Aihe

Pehmeänveden pintakasvi???!!!

Äkkiä apuja

Kertokaas mulle mikä olisi hyvä pehmeän veden pintakasvi?

4

360

Vastaukset

• Pistia. Salvinia. Amerikankilpukka. Riccia (sammal).

• Kilpukka on ainakin siitä kivaa että sitä voi poistaa niin paljon kun haluaa. Pistia on niin pienilehtistä että jos haluatkin päästä siitä eroon, niin voi olla vaikeaa.
        Ostin amerikankilpukkaa 6 kpl pari kuukautta sitten. Kymmenkunta olen antanut pois ja toistakymmentä on tällä hetkellä akvassa...

• harakka kirjoitti:

Kilpukka on ainakin siitä kivaa että sitä voi poistaa niin paljon kun haluaa. Pistia on niin pienilehtistä että jos haluatkin päästä siitä eroon, niin voi olla vaikeaa.
        Ostin amerikankilpukkaa 6 kpl pari kuukautta sitten. Kymmenkunta olen antanut pois ja toistakymmentä on tällä hetkellä akvassa...

taidat puhua pikkulimaskasta jota on vaikea poistaa, pistia on taas isoksi kasvava, isoimmat ruusukkeet minulla 20 cm!

• Hessu kirjoitti:

taidat puhua pikkulimaskasta jota on vaikea poistaa, pistia on taas isoksi kasvava, isoimmat ruusukkeet minulla 20 cm!

Pikkulimaska piti kijoittanen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erätauko: Suomalainen nettikeskustelu julkisuuden henkilöistä - unohtuuko empatia?

Erätaukokeskustelu tiistaina 1.12.2020 klo 14-16., tervetuloa! Julkisuuteen tavalla tai toisella päätyneistä henkilöistä keskusteleminen netissä tunt
      Viihde ja kulttuuri
      49
      1416