Kaurahermannilikkööri

Anonyymi

ymmärttääkö joku minkätähen ilomantsilainen yritys tekköö kerma likköörrii kaurasta ? eikö tämä ole nyt enemmälti niitä kaupunkilaisten hulluutuksia, meillä on maito tilloo ja oman kunnan maittoo vaikka kuinka palajon ja sitten tehdään tällaista elo kapinalaisten hapatusta, kyllä unohtuu taas omat juuret kapitalistin rahan kiimassa

13

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyväähän se on. Miksi pitäisi tehdä tuotetta jota maailmalla on pilvin pimein myynnissä jos vaihtoehtona on tehdä jotain mitä kukaan ei ole aikaisemmin tehnyt?

    • Anonyymi

      ka onhan tuo paremppoo kun höpöheinän nauttiminen.Ei tuohon kyllä paremppoo ymmärrystä kaeppoo notta niin on varmahan

    • Anonyymi

      Tuotteessahan ei varmasti ole mitään vikaa, mutta kyllä minua ainakin kuntalaisena maidontuottajana korpeaa se tapa millä tätä mainostetaan. Kosiskellaan Oatlya ja pilkataan maitopohjaisia tuotteita. Ei siitä liian kauaa ole, kun vielä PeltoHermannin toimitusjohtajakin lypsykarjaa piti. Raha painaa perinteitä enemmän, ymmärtäähän sen.

      • Anonyymi

        Laskevan auringon ala maidontuotanto


    • Anonyymi

      Mielestäni on hyvä että Ilomantsissakin on yritys, jolla on moderni ilme ja kyky katsoa myös Pogostan rajojen ulkopuolelle. Kuihtuisi kylämme käsiin jos täällä vain edelleen soiteltaisiin kannelta ja juostaisiin juoksuhaudoissa. Pitää olla tarjontaa erilaisille turisteille.

      • Anonyymi

        joo turistit tykkää ylihintaisista käyneistä marjamehuista ja ylimielisestä asiakaspalvelusta


    • Anonyymi

      Hyvä palvelu on Viinitilalla ja tuotteet on erinomaisia. Katse kohti tulevaisuutta..

      • Anonyymi

        Itse en voi ymmärtää, että maski naamalla asiakkaitta pleksin takana otetaan vastaan eikä edes vessaan lasketa. Itse jätän käymättä tällaisten koronalampaiden myymälöissä, omilla aivoilla ajattelu sallittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en voi ymmärtää, että maski naamalla asiakkaitta pleksin takana otetaan vastaan eikä edes vessaan lasketa. Itse jätän käymättä tällaisten koronalampaiden myymälöissä, omilla aivoilla ajattelu sallittua.

        Jätä vaan, sillä tuotteet ovat liian kalliita sinulle, keittele itse vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en voi ymmärtää, että maski naamalla asiakkaitta pleksin takana otetaan vastaan eikä edes vessaan lasketa. Itse jätän käymättä tällaisten koronalampaiden myymälöissä, omilla aivoilla ajattelu sallittua.

        Olen myös työntekijältä kuullut, että uhkaillaan potkuilla jos ei sitä rättiä naamalla pidetä. Ei varmaan edes laillista tuollainen, kyllä Suomessa pitäisi saadaa itse valita tällaiset asiat terveyden kanssa ei ole leikkiminen. Keksityllä taudilla luodaan pelon ilmapiiri ja tahkotaan rahaa valmiksi rikkaiden taskuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös työntekijältä kuullut, että uhkaillaan potkuilla jos ei sitä rättiä naamalla pidetä. Ei varmaan edes laillista tuollainen, kyllä Suomessa pitäisi saadaa itse valita tällaiset asiat terveyden kanssa ei ole leikkiminen. Keksityllä taudilla luodaan pelon ilmapiiri ja tahkotaan rahaa valmiksi rikkaiden taskuihin.

        Eiköhän se työnantaja määrää pukukoodin yms. Itse ainakin asioin paljon mieluummin liikkeissä joissa korona otetaan vakavasti. On se meitä asiakkaitakin kohtaan paljon kunnioittavampaa.


    • Anonyymi

      joo kuseksikaa vain kotonanne, mitä vieraisiin vessoihin pitäis päästä.

    • Anonyymi

      Ihmettelen mikä helvetti saa Ilomantsilaiset vitun kateellisiksi paikkakunnan menestyviä yrityksiä kohtaan? Olipa kyse lumitöistä, käsityömyymälöistä, metsäpalveluyrittäjistä, matkailusta... Jos hiemankin pärjää niin kateelliset vinkuu kuin siat. Tässäkin nähdään yksi Suomen valovoimaisimmista yrityksistä, alan pioneereista, saa paikallisilta tiskirätin viran.EI JUMALAUTA ja vielä yksi suomen uskovaisimmista seuduista. Näin nuorena ilomantsilaisena minua hävettää ihan vitusti miten vanhempi väki maailmaa katsoo oman paskaluukkunsa takaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe