Helppii mul alko vissii kuukautiset!!

Anonyymi

Oon siis 12v tyttö ja oon kahen sisarukseni mummolassa.
Menin tänää vessaa ja katoin että oon paskonu housuihini. Eipä ollukaa nii.
Wc paperiin tuli myös vaaleanpunaista/punaista ja siinä sitten olin silleen että noni nyt ne kuukautiset alko.

Mutta mä en voi tehä asialle mitää koska en voi kertoa äidillekää koska hän on eri kaupungissa (kotona siis) iskän kanssa.
Mummollekaan en voi kertoa, koska no en vaan voi.
Siskollani on siteitä mutta en hänellekään uskalla kertoa..

Enkä uskalla mennä nukkumaan koska pelkään että yön aikana tulee läpi ja valkoisessa lakanassa on aamulla punainen läiskä. Ja vieläpä pikkuveljeni kanssa samassa sängyssä nukun.
Lisäksi en viitsi vaihtaa alushousujani koska en tiedä mihin laitan nämä veriset!!

Huomenna lähtö kotiin mutta voin kertoa vasta illalla äitille kuukautisista kun hän tulee töistä.
Enkä tiedä edes uskallanko kertoa tai miten kertoisin!!

Viime päivinä on ollut alavatsakipua ja päänsärkyä mutta en ole kertonut niistä kun en osannut ajatella että tähän liittyy.
Tämä veri oli siis sellaista aika ruskeaa ja samalla punertavaa.

MUTTA SIIS EN USKALLA MENNÄ NUKKUMAAN SEN SYYN TAKIA MITÄ KERROIN TUOLLA ENKÄ USKALLA VAIHTAA ALKKAREITA KUN EN TIEDÄ MIHIN NÄMÄ VERISET LAITAN JA AUTTAKAA MITEN KERRON ÄITILLE KU EN TIIÄ MITEN USKALLAN SANOA!!

HELPPII

5

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja pliis sanokaa onko ekat kuukautiset yleensä runsaat että onko mulla pelko siitä että yöllä tulee läpi?!
      Pitääks tunkee tyylii vessapaperii housuihi yöksi ku en voi käyä tonkii siskon kassistakaa siteit?!

• Anonyymi

Kerro asiasta ihmeessä siskollesi, hän varmasti ymmärtää ja kun hänellä on kerran siteitäkin mukana, niin varmasti antaa sinullekin! Mummosikin varmasti ymmärtää asiasta yhtä sun toista, ja osaa tukea asiassa.

• Anonyymi

Kuule ei se vessapaperi pidä sitä verta.Se tulee kyllä siitä paperista läpi.Oletko koskaan paperilla kuivannut esim vettä pinnoilta.Jos olet niin huomaat ettei se paperi ikuisuuksia ime kosteutta ja samoin käy verelle kun se kastelee vessapaperin housuissa.

• Anonyymi

Teemu Ruskeepää, sä oot mies ja 42. Lopeta nää hörhöt jutut.

• Anonyymi

Mies tietenkin, mutta 80 v . Virallisissa papereissa etu- ja sukunimistä tulee kirjaimet v.v.
      Muuten. Pitää idoliaan Päivi Räsästä jumalattarena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      249
      9670
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      54
      8005
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      202
      6933
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      174
      3767
    5. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      291
      2005
    6. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      105
      1975
    7. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      8
      1768
    8. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      117
      1611
    9. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      19
      1417
    10. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      87
      1414
    Aihe