Oikeasti olisin sut halunnut mies

Anonyymi

omaksi, kullaksi, rakkaaksi, kumppaniksi, ystäväksi, olkapääksi, hellittäväksi, arkeen ja juhlaan, eteiseen ja peräkammariin, sohvalle ja sänkyyn, riitoihin ja sopimisiin, nauruun ja kyyneliin. Minä vaan ihastuin niin täysillä sinuun.

131

2479

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No eipä siltä vaikuttanu

• Anonyymi

Mitähän tuokin nyt tarkoittaa. Ota teistä selvää. Ei aloitus sinulle ole.

• Anonyymi

Älä hyvä nainen roiku! Se on vastenmielistä.

• Anonyymi

Älä hyvä palstapaskanaama yritä esittää tietäväsi mitä minä teen ja kenelle. Se on naurettavaa ja jopa sinunlaisten keskuudessa tyhmää.

• Anonyymi

Kirjoitin olisin, eikö se ole imperfekti jopa idiooteille? Eikö se roikkuminen ole silloin ohi kun kirjoitetaan imperfektissa. Siinä on vajakille mietittävää. Suututit minut nyt. Pitääkö aina olla vitulleväännetyllä naamalla joka aloituksessa kertomassa mitäänsanomatonta mielipidettään.

• Anonyymi

Niin sinusta.
        Minä toivon, että tuo nainen ei päästä koskaan irti minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin olisin, eikö se ole imperfekti jopa idiooteille? Eikö se roikkuminen ole silloin ohi kun kirjoitetaan imperfektissa. Siinä on vajakille mietittävää. Suututit minut nyt. Pitääkö aina olla vitulleväännetyllä naamalla joka aloituksessa kertomassa mitäänsanomatonta mielipidettään.

No ei tuo sinun aloituksesi nyt NIIN ainutlaatuinen ollut, etteikö siihen voisi vähän realismia viskata päälle. 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei tuo sinun aloituksesi nyt NIIN ainutlaatuinen ollut, etteikö siihen voisi vähän realismia viskata päälle. 🙄

Et edes ymmärtänyt kommenttiani. Ei siitä ollut kyse. Meni hyvä suuttumus hukkaan. On niin onnetonta jengiä täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinusta.

Kauniista sanottu. Inhimillistä ja lämmintä tällaisella ikäväpalstalla. Olet oikea aarre kuka oletkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauniista sanottu. Inhimillistä ja lämmintä tällaisella ikäväpalstalla. Olet oikea aarre kuka oletkin.

Myhverö kuka lie on luuhannutt täällä abaut 10 vuotta. Että kuka nyt aarre on ja missä mielessä, kenellekkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myhverö kuka lie on luuhannutt täällä abaut 10 vuotta. Että kuka nyt aarre on ja missä mielessä, kenellekkin.

Kyllä se ikävissään tänne kirjoittavalle on aarre kun joku sanoo jotain lämmintä. Saattaa pelastaa ihmishenkiä kun oikealla hetkellä osaa valita kauniit sanat. Se on empatiaa ja se on rikkaus. Palsta vaan on täynnä täysin tunteettomia zombien oloisia väsyneitä ihmisiä "älä aaap rooiku oot vasteeemielinen". Oikein tuntuu se lääkehuuru ja tunteettomuus läpi joka sanassa. Ei mitään tunteita, ei mitään kykyä empatiaan, mutta on vaan päästävä sanomaan ja yleensä rumasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa rumasti sanottu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinusta.

Itselleen vastaaja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata laittaa mitään jos on noin herkkä hipiäinen että kommentista suuttuu?

• Anonyymi

Ei tuo roikkumuselta vaikuta. Pikemminkin rakkausluritus hänelle jota hän rakastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä tiedät että on nyhvännyt 10 vuotta, mistä? Siinä toinen 10 vuotta palstalla roikkunut 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata laittaa mitään jos on noin herkkä hipiäinen että kommentista suuttuu?

No tahallista provoahan tuo on. Kuten täällä osa yrittää. Olin väsynyt ja herkällä päällä. Mutta mun suuttuminen menee ohi 2 min, joten mitä väliä. Miksi minä en sais suuttua kun muut saa haukkua, runkata, kiusata, ja olla ihan älyttömän tyhmiä täällä? Al.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täältä sivusta utelen, että mitä lisäarvoa tämä netissä urputtaminen ihmisille joita et tunne tuo sinun elämääsi, lisääkö tyytyväisyyden tunnetta tms mitään hyvää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tahallista provoahan tuo on. Kuten täällä osa yrittää. Olin väsynyt ja herkällä päällä. Mutta mun suuttuminen menee ohi 2 min, joten mitä väliä. Miksi minä en sais suuttua kun muut saa haukkua, runkata, kiusata, ja olla ihan älyttömän tyhmiä täällä? Al.

