Perunkirjoittajien ja pesänjakajien pitäisi pitää asiakkaansa ajan tasalla, ja kertoa mikä on milloinkin laskutustilanne!
Nyt esittävät vain laskun lopussa, eivätkä viitsi eritellä mitä ja miten monta minuuttia ovat mitäkin hoitaneet.
Jos soitat vaikka viiden minuutin puhelun ja kysyt jonkun pikku asian, niin heti kilahtaa laskuun 15 minuutin veloitus.
Ja jos lähettää sinulle yhden rivin tiedotuksen, niin sekin maksaa 15 minuutin- tai puolen tunnin liksan.
Auta armias, jos pyydät jotain selvitystä jostain asiasta.
Usein tunnin liksa.
Harvoin tapaa näin rahanahnetta ammattikuntaa!
Tarpeellinen uudistus!
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059