Tässäkin vertailussa Toyota jäi kakkoseksi.
https://www.youtube.com/watch?v=vTPvjjRpxS8
Neliveto vs. eriveto ja Honda vie voiton.
26
178
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan Honda ajo-ominaisuuksissa täysin eri planeetalla kuin kehnot Toyotat.
Tekniikkakin näyttää Hondalla toimivan.
Näin tubessa vertailun jossa näytettiin kuinka haikkoa Toyotan pellit on Hondaan nähden. Asian näki kun painoi sormella ovea ja kuinka Toyotan pelti notkui kuin ohut pahvi ja kun ovi paikattiin kiinni, niin Toyotan sivupeili jäi tärisemään kun Hondan oli jämäkkä. Hondan takaluukku toimii myös turvallisesti ja nostokorkeus pienempi. Oli muutakin Hondan eduksi, mutta jokainen voi itse katsella jos kiinnostaa. - Anonyymi
Ravi on suunnannäyttäjä muille suveissa. Ylivoimaiset tehot ja paras neliveto.
- Anonyymi
Joissain Audeissa ja Landroverissa on torsen tasauspyörästöillä tehty neliveto. Tällä päästään melko lähelle Toyotan nelivedon tasoa, mutta se on ääri olosuhteissa huonompi. Torsen systeemi on kallis neliveto. Haldex tyyppisellä nelivedolla ei tee mitään. Toyotan hybrid etuvetokin on paljon parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joissain Audeissa ja Landroverissa on torsen tasauspyörästöillä tehty neliveto. Tällä päästään melko lähelle Toyotan nelivedon tasoa, mutta se on ääri olosuhteissa huonompi. Torsen systeemi on kallis neliveto. Haldex tyyppisellä nelivedolla ei tee mitään. Toyotan hybrid etuvetokin on paljon parempi.
Hihii, kovasti Toyotan omapoika yrittää jälleen vääntää Ravinpaskasta autoa.
Sehän ei pysy liukkaalla mutkissa tiellä, meinaa kaatua väistötestissä, neliveto on lähinnä valheellinen mainosteksti jne....
- Anonyymi
Honda CR-V hybridissä on neliveto kardaanilla ja monilevykytkimellä. Rav4 hybridissä sähkömoottori takana, eikä mekaanista yhteyttä eteen ollenkaan.
- Anonyymi
Ja etu/takapään eivät toimi järkevästi keskenään.
- Anonyymi
Sähkömoottorin veto on liian karkea, vaatisi momentin muuntimen akselin päähän!🤖🤖🤖
- Anonyymi
Ja se maksaisi ihan liikaa Toyotan filosofian mukaan. Tärkeintä, että voi mainostaa nelivetoa, vaikka se ei toimisikaan, ihan sama kuin itsestään lataava jne...
- Anonyymi
Toyota tekee nykyään pelkkää sutta ja sekundaa.
- Anonyymi
En oikein ymmärrä miksi pitää väkisin keksiä jotain kinattavaa. Kertokaa se minulle.
Jos se Honda on parempi niin sitten ostaa sellaisen. Onko se niin vaikeaa.- Anonyymi
Eikö noissa vertailuissa ja testeissä ole tarkoitus ottaa selvää mikä on parempi ja toimivampi.
Nuo asiat on kuitenkin kuluttajalle tärkeitä jos on hankkimassa nelivetoa.
- Anonyymi
Miten se Honda on sitten parempi?
Ei näistä kommenteista päässyt selvyyteen.
Entä näitten kahdenvälinen luotettavuus ja kestävyys?- Anonyymi
Noissa vastaavia, mutta ruostuminen Toyotassa nopeaa.
- Anonyymi
ylivoimaisia vähävikaisuudessa verrattuna VW konsernin autoihin
kts. volkswagen suomi24 - Anonyymi
Uudessa RAV4 hybridissä on ollut yllättävän paljon ongelmia. Käynnistyksen estävät releviat, väistökokeen vaaraa aiheuttava käytös sekä varotoimenpiteinä on vaihdettu "halkeilleita" alustanosia. CR-V hybridissä taas ei ole ongelmia kuulunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ylivoimaisia vähävikaisuudessa verrattuna VW konsernin autoihin
kts. volkswagen suomi24Miten liittyy asiaan. Suoli onkin ihan paras tietolähde, vähän kuin MV-lehti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudessa RAV4 hybridissä on ollut yllättävän paljon ongelmia. Käynnistyksen estävät releviat, väistökokeen vaaraa aiheuttava käytös sekä varotoimenpiteinä on vaihdettu "halkeilleita" alustanosia. CR-V hybridissä taas ei ole ongelmia kuulunut.
CR-V on marginaaliauto Suomessa. Vaikka ongelmia olisi runsaasti se ei ns. ylitä uutiskynnystä palstoilla.
Olisi aina syytä miettiä asioita vähän pidemmälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
CR-V on marginaaliauto Suomessa. Vaikka ongelmia olisi runsaasti se ei ns. ylitä uutiskynnystä palstoilla.
Olisi aina syytä miettiä asioita vähän pidemmälle.CR-V:tä on Suomen teillä paljon enemmän, mitä RAV4:sta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudessa RAV4 hybridissä on ollut yllättävän paljon ongelmia. Käynnistyksen estävät releviat, väistökokeen vaaraa aiheuttava käytös sekä varotoimenpiteinä on vaihdettu "halkeilleita" alustanosia. CR-V hybridissä taas ei ole ongelmia kuulunut.
Aikaisempia mallisukupolvia seuratessa, niin Toyotan dieseleissä oli pahojakin ongelmia. Kansimurheet vaivasi pitkään. Puolassakos ne noita väsäili. Hondan 2.2 DTEC on todella luja kone ja kestää softaamisenkin hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikaisempia mallisukupolvia seuratessa, niin Toyotan dieseleissä oli pahojakin ongelmia. Kansimurheet vaivasi pitkään. Puolassakos ne noita väsäili. Hondan 2.2 DTEC on todella luja kone ja kestää softaamisenkin hyvin.
Onhan Honda ihan toisen tasoinen auto kuin bulkkituote Toyota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
CR-V:tä on Suomen teillä paljon enemmän, mitä RAV4:sta.
Mikäs se CR-V myynti olikaan parin viime vuoden ajalta?
Minua CR-V ei innostanut kun sitä kokeilin. Ei se huono ollut mutta jotenkin ei säväyttänyt. Voimaa oli heikosti.
Jokos muuten CR-V:ssä neliveto toimii myös peruutettaessa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs se CR-V myynti olikaan parin viime vuoden ajalta?
Minua CR-V ei innostanut kun sitä kokeilin. Ei se huono ollut mutta jotenkin ei säväyttänyt. Voimaa oli heikosti.
Jokos muuten CR-V:ssä neliveto toimii myös peruutettaessa?Hihii, happamia on marjat sano Tero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs se CR-V myynti olikaan parin viime vuoden ajalta?
Minua CR-V ei innostanut kun sitä kokeilin. Ei se huono ollut mutta jotenkin ei säväyttänyt. Voimaa oli heikosti.
Jokos muuten CR-V:ssä neliveto toimii myös peruutettaessa?Mikäs RAV4 myynti oli kymmenen vuotta sitten tai viisi vuotta sitten?
RAV4 hybridi hävisi ohituskiihtyvyydessä CR-V hybridille. Toyotan hevosvoimat on poneja. Moottorilehdestä voi testin lukea. Toyotan 2 litranen bensavapari on täysin jälkeenjäänyt kampe tänäpäivänä käyttöominaisuuksiensa puolesta. Hondan 1.5 turbo CR-V:n keulalla on valovuoden parempi, joka suhteessa.
CR-V:n neliveto on toiminut aina peruuttaessa, myös mekaanishydraulisesti ohjatuissa monilevykytkimissä. Kohta kymmenen vuotta monilevykytkimet ovat olleet sähköohjattuja. RAV4 hybridin neliveto tuottaa taakse voimaa vain sähkömoottorilla. Peruuttaakkaan ei voi kuin sähköllä. Lukuisten vikojen vuoksi täytyy olla viimesenpäälle Toyota-mies, että tuohon rahansa pistää. Tekniikasta ymmärtämättömäthän sen ostaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs RAV4 myynti oli kymmenen vuotta sitten tai viisi vuotta sitten?
RAV4 hybridi hävisi ohituskiihtyvyydessä CR-V hybridille. Toyotan hevosvoimat on poneja. Moottorilehdestä voi testin lukea. Toyotan 2 litranen bensavapari on täysin jälkeenjäänyt kampe tänäpäivänä käyttöominaisuuksiensa puolesta. Hondan 1.5 turbo CR-V:n keulalla on valovuoden parempi, joka suhteessa.
CR-V:n neliveto on toiminut aina peruuttaessa, myös mekaanishydraulisesti ohjatuissa monilevykytkimissä. Kohta kymmenen vuotta monilevykytkimet ovat olleet sähköohjattuja. RAV4 hybridin neliveto tuottaa taakse voimaa vain sähkömoottorilla. Peruuttaakkaan ei voi kuin sähköllä. Lukuisten vikojen vuoksi täytyy olla viimesenpäälle Toyota-mies, että tuohon rahansa pistää. Tekniikasta ymmärtämättömäthän sen ostaa.Minun RAV hybridissä on 300hp tehoa. Toistaiseksi se on riittänyt myös ohituksiin.
Ole onnellinen Hondasi kanssa. Se on hyvä auto mutta asiasta ei kannatta tehdä mitään vänkäämistä. Ostat vain urheasti sen minkä haluat. Niin minäkin tein. Jos ei valinta tyydytä niin autoa voi vaihtaa. Niin minäkin tein. Älä suotta ole yhden merkin vankina äläkä suotta pidä autoa muuna kuin hyödykkeenä ihan kuin hammasharjaa. Vänkäätkö hammasharjan merkistäkin samalla tavalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun RAV hybridissä on 300hp tehoa. Toistaiseksi se on riittänyt myös ohituksiin.
Ole onnellinen Hondasi kanssa. Se on hyvä auto mutta asiasta ei kannatta tehdä mitään vänkäämistä. Ostat vain urheasti sen minkä haluat. Niin minäkin tein. Jos ei valinta tyydytä niin autoa voi vaihtaa. Niin minäkin tein. Älä suotta ole yhden merkin vankina äläkä suotta pidä autoa muuna kuin hyödykkeenä ihan kuin hammasharjaa. Vänkäätkö hammasharjan merkistäkin samalla tavalla?Ostitko järkyttävän ylihintaisen ja kalliin Ravin ja nyt jo harmittaa ja siksi yrität lieventää tuskaasi selittelyyn. Ole varovainen autosi kanssa, se on kovin kiikkerä ja mutkissa pitää ajaa varovasti ilman nopeita liikkeitä ettei se karkaa käsistä. Talviauto vertailussa Ravi ei pysynyt edes ammattilaisten lapasessa ja oja kutsui ikävin seurauksin, kova hanki puhkaisi öljypohjan.
- Anonyymi
Toyotan muka neliveto on säälittävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658