Mua on panettanu koko pv ja tatviin keinoi mil saan sen pois! Oon kokeillu sormitusta mut varmaa väärään paikkaan!
Tarviin ideoita!
8
1208
Vastaukset
- Anonyymi
Purjo perseeseen ja thats it
- Anonyymi
Mun pillu ei veny tarpeeks et saisin laitettuu sinne mitään! Yks sormikin mahtuu juts ja just
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun pillu ei veny tarpeeks et saisin laitettuu sinne mitään! Yks sormikin mahtuu juts ja just
HHmm, voisin kielelläni koettaa sua, saada sut kiihottumaan ja saisit ensin orgun kielikäsittelyni aikana, sitten voidaan kokeilla jotain muutakin, sun ehdoilla ;)
- Anonyymi
Onko uusimaa jossa olet...
Täällä olis tarjolla melaa mekkoon.
Ja naiset ilmaseksi.
Miehille ei heru mitään. Kokeile hammasharjan vartta.
- Anonyymi
Vain vanha urpo käyttää sanontaa "melaa mekkoon" ja jos tuota sanontaa ihan ihmisenä ajattelee..kuka nainen edes haluaa miehen joka panee mekkoa. Ymmärrän kyllä mieltymyksen.
- Anonyymi
kokeile kunnon vibraa molempiin reikiin kyllä hellittää
- Anonyymi
Idea on.... naisetkin voisi aktivoitua cruisingmap.net :in paikkoihin ja tapaamisiin. Muuten me miehet hoidellaan vaan keskenämme ja itseksemme. Tietty jotkut on ihan tarkoituksella vaan etsimässäkin mies-runkkuseuraa, mutta jotkut, niin kuin minä esim olosuhteiden pakosta. Tai ei nyt ehkä pakosta mutta sieltä löytyy helpolla tosi kiihottava tyydytys. Kokeilkaa !
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219