Niivassa mieskassa viskoo tavarat hihnalle miten sattuu. Muutenkin käytöstavat kadoksissa. Ei tervehdi eikä puhua pukahda. On vissii leipääntynyt työhönsä. Olen kesäasukas, mutta tuon takia vaihdan kauppaa.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Entäpä jos siellä toisessa kaupassa on samanmoinen, mutta siellä vielä laskutetaan liikaa? Mietippä sitä.
- Anonyymi
Kyllä tuo k-kauppa osaa laskuttaa aika paljon enemmän kuin tuo toinen
- Anonyymi
Kumma ku mikään ei koskaan ole hyvin. Kyl on negatiivisia ihmisiä. Aina valitetaan kaikesta.
- Anonyymi
Olen käynyt Niivassa, useita kertoja, eikä palvelussa valittamista. Ystävällistä palvelua.
- Anonyymi
Nuo molemmat kaupat on kivoja :) Kannattaa tulla vaikka kauempaakin.
Hyvä "henki" varsinkin tuossa K-kaupassa. Tykkään. Sinne on kiva mennä. Suositan heidän lihatiskiään. Sen eväitä on syöty tänäänkin.
Samoin tuo kylän rautakauppa on tosi kiva :) Sieltä löytyy hyvin järkevät ohjeet ja tarvikkeet joka tilanteeseen.
Kun tulee nälkä kauppamatkalla, niin voi käydä pizza Napolissa hiukopalalla. Tekee hyvistä aineksista sapuskat ja pyörittelee itse pizzapohjat jne. - Anonyymi
Minäkin vaihdan kilpailevaan kauppaan,
se on siinä aivan lähellä.- Anonyymi
No hyvä. On kaksi kauppaa sentään. Jotain kilpailua.
- Anonyymi
Kassaäijälle vois huomauttaa ettei heittelee tavaroita, kerran näin kun nuori flikka järjesteli hedelmäosastoa, paiskoi omenoita yms. sen tietää kuinka käy kun omenat kolhiintuu vastakkain..tämä ei ollut ko. kaupassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa811924Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as361241Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134964Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200879- 90764
- 70737
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210674- 67647
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79628- 64584
- 35581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,34566- 36524
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33433
- 40427
- 35424
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13419