Itsellä hyvä olo, muilla ei.

Anonyymi

30v nainen 168cm ja 115kg. Olen kärsinyt alipainosta lapsuudesta lähtien. Ravannut lääkärissä ja siellä on nipistetty ja tunnusteltu käsivartta ja reisiä. Tunsin oloni aina huonoksi kun en kerännyt painoa. Normaalipainoisenakin kävin vielä lääkärissä kilpirauhasen liikatoiminnan takia. Paino oli aina esillä vaikka siinä ei mitään vikaa ollut.

Nyt olen muutaman vuoden ollut isosti ylipainoinen ja minulla on hyvä olla kropassani. Tykkään mahastani. Olen ylpeä käsivarsistani joissa vihdoin on muutakin kuin luuta ja nahkaa!

Harmittaa kun lähipiiri on hylännyt kun olen iso. Vihdoin minulla on he kusetti hyvä olla kropassani. Pudotin painon alle 100kg ja kaikki olivat ylpeitä että alan näyttämään taas ihmiseltä. Minä olen ihminen, ja näytän ihmiseltä.

Sattuu kun hylätään ulkonäön vuoksi. Tarkoitan perhettäni ja lapsuudenystäviä.

Seksielämä vilkastui kilojen myötä. Nautin enemmän, haluan enemmän ja tunnen enemmän.

14

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänne ei kannata enää kirjoitella mitään vakavaa, joten älä pahastu jos saat pelkkää sontaa niskaasi.

      • Anonyymi

        Miksi aloit välittömästi herjaamaan etkä puhunut asiaa.


    • Anonyymi

      Et sitten löytänyt mitään tuolta väliltä alipaino - tosi lihava?

      • Anonyymi

        Tolla vaihtoehdolla saa provottua parhaiten.


    • Anonyymi

      Mielestäni pieni ylipaino on terveydellisestä näkökulmasta parempi vaihtoehto, kuin vakava alipaino. Tämä etenkin jos fyysinen kunto muuten hyvä.

      Ikävää että perhe ja läheiset ovat hylänneet. Paino ei pitäisi olla syynä siihen, varsinkin kun vaikutat kirjoituksesi perusteella olevan terveempi nykyään.

      • Anonyymi

        Vastasitko itsellesi vai oletko erityisen ja luonnottoman empaattinen ihminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasitko itsellesi vai oletko erityisen ja luonnottoman empaattinen ihminen?

        En vastannut itselleni. Kai minä vain olen luonnottoman empaattinen, jos sellainen edes on mahdollista.


    • Anonyymi

      Provo?

    • Anonyymi

      Sopiva paino sinulle on 55 kiloa eikä yhtään enempää.Vatsalihakset pitää ehdottomasti näkyä.

      • Anonyymi

        Tämä ON provo. Ilman kysymysmerkkiä.


    • Anonyymi

      Provojuttujen sijaan voisi mennä vaikka hyppäämään pituutta.

      • Anonyymi

        138 kiloinen ei loikkaa eikä hyppää joten täällä sitä murmutetaan


    • Anonyymi

      Tunnen samoin, vaikka olen mies. Olen omimmillani, kun tunnen makujen sinfoniat suussani. Eikä painon kerryttäminen tunnu pahalta, vaan päin vastoin.

    • Anonyymi

      Kyseessä provo, mutta vastaan kuitenkin. Toki ihminen saa olla sen painoinen kuin haluaa, jos nyt yleensä hallitsee painoaan. Yleensä paino on mikä on, ja selitys tulee perässä. Ei toisin päin.

      Kun ikää tulee, niin esim. diabeteksen riski kasvaa joka tapauksessa. Samoin nivelrikon. Kun valitsee ylipainon, valitsee myös ennen aikaiset vanhuuden vaivat.

      Itse olen aasialaisen hento, ja lapsena kasvuani tutkittiin. Minulla on astma, olen diabeteksen riskiryhmää ja minulla on diagnosoitu selkäsairaus. Viiskymppiset lähestyvät, ja olisin liikuntakyvytön, jos olisin ylipainoinen. Olen ylpeä siitä, etten ole lihonut teini-iän jälkeen.

      Ylipainoiset eivät sitä huomaa, mutta normaalipainoisella ja hennollakin voi olla ihan kivat muodot ja jopa lihasvoimaa. Oma peffani on lihasta, ei läskiä. Ihan hyvin olen seksiä saanut, vaikka olen lähes rinnaton. Toiset tyykkäävät lihavista, toiset laihoista. Itseäni miellyttää normaalipainoinen partneri.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe