Helppii mul alko vissii kuukautiset!!

Anonyymi

Oon siis 12v tyttö ja oon kahen sisarukseni mummolassa.
Menin tänää vessaa ja katoin että oon paskonu housuihini. Eipä ollukaa nii.
Wc paperiin tuli myös vaaleanpunaista/punaista ja siinä sitten olin silleen että noni nyt ne kuukautiset alko.

Mutta mä en voi tehä asialle mitää koska en voi kertoa äidillekää koska hän on eri kaupungissa (kotona siis) iskän kanssa.
Mummollekaan en voi kertoa, koska no en vaan voi.
Siskollani on siteitä mutta en hänellekään uskalla kertoa..

Enkä uskalla mennä nukkumaan koska pelkään että yön aikana tulee läpi ja valkoisessa lakanassa on aamulla punainen läiskä. Ja vieläpä pikkuveljeni kanssa samassa sängyssä nukun.
Lisäksi en viitsi vaihtaa alushousujani koska en tiedä mihin laitan nämä veriset!!

Huomenna lähtö kotiin mutta voin kertoa vasta illalla äitille kuukautisista kun hän tulee töistä.
Enkä tiedä edes uskallanko kertoa tai miten kertoisin!!

Viime päivinä on ollut alavatsakipua ja päänsärkyä mutta en ole kertonut niistä kun en osannut ajatella että tähän liittyy.
Tämä veri oli siis sellaista aika ruskeaa ja samalla punertavaa.

MUTTA SIIS EN USKALLA MENNÄ NUKKUMAAN SEN SYYN TAKIA MITÄ KERROIN TUOLLA ENKÄ USKALLA VAIHTAA ALKKAREITA KUN EN TIEDÄ MIHIN NÄMÄ VERISET LAITAN JA AUTTAKAA MITEN KERRON ÄITILLE KU EN TIIÄ MITEN USKALLAN SANOA!!

HELPPII

6

279

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja pliis sanokaa onko ekat kuukautiset yleensä runsaat että onko mulla pelko siitä että yöllä tulee läpi?!
      Pitääks tunkee tyylii vessapaperii housuihi yöksi ku en voi käyä tonkii siskon kassistakaa siteit?!

• Anonyymi

Kerro asiasta ihmeessä siskollesi, hän varmasti ymmärtää ja kun hänellä on kerran siteitäkin mukana, niin varmasti antaa sinullekin! Mummosikin varmasti ymmärtää asiasta yhtä sun toista, ja osaa tukea asiassa.

• Anonyymi

Kuule ei se vessapaperi pidä sitä verta.Se tulee kyllä siitä paperista läpi.Oletko koskaan paperilla kuivannut esim vettä pinnoilta.Jos olet niin huomaat ettei se paperi ikuisuuksia ime kosteutta ja samoin käy verelle kun se kastelee vessapaperin housuissa.

• Anonyymi

Teemu Ruskeepää, sä oot mies ja 42. Lopeta nää hörhöt jutut.

• Anonyymi

Mies tietenkin, mutta 80 v . Virallisissa papereissa etu- ja sukunimistä tulee kirjaimet v.v.
      Muuten. Pitää idoliaan Päivi Räsästä jumalattarena.

• Anonyymi00006

Häh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      776
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      625
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe