Olen melkoisen viriili nuorimies , runkkaan vähintään kerran päivässä. Minusta se on ihan OK. Minulla on ollut jo kuukausia runkkufantasiana vitsan saanti vanhemmalta veljeltä, se toimii paremmin kuin mikään muu. Sinänsä ymmärrettävää, koska tunnen hänet niin hyvin ja tosipaikan tullen hän kyllä minut pystyisi piiskaamaan.
Mitä pitempään tämä tilanne on jatkunut sitä enemmän minua on alkanut vaivata, että tämä on sukurutsaa ja kiellettyä. Minua nolottaa tavata häntä silmästä silmään, tuntuu kuin hän aavistaisi jotakin. Onneksi hän ei asu enää kotona.
Kuinka saisin yhtä pystyvän uuden piiskaajan ja syttyisin hänestä? Voinko olettaa, että iän myötä fetissini muuttuu toisenlaiseksi.
Runkkaamisesta huono omatunto
Anonyymi
1
1584
Vastaukset 1
- Anonyymi
Epäilen kirjoituksestasi paria asiaa... Et ole nuori, tuskin kovin viriilikään. Olet se sama piiskaamisesta höpöttelevä, jonka kirjoituksia on tämä tarinapalsta pullollaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901369
- 46748
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit64683- 87678
- 20669
- 53618
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o133597- 51592
- 47591
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde61561