Kaurahermannilikkööri

Anonyymi

ymmärttääkö joku minkätähen ilomantsilainen yritys tekköö kerma likköörrii kaurasta ? eikö tämä ole nyt enemmälti niitä kaupunkilaisten hulluutuksia, meillä on maito tilloo ja oman kunnan maittoo vaikka kuinka palajon ja sitten tehdään tällaista elo kapinalaisten hapatusta, kyllä unohtuu taas omat juuret kapitalistin rahan kiimassa

13

814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyväähän se on. Miksi pitäisi tehdä tuotetta jota maailmalla on pilvin pimein myynnissä jos vaihtoehtona on tehdä jotain mitä kukaan ei ole aikaisemmin tehnyt?

• Anonyymi

ka onhan tuo paremppoo kun höpöheinän nauttiminen.Ei tuohon kyllä paremppoo ymmärrystä kaeppoo notta niin on varmahan

• Anonyymi

Tuotteessahan ei varmasti ole mitään vikaa, mutta kyllä minua ainakin kuntalaisena maidontuottajana korpeaa se tapa millä tätä mainostetaan. Kosiskellaan Oatlya ja pilkataan maitopohjaisia tuotteita. Ei siitä liian kauaa ole, kun vielä PeltoHermannin toimitusjohtajakin lypsykarjaa piti. Raha painaa perinteitä enemmän, ymmärtäähän sen.

• Anonyymi

Laskevan auringon ala maidontuotanto

• Anonyymi

Mielestäni on hyvä että Ilomantsissakin on yritys, jolla on moderni ilme ja kyky katsoa myös Pogostan rajojen ulkopuolelle. Kuihtuisi kylämme käsiin jos täällä vain edelleen soiteltaisiin kannelta ja juostaisiin juoksuhaudoissa. Pitää olla tarjontaa erilaisille turisteille.

• Anonyymi

joo turistit tykkää ylihintaisista käyneistä marjamehuista ja ylimielisestä asiakaspalvelusta

• Anonyymi

Hyvä palvelu on Viinitilalla ja tuotteet on erinomaisia. Katse kohti tulevaisuutta..

• Anonyymi

Itse en voi ymmärtää, että maski naamalla asiakkaitta pleksin takana otetaan vastaan eikä edes vessaan lasketa. Itse jätän käymättä tällaisten koronalampaiden myymälöissä, omilla aivoilla ajattelu sallittua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en voi ymmärtää, että maski naamalla asiakkaitta pleksin takana otetaan vastaan eikä edes vessaan lasketa. Itse jätän käymättä tällaisten koronalampaiden myymälöissä, omilla aivoilla ajattelu sallittua.

Jätä vaan, sillä tuotteet ovat liian kalliita sinulle, keittele itse vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen myös työntekijältä kuullut, että uhkaillaan potkuilla jos ei sitä rättiä naamalla pidetä. Ei varmaan edes laillista tuollainen, kyllä Suomessa pitäisi saadaa itse valita tällaiset asiat terveyden kanssa ei ole leikkiminen. Keksityllä taudilla luodaan pelon ilmapiiri ja tahkotaan rahaa valmiksi rikkaiden taskuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen myös työntekijältä kuullut, että uhkaillaan potkuilla jos ei sitä rättiä naamalla pidetä. Ei varmaan edes laillista tuollainen, kyllä Suomessa pitäisi saadaa itse valita tällaiset asiat terveyden kanssa ei ole leikkiminen. Keksityllä taudilla luodaan pelon ilmapiiri ja tahkotaan rahaa valmiksi rikkaiden taskuihin.

Eiköhän se työnantaja määrää pukukoodin yms. Itse ainakin asioin paljon mieluummin liikkeissä joissa korona otetaan vakavasti. On se meitä asiakkaitakin kohtaan paljon kunnioittavampaa.

• Anonyymi

joo kuseksikaa vain kotonanne, mitä vieraisiin vessoihin pitäis päästä.

• Anonyymi

Ihmettelen mikä helvetti saa Ilomantsilaiset vitun kateellisiksi paikkakunnan menestyviä yrityksiä kohtaan? Olipa kyse lumitöistä, käsityömyymälöistä, metsäpalveluyrittäjistä, matkailusta... Jos hiemankin pärjää niin kateelliset vinkuu kuin siat. Tässäkin nähdään yksi Suomen valovoimaisimmista yrityksistä, alan pioneereista, saa paikallisilta tiskirätin viran.EI JUMALAUTA ja vielä yksi suomen uskovaisimmista seuduista. Näin nuorena ilomantsilaisena minua hävettää ihan vitusti miten vanhempi väki maailmaa katsoo oman paskaluukkunsa takaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      4938
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2771
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2534
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      1943
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1852
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      88
      1681
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1669
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1573
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1348
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1210
    Aihe