Taiat olla se mies, joka esittää naista ja joka saa aina vaan vuodesta toiseen kirjekerhojengin pystyyn ja ei mitenkään hyväntahtoisen sellaisen. Tässähän teillä se kesä menee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ihmettele, että mies otti hatkat. Teki oikein. Oli fiksu mies. Kukapa tuollaista riivinrautaa katselisi ja kuuntelisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ihmettele, että mies otti hatkat. Teki oikein. Oli fiksu mies. Kukapa tuollaista riivinrautaa katselisi ja kuuntelisi.

Kenelle sinäkin höyrä luulet oikein vastaavasi, onko teillä kaikilla joku unelmien vihattu anelma, jolle käytte paremman puutteessa muka räksyttämässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinusta.

Se vaan, että sinun kaltaisiin tohvelisankareihin naiset ei ripustu, eikä edes kiinnostu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kirjoitusvirhedysfaatikkomme, kaikkien rakastama lesta pää punaisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle sinäkin höyrä luulet oikein vastaavasi, onko teillä kaikilla joku unelmien vihattu anelma, jolle käytte paremman puutteessa muka räksyttämässä?

Aloittaja kirjoittaa kuin mies. Olen varma, että hän on mies. Siksi kirjoitin kuin mies miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja kirjoittaa kuin mies. Olen varma, että hän on mies. Siksi kirjoitin kuin mies miehelle.

Palsta vaan on täynnä täysin tunteettomia zombien oloisia väsyneitä ihmisiä "älä aaap rooiku oot vasteeemielinen". Oikein tuntuu se lääkehuuru ja tunteettomuus läpi joka sanassa. Ei mitään tunteita, ei mitään kykyä empatiaan, mutta on vaan päästävä sanomaan ja yleensä rumasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taiat olla se mies, joka esittää naista ja joka saa aina vaan vuodesta toiseen kirjekerhojengin pystyyn ja ei mitenkään hyväntahtoisen sellaisen. Tässähän teillä se kesä menee

Harrastetaankohan nykyisin enään kirjeenvaihtoa muistan ku nuoruusvuosina oli suosittua puuhaa ,

• Anonyymi

Unelmiesi prinssi odottaa nurkan takana.

• Anonyymi

Ja juoksee karkuun.

• Anonyymi

Ei ole mitään unelmia eikä prinssejä. Hän on.

• Anonyymi

Tuo aloittajan suuttuminen kertoo siitä, että tykkää todella kaivatustaan. Taistele!

• Anonyymi

Ennemminkin ohuesta luonteesta

• Anonyymi

Niin tykkäänkin. Mutta tiätkö, en oikein tykkää tästä palstasta enää yhtään. Siksi varmaan suutahdin eilen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tykkäänkin. Mutta tiätkö, en oikein tykkää tästä palstasta enää yhtään. Siksi varmaan suutahdin eilen.

Kyseenalaistettiinko sinun sukupuoli eli feikkinaiseus taas ja tämä sinun kiusaajajengi, jotka luulee puhuvansa naiselle saa käytöksestäsi oikeutusta vihaamiselleen, vaikka kohde on kaikkea muuta kuin oikea. Näin tämä teidän dynamiikkanne toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseenalaistettiinko sinun sukupuoli eli feikkinaiseus taas ja tämä sinun kiusaajajengi, jotka luulee puhuvansa naiselle saa käytöksestäsi oikeutusta vihaamiselleen, vaikka kohde on kaikkea muuta kuin oikea. Näin tämä teidän dynamiikkanne toimii.

Palsta vaan on täynnä täysin tunteettomia zombien oloisia väsyneitä ihmisiä "älä aaap rooiku oot vasteeemielinen". Oikein tuntuu se lääkehuuru ja tunteettomuus läpi joka sanassa. Ei mitään tunteita, ei mitään kykyä empatiaan, mutta on vaan päästävä sanomaan ja yleensä rumasti.

• Anonyymi

Voisi olla minun suustani, mutta haluan. Kyse ei vaan ole pelkästä omasta haluamisestani. Hänellä vapaus valita ja tehdä päätökset.

• Anonyymi

Ihanko totta? Eipä olis itelle tullut mieleen..

• Anonyymi

Oletko sinä nainen vai mies, vai miten suustasi. Al.

• Anonyymi

Kaunis viesti! Onneksi on vielä toivoa,unelmia ja haaveita. Alkuhuuma onkin mahtavaa aikaa, pussailua sohvan kulmassa ja vaaleanpunaisia elokuva unelmia. Se on erittäin intohimoista aikaa, ja kun huulien rohtumat alkavat suuteloista paranemaan, kannattaa muistaa arvostus, kunnioitus ja luottamus. Tähän kun ripauttaa sekaan hyppysellisen onnea, saa aikaiseksi kauniin ja tasapainoisen rakkaussuhteen.

https://youtu.be/f22Tc_z8ffA

• Anonyymi

Tuskin saat, jos mies on avioliitossa naisen kanssa, eikä ole eronnut. Itse taidat olla myös mies?

