Neste.. Jämsänkoski..

Anonyymi

Aamukahvilla kävin ja tuskin toiste tuun...... Harvoin saa näin tympeää palvelua 👎👎

27

5526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tämä on niin totta! ennemmin on vaikka ilman kahvia kun menee kyseiseen paikkaan. pitäisi panostaa asiakaspalveluun eikä olla naama norsunvitullaan. minulla jää niin lotto kuin tankkauskin kyseisestä paikasta tekemättä.

    • Anonyymi

      Mene Genraaliin kahville. Saat asiantuntevaa ja iloista palvelua. Possu on loistava.

      • Anonyymi

        kyllä minä menen ihan kahvilaan, vaikka kukkavaloon jos kahville menen enkä minnekkään baariin kattoon juoppoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä minä menen ihan kahvilaan, vaikka kukkavaloon jos kahville menen enkä minnekkään baariin kattoon juoppoja!

        Voi sinua ja sinun suppeaa ajattelutapaa.


      • Anonyymi

        Voi paska. Että johkin vitun räkälää kahville. Ja se sun loistava Possu, sitä se kyllä on.
        Ei tu semmosta päivää jotta siihe läävä astusin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi paska. Että johkin vitun räkälää kahville. Ja se sun loistava Possu, sitä se kyllä on.
        Ei tu semmosta päivää jotta siihe läävä astusin.

        Olet tainu geneen saada porttikiellon ,kun nuin katkerana. Genestä räkälää saa tekemälläkään. Paras paikka jämsän alueella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä minä menen ihan kahvilaan, vaikka kukkavaloon jos kahville menen enkä minnekkään baariin kattoon juoppoja!

        Joo ei kyllä Genee voi kahvilaan verrata. Kaljakuppila on. Meneppä sinne perheen kanssa kahville, johan olis. Juopot ryystää kaljaa ja huutelee asiattomuuksia. Nautinnon takaa jos satut samaan aikaan sinne kun eräät siskokset. Tai ees jompikumpi. Sama lounaan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei kyllä Genee voi kahvilaan verrata. Kaljakuppila on. Meneppä sinne perheen kanssa kahville, johan olis. Juopot ryystää kaljaa ja huutelee asiattomuuksia. Nautinnon takaa jos satut samaan aikaan sinne kun eräät siskokset. Tai ees jompikumpi. Sama lounaan kanssa.

        Rehti siskotko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua ja sinun suppeaa ajattelutapaa.

        Suppea on kaljas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi paska. Että johkin vitun räkälää kahville. Ja se sun loistava Possu, sitä se kyllä on.
        Ei tu semmosta päivää jotta siihe läävä astusin.

        Siellä on hyvä ruoka,Kannattaa käydä kokeilemassa,kaalilaatikko aivan mahtavaa.Voi hakea mukaan,jos haluaa kotona syödä.


    • Anonyymi

      Ei ole heidän asiakaspalvelu puhelimessakaan yhtään parempaa mitä paikan päällä, hyh hyh !!
      No eipä tarvi itse käyskennellä kyseisellä huoltsikalla vaan tietty vien rahani sinne missä asiakaspalvelu osataan 😊🌺

    • Anonyymi

      tänään vein veikkauksen ja kassalla oli todella nätti ja mukava tumma tyttö! mielellään teki veikkausta vaikka senttiäkään ei tulisi

      • Anonyymi

        Sin sin 😉👍


    • Anonyymi

      Ei ole onneks pakko mihinkään paikkaan mennä jos ei siellä viihdy. Jokaiselle varmasti löytyy joku kiva paikka käydä. Vaikka muuallakin kun koskella tai jämsässä.

    • Anonyymi

      Koitapa vielä ja muista että aamut on erilaisia sulla niin kuin kassallakin :-)

    • Anonyymi

      Aloitin tämän keskustelun ja pyydän anteeksi että yleistn ja annoin ymmärtää koko henkilökunnan olevan tympeää.. Kohdalleni ei osunut nuori nätti tyttö 🤔joten vielä kerran pahoittelen avautumistani 👍👍

      • Anonyymi

        Osuiko kohdallesi tummatukkainen nainen? Joskus hän keräilee 10min kahvikuppeja pöydästä kun jonoa on 10metriä. Kyllä rupee vituttaan huolella kun olisi kiire ja yksi pyyhkii pölyjä.


      • Anonyymi

        Paha mieli tuli myös minulle, joka kehui Generaalia ja Possua. Facebookissa leimattiin tänne kirjoittelijat vähä-älyisiksi joilla ei ole elämää.


    • Anonyymi

      Aina yhtä tympeä palvelu. Ollut jo vuosia. Ihme ettei sinne saada nuoria vielä motivoituneita työntekijöitä kehiin.

    • Anonyymi

      Vai tympeää palvelua,kato peiliin.Kuka tommoselle hapannaamalle viittii hymyillä ja olla ystävällinen.

    • Anonyymi

      Vielä ikävämpää on kun pöytiä ei pyyhitä ja siivota. Mieluunmin menen muualle, onneksi keskustan Nesteelle ei pitkä matka.

    • Anonyymi

      Sydän jäänyt sinne.......😍

    • Anonyymi

      Ihan ok paikka minusta kyllä on

    • Anonyymi

      Nesteen työntekijät ei todellakaan näytä viihtyvän työssään, sama ilme kasvoilla kuin keskustan Tokmannissa; voi kun työvuoro jo loppusi pian!

    • Anonyymi

      Omistajapariskunta on kyllä naamat aina mykkyrällä. Ei tarvi paljon asioida. Ihmettelen miten on näin kauan pysynyt pystyssä olemattomalla asiakaspalvelulla. Ei jatkoon!

    • Anonyymi

      Neste on ollut pitkään myynnissä.

    • Anonyymi

      Neste kannattaa kiertää kaukaa, ei siellä edes myyjä vaivaudu tiskille. Ja kun tulee niin nyrpeetä niin nyrpeetä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe