Tarviin ideoita!

Anonyymi

Mua on panettanu koko pv ja tatviin keinoi mil saan sen pois! Oon kokeillu sormitusta mut varmaa väärään paikkaan!

8

1159

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Purjo perseeseen ja thats it

• Anonyymi

Mun pillu ei veny tarpeeks et saisin laitettuu sinne mitään! Yks sormikin mahtuu juts ja just

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun pillu ei veny tarpeeks et saisin laitettuu sinne mitään! Yks sormikin mahtuu juts ja just

HHmm, voisin kielelläni koettaa sua, saada sut kiihottumaan ja saisit ensin orgun kielikäsittelyni aikana, sitten voidaan kokeilla jotain muutakin, sun ehdoilla ;)

• Anonyymi

Onko uusimaa jossa olet...
      Täällä olis tarjolla melaa mekkoon.
      Ja naiset ilmaseksi.
      Miehille ei heru mitään.

• Kokeile hammasharjan vartta.

• Anonyymi

Vain vanha urpo käyttää sanontaa "melaa mekkoon" ja jos tuota sanontaa ihan ihmisenä ajattelee..kuka nainen edes haluaa miehen joka panee mekkoa. Ymmärrän kyllä mieltymyksen.

• Anonyymi

kokeile kunnon vibraa molempiin reikiin kyllä hellittää

• Anonyymi

Idea on.... naisetkin voisi aktivoitua cruisingmap.net :in paikkoihin ja tapaamisiin. Muuten me miehet hoidellaan vaan keskenämme ja itseksemme. Tietty jotkut on ihan tarkoituksella vaan etsimässäkin mies-runkkuseuraa, mutta jotkut, niin kuin minä esim olosuhteiden pakosta. Tai ei nyt ehkä pakosta mutta sieltä löytyy helpolla tosi kiihottava tyydytys. Kokeilkaa !

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      390
      2961
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      446
      2780
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      122
      1566
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      48
      1354
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      92
      1192
    6. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      921
    7. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      58
      902
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      855
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      121
      832
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      829
    Aihe