• Anonyymi

Kauniisti kirjoitat. Al.

• Anonyymi

Ai! Olisit vai? 😢
      Mutta et enää??? 😭

• Anonyymi

Tietysti olen vieläkin. En minä tässä olisi, jos en hänestä tykkäisi edelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana kuulla!!!! 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehditte jo tänä kesänä viettämään yhteisia ihania hetkiä kun laitat nyt vain sitä viestiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehditte jo tänä kesänä viettämään yhteisia ihania hetkiä kun laitat nyt vain sitä viestiä.

Se olisi aivan mahtavaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitä viestiä? en minä ole mitään viestiä laittamassa minnekään.

• Anonyymi

Moneksi haluaisit/olisit halunnut... kunpa saisit sen sanottua oikeasti eikä vain täällä palstalla

• Anonyymi

Onko ollut mahdollisuuksia kertoa? Kysymys ei varmaan sulle mutta hänelle.

• Anonyymi

Olisit ja olisit :) kun vieläkin saisit haluta.. kuten minäkin.. jos eräs vaalea olisit..

olisin ja olisin.. ulisen ja ulisen jos olisen aika näin päättyä alkamatta koskaan..

• Anonyymi

Suutuin eilen jollekin kommentoijalle. Siksi sitä mennyttä aikaa korostin. Olin muutenkin helteen näännyttämä eilen. Miehen kanssa ajattelin kyllä vielä jutella ja flirttaillakin vähän, jos sille vaan sopii :) Al.

• Anonyymi
      • Anonyymi

No ihan hyvä kappale, mutta en tullut tähän nyt kuuntelemaan musiikkia, joten kurkkasin vaan mikä biisi. Al.

• Anonyymi

Kannattaisi miettiä, kaipaako sitä toista oikeasti. Vai onko se vain pelkkää halua ja vähäpätöisempiä tunteita. Eiköhän se, miten toista on kohdellut, kerro totuudellisen vastauksen teille molemmille.

Oletko tunteissasi ja "rakkaudessasi" välittänyt vain siitä, että itse tunnet, ja että itse saat tuntea rakkauden tunteita. Välittänyt vain siitä, että kunhan se toinen on sinulle, hyvä, ystävällinen ja antaa sinulle mitä tahdot. Oikutteletkin, jos kaikki ei mene näin. Välittämättä ollenkaan siitä, että olet ollut toiselle paha ja ilkeä.

Oletko välittänyt sen toisen tunteista ja ollut hänelle hyvä? Niinhän Rakkaudessa pitäisi olla! Oletko välittänyt hänen toiveistaan ja yrittänyt edes jotain niistä täyttää? Vai onko niin, ettet tosiasiassa ole hänen ensimmäistäkään ja pienintäkään toivettaan täyttänyt. Saati sitten isompia ja kauneimpia asioita.

Oletko jopa riistänyt sen kauneimman asian, mitä rakkaudessa voi olla, siltä toiselta? Ja tuhosit sen niin, ettei se ole milloinkaan mahdollista? Teitkö sen vähääkään välittämättä siitä, miten äärettömän merkityksellinen se asia sille toiselle olisi ollut? Ja ymmärtämättä, ettet milloinkaan voi mitenkään sitä asiaa toiselle korvata. Et voi, et alkuunkaan.

Vai ymmärsitkö tämän, mutta vahva narsistisuutesi ei siitä välittänyt, kun se huomaa vain oman "erinomaisuutesi" (joka on kaukana totuudesta) ja omat tarpeesi.

• Anonyymi

Olikohan se sama vahva narsismisi, joka ymmärsi kaiken tämän mitä teit, muttei välittänyt siitä. Koska narsismisi kertoi sinulle kuinka etuoikeutettu ja erityinen oletkaan, ja vaikka teet tietoisesti kaiken tämän toiselle, saat tietenkin kaiken siltä toiselta anteeksi, koska olethan niin ylivoimaisen erityinen.

Mutta jossain kohtaa narsismisi erehtyi. Mielestäni kyllä ihan jokaisessa kohdassa.

• Anonyymi

Sulla ei varmaan itsellä ole aloituksen asiaan mitään omaa asiaa, mutta tuollaisen narsistilätinän sait kumpuamaan sisältäsi kuitenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei varmaan itsellä ole aloituksen asiaan mitään omaa asiaa, mutta tuollaisen narsistilätinän sait kumpuamaan sisältäsi kuitenkin

Sanomani on nyt vain totta. Ja kyllä se tuohon aloitukseen sikäli viittasi, että ihmisen pitäisi miettiä tarkemmin todellisia tunteitaan, omaa ihmisyyttään ja sitä, mitä toisille ihmisille tekee.

Omahyväisyys kuten narsistisuuskaan, ei todellakaan perustu yhtään todellisille asioille, niillä vaan peittää oikeat ja todelliset asiat.

• Anonyymi

Minä en ole narsisti millään tapaa, eli voitko ystävällisesti lotista muualla. Et jutellut tässä aloittajan kanssa, en jaksa lukea mitä hän sulle sanoi. Al.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole narsisti millään tapaa, eli voitko ystävällisesti lotista muualla. Et jutellut tässä aloittajan kanssa, en jaksa lukea mitä hän sulle sanoi. Al.

Yleensä juuri silloin ärhäntelee, kun joku asia osuu. Harvoinpa narsisti myöntääkään yhtään mitään, eihän hänen tarvitse, kun on niin erityinen, haluttu ja upea. Ja itse kyllä tiedän, miten asiat ovat.

Ja ainakin se, kenelle kirjoitin tunnistaa asiat. Sillä hän on tehnyt minulle nuo asiat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä juuri silloin ärhäntelee, kun joku asia osuu. Harvoinpa narsisti myöntääkään yhtään mitään, eihän hänen tarvitse, kun on niin erityinen, haluttu ja upea. Ja itse kyllä tiedän, miten asiat ovat.

Ja ainakin se, kenelle kirjoitin tunnistaa asiat. Sillä hän on tehnyt minulle nuo asiat.

Enkä yleensä tarvi asioihin, jotka tiedän ja joita olen kokenut, vahvistusta keneltäkään.

Narsistihan se on joka etsii ihailijoita, huomiota eikä sille "raukalle" riitä mikään, koska mikään noista asioista, joita toteuttaa, ei perustu todellisuuteen.

Luojan kiitos uskon itse vielä rakkauteen, oikeisiin ja kauniisiin asioihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä yleensä tarvi asioihin, jotka tiedän ja joita olen kokenut, vahvistusta keneltäkään.

Narsistihan se on joka etsii ihailijoita, huomiota eikä sille "raukalle" riitä mikään, koska mikään noista asioista, joita toteuttaa, ei perustu todellisuuteen.

Luojan kiitos uskon itse vielä rakkauteen, oikeisiin ja kauniisiin asioihin.

Tunnen kyllä suurta surua siitä, että ihmiset osaavat olla niin pahoja, tai ovat tietoisesti valinneet pahan . . .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnen kyllä suurta surua siitä, että ihmiset osaavat olla niin pahoja, tai ovat tietoisesti valinneet pahan . . .

Nämä ihmiset ei sitten liity aloittajaan eikä aloitukseen mitenkään. En jaksa niitä lukea kuin alkua kun on niin katkeran kuuloista ruikutusta. Miksette tekisi omia aloituksia ja esittäisitte niissä muita parempia, jooko. Te ette ole sen parempia ihmisiä kuin muutkaan, teillä on vaan helvetin isot suut ja luulot itsestänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä ihmiset ei sitten liity aloittajaan eikä aloitukseen mitenkään. En jaksa niitä lukea kuin alkua kun on niin katkeran kuuloista ruikutusta. Miksette tekisi omia aloituksia ja esittäisitte niissä muita parempia, jooko. Te ette ole sen parempia ihmisiä kuin muutkaan, teillä on vaan helvetin isot suut ja luulot itsestänne.

En aseta itseäni muiden yläpuolelle. Mutta sen tiedän, että olen parempi ihminen on narsisti. Ja ainostaan siksi että kohtelen muita ihmisiä paremmin kuin narsisti.

Narsistihan on kylmä, itsekäs ja luulee olevansa muita parempi ja heidän yläpuolellaan. Tämä on kaikkea muuta kuin totta 😂

En ole täydellinen ihminen missään muotoa, nuorempana olen tehnyt hirveitäkin virheitä (ehkä nuoruuden tyhmyyttä tai jotain). Esimerkiksi voin vaikka kertoa, että olen ajanut aika humalassa ( muutaman kerran) autoa, taisi olla siinä ollessani 19 vuoden tienoilla. Että hirvittää ja hävettää asia nyt, ja nyt miettii että jos olisikin ajanut jonkun päälle tai jotain. Mutta täydellistä tyhmyyttä minulta!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se tunnistaa, jos ei roiku täällä. Taidat elää mielikuvituksissa. Liikaa olet palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se tunnistaa, jos ei roiku täällä. Taidat elää mielikuvituksissa. Liikaa olet palstalla.

