Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Kuopio 50v n/m parille seuraa

Löytyisikö kiinnostuneita, hyväkäytöksisiä!
291658
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 29

Vanhimmat

Ime ikeniäs pappa

Äänestä

Kuinka yhteyttä teihin. Samanikäinen mies kysyy?

Äänestä
  • Ei mitenkään fossiili

Äänestä

• Tuo leppävirran pedofiili joutaisi hoitoon.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo leppävirran pedofiili joutaisi hoitoon.

Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo leppävirran pedofiili joutaisi hoitoon.

Mistä tiedät, että on pedofiili?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät, että on pedofiili?

Ainakin vikittelee alaikäisiä. Toinen erikoisala on varatut naiset, heidän kanssa salapanot.
    Kun ei kykene reiluun ja rehtiin juttuun niinkuin tälleen parit ja nainen miehensä luvalla.
    On sen verran raukka että pelkää ettei saa kuin salaa ja nuorilta.
    Hän siis tuo samanikäinen eli 50v.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ainakin vikittelee alaikäisiä. Toinen erikoisala on varatut naiset, heidän kanssa salapanot.
    Kun ei kykene reiluun ja rehtiin juttuun niinkuin tälleen parit ja nainen miehensä luvalla.
    On sen verran raukka että pelkää ettei saa kuin salaa ja nuorilta.
    Hän siis tuo samanikäinen eli 50v.

Hyi saatana

Äänestä

Ei hitossa löydy katkarapu 🦐 ei

Äänestä

Täältä toisesta maakunnasta huutelen. Jos etsitte miestä kolmanneksi, niin olen kiinnostunut ja todella hyväkäytöksinen. [email protected] laittakaa viestiä niin kerron lisää

Äänestä

Mitähän siitä seurasi kun minä tulisin yhdeksi ja kaksi miestä pilussa kiini ja yksi suussa?
En teidä tää oli vain ehdotus ja kolmen miehen täytyis tulla meille ja niin että illasta.
miltähän se tuntuisi en ole koskaan kokeillut?

1Äänestä
  • Kokeilemalla selviäis, oletko mistäpäin?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kokeilemalla selviäis, oletko mistäpäin?

Olen Sari Jyväskylästä ja Kaunisharjusta ikää minulla on 51 ja olen hoikka 53 kiloo.
    Kokeilla vois täällä minun luona yöpyäkkin voi jos on kaempaa?

Äänestä

• Kuka saatanan haaskalintu tampio sulle sanon mee rokotukseen äläkä pällistele ennen sitä yhtäkään pilllua.

Äänestä

• Sinä sinne narikkaan joudat.Miten ihmeessä tuollaiset sekopäät sää olla vapaalla jalalla?

Äänestä

• Haa226 kirjoitti:

Olen Sari Jyväskylästä ja Kaunisharjusta ikää minulla on 51 ja olen hoikka 53 kiloo.

Tule käymään täällä Kuopiossa, niin kokeillaan.😉

Äänestä

• Haa226 kirjoitti:

Moikka. Jos haluat seuraa, niin mailaa, [email protected]

Äänestä

• Ei tule muuta kuin itkua ja hammasten kiristystä

Äänestä

Tällä olisi pari 48/46lomaillaan loppu kuusta

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin ootte? Mulle voi mailia laittaa, [email protected]

Etsitään toista paria

Äänestä

Moi kiinnostaisiko tavata rento ja luotettava 34v mies. Asun Kuopion lähellä

Äänestä

Hei. Täällä olisi mukava, luotettava ja urheilullinen hetero mies Kuopiosta pareille ja naisille. Jos kiinnostusta löytyy, niin yhteyttä vaan [email protected]

Äänestä

Moi täällä olisi mukava hyväkäytöksinen mies pariskunnalle kimppaan, oikea sonni, 27v roteva paksukalu. Sähkp= [email protected]
Kik= jonossa

Äänestä

Meillä vaimo tykkää imeä, minä vuorostaan voisin pariskunnan naisen rintoja imeä, nuolla

Äänestä

Löytyy. Laitelkaa s.postia gmailiin. Sama nimimerkki

Äänestä

Moi. Laita sähköpostia gmailiin samalla nimimerkillä niin tutustutaan

Äänestä

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Löytyisikö kiinnostuneita, hyväkäytöksisiä!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu