Tarviin ideoita!

Anonyymi

Mua on panettanu koko pv ja tatviin keinoi mil saan sen pois! Oon kokeillu sormitusta mut varmaa väärään paikkaan!

8

1276

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Purjo perseeseen ja thats it

• Anonyymi

Mun pillu ei veny tarpeeks et saisin laitettuu sinne mitään! Yks sormikin mahtuu juts ja just

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun pillu ei veny tarpeeks et saisin laitettuu sinne mitään! Yks sormikin mahtuu juts ja just

HHmm, voisin kielelläni koettaa sua, saada sut kiihottumaan ja saisit ensin orgun kielikäsittelyni aikana, sitten voidaan kokeilla jotain muutakin, sun ehdoilla ;)

• Anonyymi

Onko uusimaa jossa olet...
      Täällä olis tarjolla melaa mekkoon.
      Ja naiset ilmaseksi.
      Miehille ei heru mitään.

• Kokeile hammasharjan vartta.

• Anonyymi

Vain vanha urpo käyttää sanontaa "melaa mekkoon" ja jos tuota sanontaa ihan ihmisenä ajattelee..kuka nainen edes haluaa miehen joka panee mekkoa. Ymmärrän kyllä mieltymyksen.

• Anonyymi

kokeile kunnon vibraa molempiin reikiin kyllä hellittää

• Anonyymi

Idea on.... naisetkin voisi aktivoitua cruisingmap.net :in paikkoihin ja tapaamisiin. Muuten me miehet hoidellaan vaan keskenämme ja itseksemme. Tietty jotkut on ihan tarkoituksella vaan etsimässäkin mies-runkkuseuraa, mutta jotkut, niin kuin minä esim olosuhteiden pakosta. Tai ei nyt ehkä pakosta mutta sieltä löytyy helpolla tosi kiihottava tyydytys. Kokeilkaa !

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      148
      999
    2. Palstamiittinkiä taas ajattelen

Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka
      Sinkut
      176
      707
    3. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      28
      533
    4. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      36
      487
    5. Kyllä siinä oli jotain enemmän

vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,
      Ikävä
      11
      452
    6. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      19
      436
    7. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      28
      432
    8. Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät
      Maailman menoa
      326
      431
    9. Voi, voi herttinen nainen

Kun olet ollut niin..... Tyly ja kylmä. Eikö
      Ikävä
      15
      423
    10. Komulan mylly

Tuli vastaan tietoa, että Komulan myllyä korjataan. Hyvä niin. Mutta kuka tuon myllyn nykyisin omistaa, kuka huolehtii s
      Hyrynsalmi
      13
      402
    Aihe