Perunkirjoittajien ja pesänjakajien pitäisi pitää asiakkaansa ajan tasalla, ja kertoa mikä on milloinkin laskutustilanne!
Nyt esittävät vain laskun lopussa, eivätkä viitsi eritellä mitä ja miten monta minuuttia ovat mitäkin hoitaneet.
Jos soitat vaikka viiden minuutin puhelun ja kysyt jonkun pikku asian, niin heti kilahtaa laskuun 15 minuutin veloitus.
Ja jos lähettää sinulle yhden rivin tiedotuksen, niin sekin maksaa 15 minuutin- tai puolen tunnin liksan.
Auta armias, jos pyydät jotain selvitystä jostain asiasta.
Usein tunnin liksa.
Harvoin tapaa näin rahanahnetta ammattikuntaa!
Tarpeellinen uudistus!
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904756
- 293394
- 2013192
- 513037
- 242965
Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez3212826Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl442717Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2352508Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v252286- 532276