Niivassa mieskassa viskoo tavarat hihnalle miten sattuu. Muutenkin käytöstavat kadoksissa. Ei tervehdi eikä puhua pukahda. On vissii leipääntynyt työhönsä. Olen kesäasukas, mutta tuon takia vaihdan kauppaa.
Niivan kassa
8
980
Vastaukset
- Anonyymi
Entäpä jos siellä toisessa kaupassa on samanmoinen, mutta siellä vielä laskutetaan liikaa? Mietippä sitä.
- Anonyymi
Kyllä tuo k-kauppa osaa laskuttaa aika paljon enemmän kuin tuo toinen
- Anonyymi
Kumma ku mikään ei koskaan ole hyvin. Kyl on negatiivisia ihmisiä. Aina valitetaan kaikesta.
- Anonyymi
Olen käynyt Niivassa, useita kertoja, eikä palvelussa valittamista. Ystävällistä palvelua.
- Anonyymi
Nuo molemmat kaupat on kivoja :) Kannattaa tulla vaikka kauempaakin.
Hyvä "henki" varsinkin tuossa K-kaupassa. Tykkään. Sinne on kiva mennä. Suositan heidän lihatiskiään. Sen eväitä on syöty tänäänkin.
Samoin tuo kylän rautakauppa on tosi kiva :) Sieltä löytyy hyvin järkevät ohjeet ja tarvikkeet joka tilanteeseen.
Kun tulee nälkä kauppamatkalla, niin voi käydä pizza Napolissa hiukopalalla. Tekee hyvistä aineksista sapuskat ja pyörittelee itse pizzapohjat jne. - Anonyymi
Minäkin vaihdan kilpailevaan kauppaan,
se on siinä aivan lähellä.- Anonyymi
No hyvä. On kaksi kauppaa sentään. Jotain kilpailua.
- Anonyymi
Kassaäijälle vois huomauttaa ettei heittelee tavaroita, kerran näin kun nuori flikka järjesteli hedelmäosastoa, paiskoi omenoita yms. sen tietää kuinka käy kun omenat kolhiintuu vastakkain..tämä ei ollut ko. kaupassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252538Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581913Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup211654Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua161208Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3021170- 2581013
- 60993
- 52915
- 146913
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.108860