Sysmän äänipinsetit näyttävät jatkavan valitsemallaan tiellä, paitsi että ralliautot on palautettu entiseen kuosiin. Ei oikeen enää jaksaisi sääliäkään.
Loka lentää edelleen.
11
1029
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa itse Karpaattien nero, jouhevan (lue: laista piittaamattoman) päätöksenteon suurvisiiri Veke Ensimmäinen Pieni siellä ölömölötä.
- Anonyymi
Ei, kyllä se Kiken kirjoittama oli.
- Anonyymi
Millä tavalla on loan heittämistä se jos puuttuu viranhaltijan puolueettomuuteen?
Elomaa- Anonyymi
Tai siis "puolueettomuuteen"
Elomaa - Anonyymi
Yleinen käsitys siitä että siat olisivat viisaita eläimiä vaarantuu vakavasti. Kyseessä on sis Kike!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis "puolueettomuuteen"
ElomaaPitää puuttua sitten kaikkien eikä vaan yhden.
- Anonyymi
Kyllä nämä Sysmän lokapojat jaksaa.
- Anonyymi
Enempi tuntuu taas nimettömät kullinlutkuttajat jaksavan täällä mellastaa. Eihän siinä mitään ihmeellistä toisaalta ole, pakkohan se on niin menetellä, kun sukunimi on rutsattu pilalle ja kukaan ei ole niin kaveri että käytäisi etunimeä.
T. Elomaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enempi tuntuu taas nimettömät kullinlutkuttajat jaksavan täällä mellastaa. Eihän siinä mitään ihmeellistä toisaalta ole, pakkohan se on niin menetellä, kun sukunimi on rutsattu pilalle ja kukaan ei ole niin kaveri että käytäisi etunimeä.
T. ElomaaElokapina jatkuu, voisiko valittaa vaihteeksi kannatuksen puutteesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. ElomaaOotko omaa jormaa enään nähnyt vuosiin?
- Anonyymi
Pitikö ne VT:n mokailutkin vielä kaivaa esiin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804