Kyllä se toinen on täällä. Joo, pidän kyllä huolen siitä etten olisi täällä liikaa (pitäisi taas lopettaa). En tahdo olla täällä, koska tahdon kokea rakkauden, oikean ihmisen kanssa ja oikeassa elämässä ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En aseta itseäni muiden yläpuolelle. Mutta sen tiedän, että olen parempi ihminen on narsisti. Ja ainostaan siksi että kohtelen muita ihmisiä paremmin kuin narsisti.

Narsistihan on kylmä, itsekäs ja luulee olevansa muita parempi ja heidän yläpuolellaan. Tämä on kaikkea muuta kuin totta 😂

En ole täydellinen ihminen missään muotoa, nuorempana olen tehnyt hirveitäkin virheitä (ehkä nuoruuden tyhmyyttä tai jotain). Esimerkiksi voin vaikka kertoa, että olen ajanut aika humalassa ( muutaman kerran) autoa, taisi olla siinä ollessani 19 vuoden tienoilla. Että hirvittää ja hävettää asia nyt, ja nyt miettii että jos olisikin ajanut jonkun päälle tai jotain. Mutta täydellistä tyhmyyttä minulta!!!

Olet helevetin paha ihminen, kiusaaja ja mustamaalaaja, mietitäänpä nyt mitä kaikkea olet saanut aikaan noilla tempuillasi. Työttömyyttä, väsymystä, köyhyyttä ja luulet ett sinusta joku välittäisi sillä tavalla. Psykiatrista hoitoa tarvitsi ja pikaisesti. Koko kylän asiat saanut sekaisin valehtelemalla ja mustamaalaamalla. Miten voit tietää jos ei edes ole juteltu. Taidat itsestä kertoa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on siis muitakin sekopäitä kuin apuccelson.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet helevetin paha ihminen, kiusaaja ja mustamaalaaja, mietitäänpä nyt mitä kaikkea olet saanut aikaan noilla tempuillasi. Työttömyyttä, väsymystä, köyhyyttä ja luulet ett sinusta joku välittäisi sillä tavalla. Psykiatrista hoitoa tarvitsi ja pikaisesti. Koko kylän asiat saanut sekaisin valehtelemalla ja mustamaalaamalla. Miten voit tietää jos ei edes ole juteltu. Taidat itsestä kertoa..

Nyt narsismisi loistaa jo ihan aidosti ja läpinäkyvästi. Narsistissahan ei ole ikinä vikaa ( mutta vain omasta mielestään), vaan syyttää muita omista virheistään ja lyttää muita. Mutta kanssani se ei onnistu, tiedän mitä olen.

Ja muista, että narsismi on sairas minäkuva, oikeasti sellainen ihminen on pieni, kammottava ja paha, ylisuuret luulot itsestä ovat kaikkea muuta kuin totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko valaista tyhmempää, että miten sitä työttömyyttä aiheutetaan, ihan mustamaalaamallako ja eikö tuuneissa sitten muka tarkastella tilanteet huolellisesti? Eli mikäli on niin, että jonkun on havaittu tai todettu käyttäytyneen epäasiallisesti tai hyvän tavan vastaisesti esim työpaikalla että hän on silloin toiminut niin ja kuulopuheilla ei ole merkitystä, vaan itse teoilla?

• Anonyymi

Nämä ei liity aloitukseen eikä aloittajaan. Mistä te oikein puhutte ihmiset?

• Anonyymi

Haluajat voisi kertoa siitä halustaan sille halutulle. Voisi sitten oikeasti saada sen haluamansa.

• Anonyymi

Niin ja ne halutut voisi tulla kuulolle joskus. Voisi sitten oikeasti nolata itsensä maailman ihanimman miehen edessä. Tekisin sen oikein mielelläni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja ne halutut voisi tulla kuulolle joskus. Voisi sitten oikeasti nolata itsensä maailman ihanimman miehen edessä. Tekisin sen oikein mielelläni.

Tunteettomuus, ilkeys, toisen satuttaminen jopa pahuus ovat noloja asioita. Kuten epärehelliset asiatkin.

Tunteet, välittäminen ja suloiset asiat eivät ole alkuunkaan noloja.

Oletkohan vain kieroon kasvanut, jos ajattelet tunteiden olevan noloja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkos sellanen mies joskus ollut jossain edes olemassa kuulolla tai muuten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkos sellanen mies joskus ollut jossain edes olemassa kuulolla tai muuten

Olihan se. En minä missään netissä ihastunut. Liveihmistä minä täällä kaipaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunteettomuus, ilkeys, toisen satuttaminen jopa pahuus ovat noloja asioita. Kuten epärehelliset asiatkin.

Tunteet, välittäminen ja suloiset asiat eivät ole alkuunkaan noloja.

