Oon siis 12v tyttö ja oon kahen sisarukseni mummolassa.
Menin tänää vessaa ja katoin että oon paskonu housuihini. Eipä ollukaa nii.
Wc paperiin tuli myös vaaleanpunaista/punaista ja siinä sitten olin silleen että noni nyt ne kuukautiset alko.
Mutta mä en voi tehä asialle mitää koska en voi kertoa äidillekää koska hän on eri kaupungissa (kotona siis) iskän kanssa.
Mummollekaan en voi kertoa, koska no en vaan voi.
Siskollani on siteitä mutta en hänellekään uskalla kertoa..
Enkä uskalla mennä nukkumaan koska pelkään että yön aikana tulee läpi ja valkoisessa lakanassa on aamulla punainen läiskä. Ja vieläpä pikkuveljeni kanssa samassa sängyssä nukun.
Lisäksi en viitsi vaihtaa alushousujani koska en tiedä mihin laitan nämä veriset!!
Huomenna lähtö kotiin mutta voin kertoa vasta illalla äitille kuukautisista kun hän tulee töistä.
Enkä tiedä edes uskallanko kertoa tai miten kertoisin!!
Viime päivinä on ollut alavatsakipua ja päänsärkyä mutta en ole kertonut niistä kun en osannut ajatella että tähän liittyy.
Tämä veri oli siis sellaista aika ruskeaa ja samalla punertavaa.
MUTTA SIIS EN USKALLA MENNÄ NUKKUMAAN SEN SYYN TAKIA MITÄ KERROIN TUOLLA ENKÄ USKALLA VAIHTAA ALKKAREITA KUN EN TIEDÄ MIHIN NÄMÄ VERISET LAITAN JA AUTTAKAA MITEN KERRON ÄITILLE KU EN TIIÄ MITEN USKALLAN SANOA!!
HELPPII
Helppii mul alko vissii kuukautiset!!
5
116
Vastaukset
- Anonyymi
Ja pliis sanokaa onko ekat kuukautiset yleensä runsaat että onko mulla pelko siitä että yöllä tulee läpi?!
Pitääks tunkee tyylii vessapaperii housuihi yöksi ku en voi käyä tonkii siskon kassistakaa siteit?! - Anonyymi
Kerro asiasta ihmeessä siskollesi, hän varmasti ymmärtää ja kun hänellä on kerran siteitäkin mukana, niin varmasti antaa sinullekin! Mummosikin varmasti ymmärtää asiasta yhtä sun toista, ja osaa tukea asiassa.
- Anonyymi
Kuule ei se vessapaperi pidä sitä verta.Se tulee kyllä siitä paperista läpi.Oletko koskaan paperilla kuivannut esim vettä pinnoilta.Jos olet niin huomaat ettei se paperi ikuisuuksia ime kosteutta ja samoin käy verelle kun se kastelee vessapaperin housuissa.
- Anonyymi
Teemu Ruskeepää, sä oot mies ja 42. Lopeta nää hörhöt jutut.
- Anonyymi
Mies tietenkin, mutta 80 v . Virallisissa papereissa etu- ja sukunimistä tulee kirjaimet v.v.
Muuten. Pitää idoliaan Päivi Räsästä jumalattarena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279