Täällä kirjottelee 32v äiti! Eli siis kysyin tänään mun tytöltä 15v että onko nähny mun yhtä tiettyy paitaa. Ollaan saman pitusia ja tyttö lainaa välillä mun vaatteita mut se ei ny oo olennaista. No kysyin et voiko käydä kattoo hänen huoneesta jos se olis siellä mut sano ettei jaksa ja kysyin et voinko ite käydä. Antoi luvan ja menin. Avasin oven ja hyi helvetti mikä näky.. Lattialla oli vaatteita tosi paljon, roskia yms. Pöytä oli täynnä pölyä, roskia ja muita tavaroita. Peti oli ihan myllätty. Siel oli myös likasia pyyhkeitä ja kylpytakki roikkumassa rikkineissä ovessq. Siellä oli roskasäkkejä joissa hitosti roskaa. Kurkkasin sängyn alle koska kiinnosti tietää mitä siellä on. Se oli TÄYNNÄ roskia ja pölyä. Karkkipussi roskaa, nenäliinoja, purkkaa tms hyh.. Sängyn ja seinänki välissä oli roskia. Näin sängyn alla jopa pari kuollutta toukkaa 😩😩 Hänel on kaappi siellä ja sekin täynnä roskia. Ihan kauheeta. Nyt hänel on puhelin kielto ja kavereita ei saa nähä ennenku toi huone on oikeesti siisti. Jos ei ite siivoo nii sitten mä meen sinne siivomaan oikeesti.. Miten tollases paska läävässä pystyy elää. En oo kyllä aikouhin nähny et siellä olis imuroitu yms vaikka siitö oon sanonukki ja ottanu puhelimen pois mut ei vaan tee niitä hommia. Onks samaistuvia vanhempia? En vaan siedä tollasta sotkua siis se huone oli kaatopaikka. Meillä muut kodin huoneet aina niin siistinä ja puhtaina. Samaa ei voi sanoo ton mun tytön Alessian huoneesta. Oon iha järkyttyny minkälaine paska läjä se huone oli. Ja ei tarvi ny sanoo et oma on vikani et en oo käskeny siivoo... kyllä olen ja monta kertaa. Ihan ollu arestiaki siitä ettei oo siivonnu.
Teinin huone järkyttävässä kunnossa..
13
1703
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on järkyttävä aloitus, mitähän näin järkyttävää seuraavaksi?
- Anonyymi
Infantiili kyselijä jälleen vaudissa!
Häpeä!
- Anonyymi
Yksi mahdollinen syy pohjattomaan sekasotkuun on masennus.
- Anonyymi
Ja sieltähän se masennuskorttikin jo tuli. Onnea sinulle!
- Anonyymi
Nykyvanhemmat ja heidän osaaminen onkin masentavaa kuten aloittajankin tapauksessa.
Mut pääasia että aloituksen tekeminen onnistuu !- Anonyymi
juu, samaa mieltä, esim. sinun kasvatuksessa on kaikki mennyt vituiksi, tuloksena ääliö apina, joka on todellakin pelkkä 0
- Anonyymi
Haluaisin nähdä tämän aloituksen tehneen äidin huoneiden siistiyden ?
- Anonyymi
Se on aivan normaalia teini-ikäisten huoneissa, oli sitten kyseessä tytön tai pojan huone. He kasvavat siitä sotkuisuudesta pois, elleivät sitten ole alkaneet käyttään huumeita tai ole saaneet psyykkistä sairautta.
Teineillä on niin valtavasti paineita etteivät sitten jaksa paneutua oman huoneensa siivoamiseen.
Silloin aikoinaan kun oma tytär oli teini-ikäinen niin hän oli jopa pedantti , mutta näkisitpä nyt heidän vaatehuoneensa ja kaikki muutkin huoneet. Kaikki huoneet ahdattu täyteen vaatteita, ylisuuria huonekaluja , lastenlasten leikkikaluja ym. Hänestä on tullut niin sanottu hoorder. Ei raski nakata pois mitään ja ostaa aina vaan uutta, vaikka varmaan löytäisi saman tavaran jostakin muusta kassista.
En tiedä miten häntä auttaisin. - Anonyymi
"En tiedä miten häntä auttaisin"
Tee oma aloituksensa ! - Anonyymi
Kehitysopin syy, ja sen myötä vapaa kasvatus joka laissa säädetty. Vanhin on avuton kun lapsen paha tahto saa vallan ja oikeudet, etkä juuri mitään saa tehdä. Olen -63 syntynyt ja itsekkin rajoja koetellut ja silloin jo olen liiaksi saanut periksi.
- Anonyymi
Jännittää koska tulee seuraava aloitus tästä aiheesta !
- Anonyymi
Minä en ole sotannut teininä huonettani epäjärjestykseen. Enkä ole koskaan sotannut omassa kodissanikaan. Kai se malli siivoukseen tulee kotoa. Ja kasvatus. Oma äitini oli kotiavustaja. Kotona oli aina siistiä. Ei mitään yliammuttua, vaan tavanomaisen siistiä. Vanhempana olen innostunut siisteydestä vieläkin enemmän eli hurahtanut näihin roinan poisheittoasioihin ja minimalismiin omassa kodissani. Nyt on äitinikin aikamoinen roinan kerääjä omaan elämäntyyliini verrattuna.
Jos on kaaos kodissa, saattaa olla myllerrys menossa mielen tasolla. Niinhän jotkut sanovat, että sisäinen heijastuu ulospäin ja taas toisin päin.
Sisäistä myllerrystä voi alkaa järjestämään sillä, että laittaa ulkoisen ja näkyvän ensin kuntoon. Järjestä siis koti (itse tai yhdeeä jonkun kanssa) ja palkitse itsesi sitten jollain, kuten nätillä uudella puserolla tai kampauksella, jolloin omakin ulkoinen olemuksesi piristyy. Ulkoinen kohennus voi sysäistä mielialankin parempaan suuntaan. - Anonyymi
Olisiko mahdollista opettaa lapsi siivoamaan jo pienestä pitäen oma huone? Oppisi itse samalla pitämään omista tavaroista järjestyksen. Nykyajan äidit tekevät itse kaiken niin sitten tästä seuraa uusavuttomuus.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808