Oletkohan vain kieroon kasvanut, jos ajattelet tunteiden olevan noloja?

Älä viitsi viisastella nyt. En vaan jaksa sitä tänään. Älä takerru joka sanaan ja tee niistä omia johtopäätelmiä. Minä en ole tunteeton enkä ilkeä hänelle koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi viisastella nyt. En vaan jaksa sitä tänään. Älä takerru joka sanaan ja tee niistä omia johtopäätelmiä. Minä en ole tunteeton enkä ilkeä hänelle koskaan.

Kyllä hän oli minulle ilkeä ja tunteeton. Eikö se ole tunteetonta, että riistää minulta ne minulle tärkeimmät asiat pois? Se, ettei hän välitä niistä asioista, ei tarkoita, etteivätkö ne olisi minulle merkityksellisiä ja kaikkein tärkeimpiä . . .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hän oli minulle ilkeä ja tunteeton. Eikö se ole tunteetonta, että riistää minulta ne minulle tärkeimmät asiat pois? Se, ettei hän välitä niistä asioista, ei tarkoita, etteivätkö ne olisi minulle merkityksellisiä ja kaikkein tärkeimpiä . . .

Sinä et ole edes mies. Miksi vastaat aina miehille osoitettuihin viesteihin. Oletko oikeasti tyhmä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ole edes mies. Miksi vastaat aina miehille osoitettuihin viesteihin. Oletko oikeasti tyhmä?

Vai onko se tyhmä sittenkin mies, joka leikkii naista? 🤔😉🤔

Eihän nyt kaikki pöljät uskalla edes nimettömänä palstalla olla oikeaa sukupuoltaan 🤭😂🤭

Eikö silloin voi vain vastata mihin haluaa, kun ei toisen sukupuoli ole edes totta 😁😂😁

Ja kyllä, en ole mies, en ollenkaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai onko se tyhmä sittenkin mies, joka leikkii naista? 🤔😉🤔

Eihän nyt kaikki pöljät uskalla edes nimettömänä palstalla olla oikeaa sukupuoltaan 🤭😂🤭

Eikö silloin voi vain vastata mihin haluaa, kun ei toisen sukupuoli ole edes totta 😁😂😁

Ja kyllä, en ole mies, en ollenkaan!

Kyllä noi pallopäät on pieniä ihmisiä noin niinku henkisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä noi pallopäät on pieniä ihmisiä noin niinku henkisesti.

Sinun suuri henkisyytesi onkin näkynyt käytöksessäsi, toimissasi, pahuudessasi ja narsistisuudessasi nii-in hyvin 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei omia asioita täällä kerrota, sellainen ihminen on ulkokullattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei omia asioita täällä kerrota, sellainen ihminen on ulkokullattu.

Ai nyt olen jo ulkokullattukin 😂

Kuule, sinun ei tarvitse minulle kertoa, mikä olen. Sillä tiedän kuka ja millainen olen.

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä, että ihan täyspäiväistä rakkaan pestiä tarjoat, pitääköhän toisen olla ihan täyspäinen.

• Anonyymi

Ei tarvitse olla kunhan on hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, mulla ainakin on vilkasta ja kova meininki pään sisällä kun eri persoonallisuudet taistelee dominanssista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, mulla ainakin on vilkasta ja kova meininki pään sisällä kun eri persoonallisuudet taistelee dominanssista.

Tuollainen on pelottavaa, mutta ei este. En halua kokea tappavaa rakkautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisen aviopuoliso mielikuvituksissaan. Häpeä jos osaat o.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus EI ole ikinä häpeän aihe. Ei ikinä, ei missään tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on naimisissa niin siitä mulle ei ole kerrottu mitään.
        Kysynyt olen.

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä, mutta miksi et viestitä tuollaista suoraan?

• Anonyymi

Mitä se sinua kiinnostaa ventovieraan naisen viestimiset. Kirjoitin tuohon, että nämä besserwisserit täällä saa tuntea olevansa muiden yläpuolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sinua kiinnostaa ventovieraan naisen viestimiset. Kirjoitin tuohon, että nämä besserwisserit täällä saa tuntea olevansa muiden yläpuolella.

Kiinnostaa miksi nainen ei pysty kuin hetissä huutelemiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaa miksi nainen ei pysty kuin hetissä huutelemiseen.

Älä kiinnostu vieraiden tekemisistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

On se ja se kaipaa sun miestä täällä. Se vie sulta miehen. Se rakastaa sun miestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se ja se kaipaa sun miestä täällä. Se vie sulta miehen. Se rakastaa sun miestä.

Ei kukaan siitä nyt vain voi viedä toisen puolisoa, asioihin tarvitaan " vähän" enemmän 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan siitä nyt vain voi viedä toisen puolisoa, asioihin tarvitaan " vähän" enemmän 😁

niin rakkautta

• Anonyymi
    • Anonyymi

Se ei riitä muuta kuin hiukan enemmän kun juo niin ei 9tuntia oo mitään syytä olettaa että se on puhunut siitä monelle.

• Anonyymi

Mitä sinä sanot? Ei tuosta saa mitään selvää.

• Anonyymi

No mikset ottanut? Miksi peräännyit?

• Anonyymi

Enhän.

• Anonyymi

Korona eristi mut ja muutama miljoona suomalaista maailmasta. Nyt jatketaan siitä mihin joskus jäi.

• Anonyymi

Kyllä saa nauraa tätä sivua lukiessa
      Keskenkasvuisia mielenterveys ongelmista
      kärsiviä idiootteja.Taivas tulevan sukupolven
      isiä ja äitejä onneksi ei tarvi olla katsomassa

• Anonyymi

Taivas varjelkoon niitä lapsia, joiden äiti tai isä nauraa toisten mielenterveysongelmille. Kertoo aika paljon mistä tällaisia räkänokkia kasvaa. Katso peiliin ja mieti ensi kerralla kun avaat suusi, että älykkö sinä et ole.

• Anonyymi

Et osaa edes kirjoittaa ja tulet tänne esittämään jotain. Ei koulutusta, ei kykyä empatiaan. ei mitään, säälittävä itsensä jalustalle nostava rakkikoira sinä olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et osaa edes kirjoittaa ja tulet tänne esittämään jotain. Ei koulutusta, ei kykyä empatiaan. ei mitään, säälittävä itsensä jalustalle nostava rakkikoira sinä olet.

Näi on!!!!!!!!

• Anonyymi

Joo, kyllä mää sen huomasin, mutta mulla on muita suunnitelmia kuin sitoutua tommoseen nautaan. Jäkätys ja vittuilu alkoi heti kun viikko oltiin oltu.

• Anonyymi

Et taida edes tuntea sitä ihmistä.

• Anonyymi

Hah, me ei olla vielä kato oltu silleen :)

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kiitos sulle kivanoloinen.

• Anonyymi

Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin .

• Anonyymi

Hoivavietti

• Anonyymi

Ei hän ole renttu mun mielestä. En usko. En tunne taustoja, joten voi toki olla mutta siltikin rakastuisin aina vaan uudelleen.

• Anonyymi

Jos tosiaan haluaa, se pitää tuoda esiin kyllin selvästi, niin ettei ole erehtymisen mahdollisuutta. Itsellä ainakin usein tapana tulkita alaspäin vähänkin ristiriitaiset signaalit, että kyseessä vain jotain hetkittäistä, jota ei ole tarkoituskaan ottaa vakavasti. Ja joskus sitten joku saa ujutettua itseensä jo tuollaisellakin kevyellä huomiolla ihon alle, niin sydän aivan itkee verta kun toinen siinä niitä näitä juttelee kun ite palavissaan jo. Niin että selkeää kommunikaatiota kiitos. Epäselvästi ajateltu tulee esiin hämäränä käytöksenä ja puheena. Ensin selkeys omaan mieleen ja sydämeen, ja sitten vasta toisen luo vakain aikein tai täysin ilman aikeita, ei siltä väliltä.

• Anonyymi

Olen vähän erimieltä. Rakastunut saa olla ja pitääkin olla vähän sekaisin toisesta.

• Anonyymi

ap kerro miehen nimen alkukirjain

• Anonyymi

En kerro mitää. En niin mitää. Liian sairaita osa porukasta. Luin eilen että joku sairas mustamaalaa muita kirjoittajia chatissa seläntakana. En kerro miehestä tänne mitään. En niin mitää. Paitsi että se on tosi ihana, suloinen, aaaahhh.

• Anonyymi

Kun ei liene homo....hi.....hiiiiiii.......

• Anonyymi

Minä taas en nainen .

• Anonyymi

Niin, ehkä sitä oikeaa miestä ei vaan ole tullut sulle vastaan ketä haluta.

• Anonyymi

Nuorena etsittiin elämänsä prinsessaa ja prinssiä, sitten se karu arki koitti . Keski-iässä moni nuoruuden tuttu typykkä sanoi , olisi pitänyt valita sinut ?. Voi v..u sitä kaipasinkin silloinkun olin yksinäinen.
      Miksi silloin ei kelvannut ? Nyt ao naiset on eronneita ,karanneita ,alkoholisteja, yms . Joku tekikin laulun , Miksi naiset rakastuvat renttuihin ? Ei se tietysti minua haittaa , mutta sääliksi käy näitä kouluajan barbaari...

• Anonyymi

Joko tämä koko lauta on joku hullujenhuone tai sitten kirjautuneet näkee nimimerkkejä tai jotain, koska minä en ainakaan koko ketjun lukeneena todellakaan ymmärrä miten te tiedätte kelle olette vastaamassa, vai tiedättekö edes. Onko täällä ylipäätään enempää kuin yksi aloittaja joka vastailee itselleen jatkuvasti? Lähinnä mieleen tulee skitsofreenikon päiväkirja. Ei mulla ole mitään negatiivisia tunteita henkilökohtaisesti ketään vastaan että ei tarvitse alkaa minun psyykettäni analysoimaan tai moraaliani tutkimaan. Ihan näin ohimennen tänne eksyneenä ihmettelen tätä toimintaa noin yleisellä tasolla. Ja onhan tämä tietenkin ensimmäinen postaukseni tänne myös että juhlaan on aihetta. Enkä ole edes humalassa, vaikka kai kuuluisi noin suomalaisittain. Ei kestä pirtani alkoholia.

• Anonyymi

Ihmiset on vain erilaisia kuin sinä. Pitää yrittää ymmärtää eikä ottaa asioita noin vakavasti.

• Anonyymi

Nii mäki olisin halunnu.

• Anonyymi

Tämä ketju ja aloitus haiskahtaa vahvasti tuon "jos nainen haluat" kirjoittajan tekeleeltä. Ja jos on päälle vielä mode niinkuin olen jo aiemmin epäillyt tämä viesti todennäköisesti poistetaan.

• Anonyymi

Ihan sama se mulle on mitä joku Tarja Perkiöstä luulee tai Petteri Peräseinäjoelta. Minä kirjoitan vain yhdelle miehelle ja sitä kautta puran tunteitani. Joskus provosoidun kun maalitetaan ja loukataan, yleensä en. Enkä muuten lue sen miehen viestejä, joksi minua epäilet. Luin muutaman joskus ja lopetin lähes heti. Ei ollut minulle niissä mitään.

• Anonyymi

Mitä jos kertoisit tämän hänelle suoraan? Täällä teksisi on kuin pieru saharassa.

• Anonyymi

Luuletko oikeasti, että kirjoittelisin tänne, jos tuo olisi mahdollista noin vaan. Kerron, jos saan järkevän tilaisuuden ja toinen näyttää siltä, että on edes vähän vastaanottavainen. Väkisin en ala itseäni kenellekään tyrkyttää. En ole sellainen irl. Varmaan siksi löytänyt hyvän purkupaikan täältä sekoilevien anonyymien seasta. Minua kun ei edes nuo teinityttöjen naurettavat loukkaukset satuta.

• Anonyymi

Miten tunnistan sinut?
      Minullakin on kaipuu yhteen ihmiseen ja kova !

• Anonyymi

Et mitenkään täällä. Ota selvää oikeassa elämässä hänestä.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ja miksi suomalaiset jännittää?

Taas nähtiin osoitus siitä tuolla Tokiossa kun meidän ukko jännitti kisansa pipariksi. Eihän muut jännitä mitään. He vaan roiski haulikolla naama peru
      Maailman menoa
      132
      1549
    2. Olipa hyvä sarja Sofian salaisuudet

Sofian ulosanti niin miellyttävää kuunneltavaa, toista kuin Maran öö, öö, tota, tota, mmmm, mmmmm. Ja Stefun äitikin oli mukana miesystävänsä kanssa,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      1512
    3. En kaipaa enää "kaivattuani"

Tai siis kaipaan, mutta en voisi kuvitellakaan enää meitä mihinkään suhteeseen. En toivo häneltä yhteydenottoja, enkä myöskään mielellään haluaisi en
      Ikävä
      96
      1339
    4. Sofia naureskelee Nikolle avoimesti

Ilkeä akka https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/23a3e901-b255-4986-acc4-287acedfded6
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1239
    5. Miksi Martina oli niin kamala Sofialle?

Eron tullessa kuitenkin Martina oli kiitollinen, siunattu, onnellinen. Onhan tuo ihan tavanomaista että kaverin mieheen voi rakastua . Rakastuihan Mar
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1136
    6. Kiitos Seiskalle Sofian nolaamisesta!

Pitkän aikaa Seiska selkeästi mielisteli pellepariskuntaa. Ei pienintäkään juttua esimerkiksi pellepariskunnan vapun sekoilu- ja riitelybileistä Levi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      1019
    7. Mara Taas kiitollinen

Mä en kestä😂.. Mara Taas kiitollisena istuu rannalla, eikö se vois keksiä jo jotain muuta tekstiä. Monta kuvaa taas missä MINÄ, MINÄ. Ja taas mennään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      947
    8. Analysoi teidän kohtaamisianne

Mikä niissä vaikuttaa siltä että tunne on molemminpuolinen?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe