Onko kukaan vielä saanut selville kuinka 2021 vuoden Kontio Motors Kruisereista saa rajoittimen pois? Itse oon yrittäny ettiä mutta eipä oo löytyny.... Nythän se kulkee sen 27km/h.
Rajoitin pois Kontio Motors Kruiser sähköskootterista
10
5406
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla rahnaa, kyllä siihen konstit löytyy, että onko vai ei ?
- Anonyymi
10e voin maksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10e voin maksaa
löytykö vastausta
- Anonyymi
Itse miettinyt samaa kun vanhoissa malleissa on vaan valkoinen johto irti ja se on siinä
- Anonyymi
Maksan joo kaksikymppiä, jos joku kertoo ohjeen. Mobilepaylla rahat tilille heti kun toimii.
- Anonyymi
onkos kellään tietoa kuinka kovaa kulkee ilman rajoitinta ja paljonko se vaikuttaa ajomatkaan?
- Anonyymi
Ilman rajoitin ja scuutti nostettuna ylös, eli takapyörä pyörii vapaana.
Ottaa mittariin 55-57km/h.
Sitten kun kuski päällä, niin nopeus riippuu monesta tekijästä.
- Kuskin ja mahdollisen kyytiläisen paino.
- Tuuli, onko vastatuuli vai myötätuuli.
- Ylä tai alamäki.
- Akun jännite, eli varaustila.
- Akun max. virta, eli ampeerit mitä se pystyy antamaan moottorille. Tehoakut antavat myös ennemmän virtaa ja lisää nopeutta.
Mutta jo poliisi pysäyttää ja testaa laiteen ja jos se kulkee yli 25km/h, niin tulee sakot, sekä rekisteröinti mopoksi.
Kannattaako.... - Anonyymi
Akku tyhjenee nopeammin, mitä kovempaa laite kulkee... näin se menee.
Omassa olen huomannut että kun saa vaikka 22km/h mittariin, niin voi löysätä kaasua yli 1/3 ja kulkee ihan saman, mutta akku kestää paljon pitempään.
Tehoakkua tekisi mieli, mutta hinnat jäätäviä! - Anonyymi
Miten toi rajoitin on toteutettu perus karvalakki kontiossa
- Anonyymi
saat kontion kulkemaan 40-50kmh jos ostan rajottomattoman ohjausyksikön
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294