenhän pitäisi tulla uusi semmone luettava juttu!


    • Susaaa§

      Mistä te ootte saanu niitä energia karkkeja kun me ollaan löydetty vaan kaks ja me kuollaan heti 4 alus.. Apua olisko tarjolla???!! xD

    • janui

      mää mietin sitä kans että miten sen seitsämännen oven auki mutta mikä ja missä se se ihmee mikrofoni on ja mistä sen saa vastatkaaaaa kiitti eku käteen jos vastaatte????????????????

      • jokuaivo

        seitsemännen kerroksen oven saa auki soittamalla sitä hanuria, minkä saat siinä 6 kerroksen "lumikkihuoneessa" olevalta yhdeltä kääpiöltä :>


      • AUTA VÄHÄ

        MITÄ SILLE LINNULLE PITÄÄ TEHÄ MIKÄ ON SEN ROTKON TAKANA..... EN OO SAANU SITÄ YHTÄ LUETTUU MUT SEN OON SAANU MISSÄ PITI LAITTAA SITÄ LIIMAA KÄSIIN


      • JJJJJJJJJJJJJ

        MITÄ SILLE LINNULLE PITÄÄ TEHÄ MIKÄ ON SEN ROTKON TAKANA..... EN OO SAANU SITÄ YHTÄ LUETTUU MUT SEN OON SAANU MISSÄ PITI LAITTAA SITÄ LIIMAA KÄSIIN


    • Anzzai
      • APUA!

        Missä on se alimman kerroksen hissi oikeen on?? Onko se se lipasto?? HELP!!


    • SETTISEPPO

      mitä sille pumalle pitää tehdä?????? miten jäävuoren saa takasi ylös ja mite pitää sille linnulle tehdä joka on sen rotkon takana???????????? AUTTAKAA KETKÄ ON JO VETÄNY 4 KERROKSEN LÄPI

    • apuuu

      miten sen lasson/ruoskan saa käpälä mul on jo ja miten mennää putous huoneesee sisää

    • NiElRo

      Miten siitä kolmostasosta pääsee sen pyörivän oven läpi??????? Auttakaa pliis............................ollaan yritetty aikuistenkin kaa mut ei vaan onnistu!

      • NiElRo

        Auta sinä vaikka SETTISEPPO!!!!!!! pliis........................en vaan osaa!


      • 102938

        Sun pitää vaan kävellä siitä ihan oven edestäniin se menee sisälle ;) mut kerro sä joku paikka mist sais energiaa on 4 kerroksen alus kun vaan kaks palkkii eikä yhtään pillerei.


    • Nöpönenä2001

      Auttakaa nyt tota viatonta NiElRoa kun mä en osaa! olkaa kiltin hyväsydämmisiä......................ite auttasin heti kun joku kysyy mut en vaan osaa!

    • miekinkö

      jään ruoskaan kiinni roikkumaan miten siiitä pääsee irti

      • mo

        painat uudestaan siitä kyltistä nii se laskeutuu


    • tyhmä

      En pääse 1 kerroksen sähköovesta läpi!! Help

    • Mitää

      Miten saa Matin siihen bongo-rumpuun?? HELP ME

    • 11+5=? SiisHäEnOsaa

      sun pitää ampuu sitä haulikolla,niin että se alkaa ulisee. sitte lyöt kepillä päähän ja oot homo hihi. peli läpästy voitte kiittää meikäläistä koska olen mestari ja epähomo hetero perseen nuolia . . . .. . . .. . . .. . . . .... .. .VOi vOi semosimaa

    • Jhhhh

      Sen linnunpesään pääsee kun siitä ihme automaattijutusta (oliko nyt puuman alla, se värikäs juttu) toisella kolikolla saa jotain mömmöö joka auttaa sua loikkaamaan pidemmälle, sitä laitat manulle/mialle ja sit se pystyy hyppäämään. ja joo tosiaan sen pyöröoven läpi pääsee kun yrittää johonkin siihen lähelle klikkailla, ohi kävellä tms, ei siinä muuta jujuu oo. noi jotkut muutkin kohat on vähän semmosia mulla ainakin, et ei meinaa alkaa toimii vaikka TIEDÄN et ne kuuluu mennä sillain niinku yritän :D

    • Jhhhh

      matin saa rumpuun siirtämällä sen rummun manun/mian päälle. 1kerroksen sähköoven läpi pääsee kun sähköistää tolla ankeriaalla sen johdollisen ruuvimeisselin ja sillä käy sitte ruuvailee sitä ovea. Ja karkkeja en ite ainakaa löytäny mistään lisää ennenku vast 5 kerroksesta. tein niin et alotin pelin alusta (kun en päässyt sinne 5 kerrokseen asti saamaan lisää energiaa) ja aina tallensin just ennen hämähäkkitappelua, ja sit jos meni huonosti niin pelasin sen kohan uudestaan, mut jos sain hämiksen tapettuu ilman et ite menetin oikeestaan mitään niin sit tallensin ja jatkoin peliä. mut musta tuntu et toi mia on parempi noita hämiksiä vastaan, saa suurempia lukuja ku mitä manulla sain? tai sitten vaan kuvittelen, mut kokeilkaa :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe