ei taida olla normaalia kun iskä vetää pari kaljaa melkeen joka päivä. tänään ei ollut humalassa, mutta kun äiti meni keittiöön, ja iskä seisoi jo siellä, huudahti iskä että voisi äiti myöhemmin mennä sinne keittiöön sörkkimään. äiti sitten alkoi itkemään ja tuli ihan hirvee olo. kulkee suvussa masennus, on ollut mulla ja enolla, nyt varmaan äidillä. epäilisin. :( en haluu kertoo vanhemmille siitä että miten musta tuntuu, koska tulis niille pahempiki olo. olen siis 13v, ja mun mielestä mun ei pitäis miettii tämmösii asioita ja yrittää olla se joka korjais meiän perhettä. pelottaa ihan sikana että 7v pikkuveljestäkin tulee masentunut, koska mulla se oli myös.
Vastaukset 1
- Anonyymi
oikeesti kerro sun äidille tosta.
Jos tää sun isä siis aiheuttaa sun äidillekin pahan mielen niin paras vaihtoehto on varmaan ero. Silloin pikkuveljesi ei joudu isompana samaan tilanteeseen kuin missä sinä nyt olet.
Entäs miten teillä sillon menee kun isäsi ei ole ns. Pahalla tuulella? Onko silloin isäsi mukavampi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561