Kovaa kritiikkiä sai uefa kun esti saksa-unkari ottelun alla sateenkaarivalaistuksen protestina unkarin mielipiteille homoasiassa. Olisi monien mielestä saanut valaista. Tätähän voisi kokeilla vaikka seuraavalla tavalla.
1. Kun saksa pelaa niin stadioniin näytetään keskitysleirien kuvia.
2. Ranskan pelatessa pohjoisafrikkalaisten tappamista.
3. Englannin pelin aikana kuinka intialaisia lahdataan oikein urakalla.
4. Espanjan pelissä inkojen massamurhat.
5. Israelin ampumassa palestiinalaisia lapsia.
Stadionin sateenkaarivalaistus kiellettiin.
6
126
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ei ole saksalaisten asia puuttua Unkarin sisäisiin asioihin eikä politiikka kuulu urheiluun.
- Anonyymi
Myöskään Black Live Maters polvistuminen ottelun alkaessa pitäisi lopettaa.
- Anonyymi
Olisi kyllä ollut monellakin tavalla törkeä tapa politikoida varsinkin kun Saksa on toisena joukkueena.
Tuon viimeisen kohdan olisi lähinnä pitänyt olla "Palestiinalaisisät uhraamassa lapsiaan johtajien tilien paisuttamiseksi".- Anonyymi
Israelilaiset miessotilaat raiskaava palestiinalaisia poikalapsia, mutta sellaista ei pidä missään stadionilla esittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israelilaiset miessotilaat raiskaava palestiinalaisia poikalapsia, mutta sellaista ei pidä missään stadionilla esittää.
Israelilaiset sotilaat eivät raiskaa palestiinalaisia poikalapsia muualla kuin unelmissasi.
- Anonyymi
Kun Suomi pelaa, voitaisiin näyttää ahtaissa häkeissä olevien häiriintyneiden minkkien kuvia.
Saksassa turkistarhaus on kiellettyä, joten se voisi lähteä "opettamaan" tässä asiassa Suomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1741894Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541340Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset222992- 71897
- 56830
- 47783
- 93757
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646