Ostakaa itekin mönkijä, niin ei tarvitse täällä haukkuu ja uhkailla!
Mönkijä on pop
15
593
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voisi juuri idiootimpaa kommenttia tulla!
- Anonyymi
No idioottihan kommentin onkin laittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No idioottihan kommentin onkin laittanut.
Hah osu ja uppos! Vaarit vaihtakaa levyä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah osu ja uppos! Vaarit vaihtakaa levyä!
Ei ne oo vaareja vaan elämäänsä tympääntyneitä ikäneitoja.
- Anonyymi
Et sinä ole mönkijää ostanut itse ansaitsemilla rahoilla, vaan äitisi. On siinä meillä tosi king, vaahtosammuttimen kokoinen mönkijäapina.
- Anonyymi
Ehtoolla taas ajeleen. Olen the King! Ja änärii oon vähä muokannut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan sinä ajaa 24/7, ethän sinä nuku. Käytä sanaa illalla, ehtoo on murretta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla ole muuta tekemistä kuin tuo mönkijä? Miksi et hakenut kesätöitä? Miksi tytöt eivät kiinnosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi laki määrittelee moottoriajoneuvojen käytön siten, että niiden tarkoitus on kuljettaa ihmisiä ja tavaroita paikasta toiseen. Muu ajelu on turhaa. Uusi laki sanoo, että "tarpeeton ja häiritsevä ajoneuvolla ajo on kielletty” (TLL 54§).
Poliisin tehtävänä on määritellä, mikä on tarpeetonta ajoa. Jos poliisi määrittelee ajon turhaksi, se voi räpsäistä kuskille sadan euron liikennevirhemaksun. Myös turha päristely, kumin polttaminen, sudittelu tai musiikin soittaminen liian kovalla ovat rikkeitä, joihin poliisi voi puuttua.
- Anonyymi
Ajan mieluummin autolla.
- Anonyymi
Uusi laki määrittelee moottoriajoneuvojen käytön siten, että niiden tarkoitus on kuljettaa ihmisiä ja tavaroita paikasta toiseen. Muu ajelu on turhaa. Uusi laki sanoo, että "tarpeeton ja häiritsevä ajoneuvolla ajo on kielletty” (TLL 54§).
Poliisin tehtävänä on määritellä, mikä on tarpeetonta ajoa. Jos poliisi määrittelee ajon turhaksi, se voi räpsäistä kuskille sadan euron liikennevirhemaksun. Myös turha päristely, kumin polttaminen, sudittelu tai musiikin soittaminen liian kovalla ovat rikkeitä, joihin poliisi voi puuttua. - Anonyymi
Tuntuu todella ihmeelliseltä, kun yksin vain ajelee, ei taida kavereita olla. Olen kyllä kuullut että olisi koulukiusattu tapaus. Mitähän tuollainen vielä keksiikään kostoksi kiusaamisesta.
- Anonyymi
Mönkiän kyydissä on vähän huono olla
- Anonyymi
Ei kylällä oikee mee mitää nii vaikea ajaa muittenkaa ja miten nii oon koulukiusattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kylällä oikee mee mitää nii vaikea ajaa muittenkaa ja miten nii oon koulukiusattu?
Lopeta se kylällä ajo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä595969Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet1274293Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.182686HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki92061Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m391945Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1501926- 1061893
- 921551
- 1171387
- 521172