Mua on panettanu koko pv ja tatviin keinoi mil saan sen pois! Oon kokeillu sormitusta mut varmaa väärään paikkaan!
Tarviin ideoita!
8
1159
Vastaukset
- Anonyymi
Purjo perseeseen ja thats it
- Anonyymi
Mun pillu ei veny tarpeeks et saisin laitettuu sinne mitään! Yks sormikin mahtuu juts ja just
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun pillu ei veny tarpeeks et saisin laitettuu sinne mitään! Yks sormikin mahtuu juts ja just
HHmm, voisin kielelläni koettaa sua, saada sut kiihottumaan ja saisit ensin orgun kielikäsittelyni aikana, sitten voidaan kokeilla jotain muutakin, sun ehdoilla ;)
- Anonyymi
Onko uusimaa jossa olet...
Täällä olis tarjolla melaa mekkoon.
Ja naiset ilmaseksi.
Miehille ei heru mitään. Kokeile hammasharjan vartta.
- Anonyymi
Vain vanha urpo käyttää sanontaa "melaa mekkoon" ja jos tuota sanontaa ihan ihmisenä ajattelee..kuka nainen edes haluaa miehen joka panee mekkoa. Ymmärrän kyllä mieltymyksen.
- Anonyymi
kokeile kunnon vibraa molempiin reikiin kyllä hellittää
- Anonyymi
Idea on.... naisetkin voisi aktivoitua cruisingmap.net :in paikkoihin ja tapaamisiin. Muuten me miehet hoidellaan vaan keskenämme ja itseksemme. Tietty jotkut on ihan tarkoituksella vaan etsimässäkin mies-runkkuseuraa, mutta jotkut, niin kuin minä esim olosuhteiden pakosta. Tai ei nyt ehkä pakosta mutta sieltä löytyy helpolla tosi kiihottava tyydytys. Kokeilkaa !
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3902961Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944462780- 1221566
- 481354
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo921192Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26921- 58902
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39855Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121832En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30829