Tuleeko? Kun nyt suurella tohinalla mainostetaan Windows 11:ta...
Luulenpa että jos joskus tulee Windows 12, emme tule versiota 13 näkemään. Jostain syystä vaan. Saatetaan nähdä Windows 14.
Tuleeko joskus Windows 13 ?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä sillä nimellä hirveästi väliä ole. Windows 11 kannattaa joka tapauksessa jättää väliin ja odotella sitä, joka sen jälkeen julkaistaan.
Joka toinen Windows on hyvä ja joka toinen täysi susi. W11:n vuoro on olla susi. Tietenkään ei tule. Yhdysvaltaiset ovat aivan armottoman taikauskoisia ääliöitä, etenkin bisnesasioissa.
Windowsin nimityskäytäntöä muutettiin myös Windows 3:n jälkeen, koska nelonen on epäonnen ja kuoleman symboli itämailla, etenkin kiinalaisten keskuudessa.
Kiinalaisissa pilvenpiirtäjissä yleensä ei ole sen enempää neljättä kuin 13. kerrostakaan. Tämä on edullista myös rakennusten markkinoijille, kun korkeutta kehuttaessa tuli kaksi kerrosta lisää ilmaiseksi. ; )
Kiinassa ovat niin asunnot kuin toimistotkin kalliimpia kahdeksannessa kerroksessa, sekin taikauskon vuoksi.Olen edellä aikaani ja minulla on jo Windows 98 asennuslevy.
- Anonyymi
Minullapa Windows 2000 levy vielä tallessa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullapa Windows 2000 levy vielä tallessa :)
Minulla on Windows 3.1 asennusdisketit, niihin voi tussilla lisätä eteen ykkösen, niin tulee 13.1.
- Anonyymi
Olikos se XP ennen vai jälkeen mailmanlopun.
- Anonyymi
Window 1 tuli -80 l ja Windows 3. -90.
Windows 2000 tuli 2000 mutta W 3000 tuskin tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235933- 602047
- 271519
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411304- 741155
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691148Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531127- 511082
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441077Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle591022