Kylläpä on hankalaa löytää rietasta 50 naista salaiseksi seksikumppaniksi. Pitempään jo hakenut vakituista seuraa, jossa molemmat ymmärtävät kupletin juonen. Puhdas seksisuhde, molemmat saavat nautiskella estottomasti ja ilman turhia henkisiä lukkoja. Missä olet ihana nainen? Täällä tutustumisen arvoinen 40v mies pks, turhautuen seksittömässä liitossa. # Salainen40
Kypsempää rietasta naista
9
199
Vastaukset
- Anonyymi
Nuo on parhaita seksikumppaneita 45-60 v kauniit naiset. Niin itsevarmuus ja osaa nauttia. Kaunis kyllä pitää olla eikä maatuska. Ja tuon ikäsillä on viisautta ja elämänkokemusta iso pointti.
Minkälaista seuraa kaipaat iitse tyydyksen ohell?
- Anonyymi
Monenlainen käy, olen todella joustava ja kokeilunhaluinen. Mitäs sulla oli mielessä sitten, onko jotain tiettyä mielessä...
#Salainen40 Anonyymi kirjoitti:
Monenlainen käy, olen todella joustava ja kokeilunhaluinen. Mitäs sulla oli mielessä sitten, onko jotain tiettyä mielessä...
#Salainen40Vaikki itsetyydytys kanssasi.
- Anonyymi
haA368 kirjoitti:
Vaikki itsetyydytys kanssasi.
Vaikka työnnät purjon perseesees
Rietaan halunen 51 löytyy Keski - Suomesta vuoden vanhenpi mutta 50 kuitenkin.
Haluat että tyydytystä kädellä puoli kolmeen hitaasti aloitaen etten väsy ja saan, kunnon ogasmin? Tossa luki että seksin haluinen eli rietas. Ja salaiseksi, seksikumppaniksi. Itsetyydytys, Käsipanolla, Paljaalla tietenkin mutta ensin, viihdyttää itse tyydytyksellä, Seksikumppaniksi vain jos itsetyydystä harrastan halut ovat joskus todella isot. Mutta seksikumppani itse tyydytysessä on ehdoton ja paljalla.- Anonyymi
Moi Sari,
täällä olisi sulle riettaaksi, salaiseksi seuralaiseksi kiva, luotettava, kokeilunhaluinen alle 50:nen 180/90 mies Jyväskylästä.
Haluaisitko, että tulisin ja tyydyttäisin sut sormillani, kädelläni, samalla kun nuolen, imen huuliasi, klittaasi.
Voimme sipia tapaamisen jonnekin rauhalliseen paikkaan. Näin kesällä onnistuu vaikka luonnossa ;)
Miltä kuulostaa? Jos haluat villin, riettaan seksikesän, laita viestiä... [email protected]
voimme vaihdella s-postitsekin villejä, kiihkeitä viestejä ennen tapaamistamme ;) - Anonyymi
Pikkusen sekava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkusen sekava
Pervo Pertti se vaan sekoilee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563081Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242679Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3511759- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800