Eli sä tulit ihan

Anonyymi

varta vasten, mut sua alkoki ujostuttaa, meniks se nii?? 🙀😻

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä menny.

    • Anonyymi

      Joskus meni juuri noin.

    • Anonyymi

      Joskus joo

    • Anonyymi

      Miksi susta tullut noin ilkee?😭

      • Anonyymi

        Ei ollut kyllä mikään tarkoitus ilkeillä, itse olen hyvin ujo joten minä kyllä ymmärrän erittäin hyvin hänenkin ujostelut ja sehän kertoisi vain siitä että hänelläkin on tunteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut kyllä mikään tarkoitus ilkeillä, itse olen hyvin ujo joten minä kyllä ymmärrän erittäin hyvin hänenkin ujostelut ja sehän kertoisi vain siitä että hänelläkin on tunteita

        Niin se taitaa olla. . .


      • Anonyymi

        Ei ne oo multa... Joo sun takia tuun kun haluan nähdä sua! ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne oo multa... Joo sun takia tuun kun haluan nähdä sua! ❤️

        Mustakin oli aivan ihana nähdä sua, vaikka olikin niin pieni ohikiitävä hetki mutta silti ❤️


    • Anonyymi

      Se meni juurikin noin.
      m>n.

    • Anonyymi

      Ei kun varta vasten menin mutta en löytänyt/tunnistanut. Lasit jäi kotiin.

      • Anonyymi

        Hänellä oli lasit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä oli lasit

        Aurinkolasit?


      • Anonyymi
        Metusalem1.0 kirjoitti:

        Aurinkolasit?

        ei ku eilen oli kyl ihan normi silmälasit


    • Anonyymi

      Joo, sun takiahan mä sinne nykyään aina tuun, mutta sitte ku sää välillä ootki siellä niin siinä menee senssit sen verran sekasin, että ei pysty mihinkään muuhun ku varovaiseen vilkuiluun.

    • Anonyymi

      Juu, tulin vähä kattelee, josko näkisin sut "vahingossa", kyllä varmaan tuun taas joku päivä kattelee☺

      • Anonyymi

        No mut meillä on jo oikein hyvä alku tähän hommaan, ehkä joku päivä vielä uskalletaan ottaa askeleet lähemmäksi ja haluan uskoa siihen😊


    • Anonyymi

      Ihania nämä " tulin sattumalta " katselemaan näkisinkö sinut 😉ja kun sitten pitäisi toiselle jotain puhuakin, niin se menee pelkäksi tuijottamiseksi tai vain paniikissa menet pois. Näin se vain on kun ihastuu, käyttäytyminen muuttuu epänormaaliksi. Ikään katsomatta 🙂

      • Anonyymi

        Näinpä 😁😊


      • Anonyymi

        Kyttäyshommia niitä juu...


    • Anonyymi

      Joo

      • Anonyymi

        Niin ois tarkoitus

        Pinnalla pitäjä


      • Anonyymi

        Sinä senkin.. 😁 Tosin oisin mä itsekin voinut uskaltaa hieman lähemmäksi tulla 😳


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1223
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe