Mönkijä on pop

Anonyymi

Ostakaa itekin mönkijä, niin ei tarvitse täällä haukkuu ja uhkailla!

15

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei voisi juuri idiootimpaa kommenttia tulla!

• Anonyymi

No idioottihan kommentin onkin laittanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No idioottihan kommentin onkin laittanut.

Hah osu ja uppos! Vaarit vaihtakaa levyä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah osu ja uppos! Vaarit vaihtakaa levyä!

Ei ne oo vaareja vaan elämäänsä tympääntyneitä ikäneitoja.

• Anonyymi

Et sinä ole mönkijää ostanut itse ansaitsemilla rahoilla, vaan äitisi. On siinä meillä tosi king, vaahtosammuttimen kokoinen mönkijäapina.

• Anonyymi

Ehtoolla taas ajeleen. Olen the King! Ja änärii oon vähä muokannut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voithan sinä ajaa 24/7, ethän sinä nuku. Käytä sanaa illalla, ehtoo on murretta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinulla ole muuta tekemistä kuin tuo mönkijä? Miksi et hakenut kesätöitä? Miksi tytöt eivät kiinnosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusi laki määrittelee moottoriajoneuvojen käytön siten, että niiden tarkoitus on kuljettaa ihmisiä ja tavaroita paikasta toiseen. Muu ajelu on turhaa. Uusi laki sanoo, että "tarpeeton ja häiritsevä ajoneuvolla ajo on kielletty” (TLL 54§).

Poliisin tehtävänä on määritellä, mikä on tarpeetonta ajoa. Jos poliisi määrittelee ajon turhaksi, se voi räpsäistä kuskille sadan euron liikennevirhemaksun. Myös turha päristely, kumin polttaminen, sudittelu tai musiikin soittaminen liian kovalla ovat rikkeitä, joihin poliisi voi puuttua.

• Anonyymi

Ajan mieluummin autolla.

• Anonyymi

Uusi laki määrittelee moottoriajoneuvojen käytön siten, että niiden tarkoitus on kuljettaa ihmisiä ja tavaroita paikasta toiseen. Muu ajelu on turhaa. Uusi laki sanoo, että "tarpeeton ja häiritsevä ajoneuvolla ajo on kielletty” (TLL 54§).

Poliisin tehtävänä on määritellä, mikä on tarpeetonta ajoa. Jos poliisi määrittelee ajon turhaksi, se voi räpsäistä kuskille sadan euron liikennevirhemaksun. Myös turha päristely, kumin polttaminen, sudittelu tai musiikin soittaminen liian kovalla ovat rikkeitä, joihin poliisi voi puuttua.

• Anonyymi

Tuntuu todella ihmeelliseltä, kun yksin vain ajelee, ei taida kavereita olla. Olen kyllä kuullut että olisi koulukiusattu tapaus. Mitähän tuollainen vielä keksiikään kostoksi kiusaamisesta.

• Anonyymi

Mönkiän kyydissä on vähän huono olla

• Anonyymi

Ei kylällä oikee mee mitää nii vaikea ajaa muittenkaa ja miten nii oon koulukiusattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kylällä oikee mee mitää nii vaikea ajaa muittenkaa ja miten nii oon koulukiusattu?

Lopeta se kylällä ajo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      25
      2144
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      92
      1955
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      88
      1931
    4. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1633
    5. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1517
    6. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      488
      1496
    7. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1484
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      49
      1290
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      73
      1164
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      35
      1159
    Aihe