Kovaa kritiikkiä sai uefa kun esti saksa-unkari ottelun alla sateenkaarivalaistuksen protestina unkarin mielipiteille homoasiassa. Olisi monien mielestä saanut valaista. Tätähän voisi kokeilla vaikka seuraavalla tavalla.
1. Kun saksa pelaa niin stadioniin näytetään keskitysleirien kuvia.
2. Ranskan pelatessa pohjoisafrikkalaisten tappamista.
3. Englannin pelin aikana kuinka intialaisia lahdataan oikein urakalla.
4. Espanjan pelissä inkojen massamurhat.
5. Israelin ampumassa palestiinalaisia lapsia.
Stadionin sateenkaarivalaistus kiellettiin.
6
88
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole saksalaisten asia puuttua Unkarin sisäisiin asioihin eikä politiikka kuulu urheiluun.
- Anonyymi
Myöskään Black Live Maters polvistuminen ottelun alkaessa pitäisi lopettaa.
- Anonyymi
Olisi kyllä ollut monellakin tavalla törkeä tapa politikoida varsinkin kun Saksa on toisena joukkueena.
Tuon viimeisen kohdan olisi lähinnä pitänyt olla "Palestiinalaisisät uhraamassa lapsiaan johtajien tilien paisuttamiseksi".- Anonyymi
Israelilaiset miessotilaat raiskaava palestiinalaisia poikalapsia, mutta sellaista ei pidä missään stadionilla esittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israelilaiset miessotilaat raiskaava palestiinalaisia poikalapsia, mutta sellaista ei pidä missään stadionilla esittää.
Israelilaiset sotilaat eivät raiskaa palestiinalaisia poikalapsia muualla kuin unelmissasi.
- Anonyymi
Kun Suomi pelaa, voitaisiin näyttää ahtaissa häkeissä olevien häiriintyneiden minkkien kuvia.
Saksassa turkistarhaus on kiellettyä, joten se voisi lähteä "opettamaan" tässä asiassa Suomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102654En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391983Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253