Eli sä tulit ihan

varta vasten, mut sua alkoki ujostuttaa, meniks se nii?? 🙀😻
22118
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 22

Vanhimmat

Eipä menny.

Äänestä

Joskus meni juuri noin.

Äänestä

Joskus joo

Äänestä

Miksi susta tullut noin ilkee?😭

Äänestä
  • Ei ollut kyllä mikään tarkoitus ilkeillä, itse olen hyvin ujo joten minä kyllä ymmärrän erittäin hyvin hänenkin ujostelut ja sehän kertoisi vain siitä että hänelläkin on tunteita

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut kyllä mikään tarkoitus ilkeillä, itse olen hyvin ujo joten minä kyllä ymmärrän erittäin hyvin hänenkin ujostelut ja sehän kertoisi vain siitä että hänelläkin on tunteita

Niin se taitaa olla. . .

Äänestä

• Ei ne oo multa... Joo sun takia tuun kun haluan nähdä sua! ❤️

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ne oo multa... Joo sun takia tuun kun haluan nähdä sua! ❤️

Mustakin oli aivan ihana nähdä sua, vaikka olikin niin pieni ohikiitävä hetki mutta silti ❤️

Äänestä

Se meni juurikin noin.
m>n.

Äänestä

Ei kun varta vasten menin mutta en löytänyt/tunnistanut. Lasit jäi kotiin.

Äänestä
  • Hänellä oli lasit

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hänellä oli lasit

Aurinkolasit?

Äänestä

• Metusalem1.0 kirjoitti:

Aurinkolasit?

ei ku eilen oli kyl ihan normi silmälasit

Äänestä

Joo, sun takiahan mä sinne nykyään aina tuun, mutta sitte ku sää välillä ootki siellä niin siinä menee senssit sen verran sekasin, että ei pysty mihinkään muuhun ku varovaiseen vilkuiluun.

Äänestä

Juu, tulin vähä kattelee, josko näkisin sut "vahingossa", kyllä varmaan tuun taas joku päivä kattelee☺

Äänestä
  • No mut meillä on jo oikein hyvä alku tähän hommaan, ehkä joku päivä vielä uskalletaan ottaa askeleet lähemmäksi ja haluan uskoa siihen😊

Äänestä

Ihania nämä " tulin sattumalta " katselemaan näkisinkö sinut 😉ja kun sitten pitäisi toiselle jotain puhuakin, niin se menee pelkäksi tuijottamiseksi tai vain paniikissa menet pois. Näin se vain on kun ihastuu, käyttäytyminen muuttuu epänormaaliksi. Ikään katsomatta 🙂

Äänestä
  • Näinpä 😁😊

Äänestä

• Kyttäyshommia niitä juu...

Äänestä

Joo

Äänestä
  • Niin ois tarkoitus

Pinnalla pitäjä

Äänestä

• Sinä senkin.. 😁 Tosin oisin mä itsekin voinut uskaltaa hieman lähemmäksi tulla 😳

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

varta vasten, mut sua alkoki ujostuttaa, meniks se nii?? 🙀😻

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu