Että on tuskaa menkatkin helteellä

Anonyymi

Ei mulla pysy side housuissa kiinni, kun housut on hiestä märät jatkuvasti. Tosi kiva!

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osta henkselit tokmannilta

      • Anonyymi

        Olen edelleen henkselien kannalla. Helteellä ei muita pöksyjä tarvitse kun side on henksuilla paikallaan.


    • Anonyymi

      Ymmärrän täysin

    • Anonyymi

      Hanki kuppi.

      • Anonyymi

        En todellakaan hanki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan hanki.

        Suosittelen. Siteet ovat täysin perseestä käyttöä. Käyttömukavuus nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan hanki.

        Olen samaa mieltä, ikinä en laittaisi mitään kuppia tuonne alapäähäni. Sitäpaitsi minulta se olisi taatusti vuotanut aina ylikin, kaikki se verisyys! 🙄
        Kuukautiset voivat kyllä olla hyvinkin vaikeat; kovin kivuliaat ja mahdottoman runsaat. Tuo haaste on kyllä nyt poistunut elämästäni, vähän yllättäenkin ja nopealla aikataululla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, ikinä en laittaisi mitään kuppia tuonne alapäähäni. Sitäpaitsi minulta se olisi taatusti vuotanut aina ylikin, kaikki se verisyys! 🙄
        Kuukautiset voivat kyllä olla hyvinkin vaikeat; kovin kivuliaat ja mahdottoman runsaat. Tuo haaste on kyllä nyt poistunut elämästäni, vähän yllättäenkin ja nopealla aikataululla.

        Itse todella runsaiden kuukautisten kera sanon, että ikinä enää en muuta käyttäisi kuin kuppia. Kupin hankintaan loppuivat jatkuvat ohivuodot ja epävarmuus. Nykyään voin todellakin laittaa valkoisen hameen tai housut menkkojen aikaan. Ei tarvitse pelätä tahroja vaatteissa eikä tahriintuneita lakanoita.

        Synnytyksen jälkeiseen vuotoon ei saa sisäistä suojaa käyttää ja helvetti sitä sotkua. Muistin taas miksi mä vihaan kaikkia hemmetin sidevirityksiä. Niihin joku vielä tuhlaa rahaakin. En tajua. Yhden kuppin osin 18-vuotiaana ja sen jälkeen en ole kuukautissuojia ostanut (paitsi tosiaan heti synnytyksen jälkeen). Näyttää sitä, että samalla kupilla mennään vaihdevuosiin asti. Se kun on edelleen ihan uutta vastaavassa kunnossa. Hyvin kun pitää ja putsaa, niin kestää läpi elämän. Elämäni ehdottomasti paras investointi, vaikka tuntui opiskelijana kalliilta hinnalta pelkästä kuukautissuojasta.


    • Anonyymi

      Kun voisin vilvoittaa hieman.

    • Anonyymi

      Jos et olisi mies, niin saattaisin sanoakin jotain rakentavaa siltä varalta, että oot jotenkin tukea tarvitseva, mutta kyllähän sinun saastaisen motiivin tietää jo tyhmempikin.

      • Anonyymi

        Ps mies, ei sen siteen ole varsinaisesti tarkoituskaan pysyä housuissa kiinni, vaan paikallaan, mutta hän ottaa ja eläytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps mies, ei sen siteen ole varsinaisesti tarkoituskaan pysyä housuissa kiinni, vaan paikallaan, mutta hän ottaa ja eläytyy.

        Vaan on siteiden käyttö täyttä tuskaa siltikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps mies, ei sen siteen ole varsinaisesti tarkoituskaan pysyä housuissa kiinni, vaan paikallaan, mutta hän ottaa ja eläytyy.

        Nainen olen, sori vaan. Ja kiinni ja paikallaan on aika lailla synonyymeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan on siteiden käyttö täyttä tuskaa siltikin.

        Saattaapi olla, mutta sen tuskan näytteleminen läpi on mieheltä aika älytöntä käytöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan on siteiden käyttö täyttä tuskaa siltikin.

        Ei todellakaan ole siteiden käyttö tuskaa. Niitä on erilaisia, kovinkin hyviä! Ajatteles nyt ennen vanhaan, oma mummini on joutunut vain jonkun täysin, kankaanpalan sinne housuihinsa laittamaan suojaksi, kun siteitä ei ollut! Eikä siitäkään nyt ikuisuus ole. Siteiden tarjonta on hyvä, pitää löytää itselle sopiva.

        Itselläkin toki haasteita ollut, vaikka pidin päivisin kun paksuja yösiteitä, ne vain tulivat nopeasti täyteen ja läpi, koska sitä verta tuli niin paljon. Piti vain aina ravata usein vessassa vaihtamassa siteet. Mutta ei niiden siteiden käyttö nyt ole olenkaan epämukavaa. Itse en pidä tampooneista, ja kun vuotaa paljon tulehdusriskikin on jo iso.

        Muistan kyllä, että jos elettiin kuukautisten ensimmäisiä päiviä, ja tuli vaikka työmatka oli kyllä laitettava tampooni vielä sen yösiteen lisäksi, että pärjäsi reissussa. Runsaat kuukautiset aiheuttaa myös huimausta, kun sitä verta oikeasti poistuu elimistöstä ja veriarvotkin laskevat. Ja itsellä nuo kuukautiset kestivät aina sen 7 päivää. Ja jo ennen kuukaustisten alkua vatsaa ja ristiselkää kouristi ja polttleli monta päivää ja niiden alettua sama vain jatkui 3-4 päivän ajan, kunnes kipu jo helpotti. Ja kyllähän se jatkuva vuotaminen jo voimillekin otti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole siteiden käyttö tuskaa. Niitä on erilaisia, kovinkin hyviä! Ajatteles nyt ennen vanhaan, oma mummini on joutunut vain jonkun täysin, kankaanpalan sinne housuihinsa laittamaan suojaksi, kun siteitä ei ollut! Eikä siitäkään nyt ikuisuus ole. Siteiden tarjonta on hyvä, pitää löytää itselle sopiva.

        Itselläkin toki haasteita ollut, vaikka pidin päivisin kun paksuja yösiteitä, ne vain tulivat nopeasti täyteen ja läpi, koska sitä verta tuli niin paljon. Piti vain aina ravata usein vessassa vaihtamassa siteet. Mutta ei niiden siteiden käyttö nyt ole olenkaan epämukavaa. Itse en pidä tampooneista, ja kun vuotaa paljon tulehdusriskikin on jo iso.

        Muistan kyllä, että jos elettiin kuukautisten ensimmäisiä päiviä, ja tuli vaikka työmatka oli kyllä laitettava tampooni vielä sen yösiteen lisäksi, että pärjäsi reissussa. Runsaat kuukautiset aiheuttaa myös huimausta, kun sitä verta oikeasti poistuu elimistöstä ja veriarvotkin laskevat. Ja itsellä nuo kuukautiset kestivät aina sen 7 päivää. Ja jo ennen kuukaustisten alkua vatsaa ja ristiselkää kouristi ja polttleli monta päivää ja niiden alettua sama vain jatkui 3-4 päivän ajan, kunnes kipu jo helpotti. Ja kyllähän se jatkuva vuotaminen jo voimillekin otti!

        Joka ainoa side, jota olen koskaan kokeillut on ollut täysin perseestä. Ihan jokikinen vuotaa ohi ja läpi muutamassa tunnissa.


    • Anonyymi

      Mene muualle oireilemaan mieltäsi verihaara!

      • Anonyymi

        Sinun mieli vaikuttaa oikein kevyeltä ja se on hyvä, että jaksat näihin miehen kirjoittamiin provoihin haksahtaa. Oletko muuten korkeakoulutettu ihminen? Se nimittäin vähän niinkuin näkyisi.


      • Anonyymi

        Verihaara 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mieli vaikuttaa oikein kevyeltä ja se on hyvä, että jaksat näihin miehen kirjoittamiin provoihin haksahtaa. Oletko muuten korkeakoulutettu ihminen? Se nimittäin vähän niinkuin näkyisi.

        Mikä näitä ihmisiä vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mieli vaikuttaa oikein kevyeltä ja se on hyvä, että jaksat näihin miehen kirjoittamiin provoihin haksahtaa. Oletko muuten korkeakoulutettu ihminen? Se nimittäin vähän niinkuin näkyisi.

        Tai ehkä kyseessä on vaihdevuodet, nekin voi jarruttaa tuota järjenjuoksua, siinä missä muukin ikääntyminen tai eläköityminen. Mukavaa kesää omien sanojen ja ajatusten taakse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä näitä ihmisiä vaivaa?

        En tiedä sairaalloisuudelle nimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verihaara 😂😂😂

        (Verisen vitun viehätys)

        Verihaaran verinen vittu vajoaa voihkien vehkeeseesi venkoilemaan vauhdikkaasti. Vihdoin viimeisten voimallisten, vaativienkin vetojen vaikutuksesta, verivittu vavahtelee voimakkaasti viihdytyksestään voimaantuneena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (Verisen vitun viehätys)

        Verihaaran verinen vittu vajoaa voihkien vehkeeseesi venkoilemaan vauhdikkaasti. Vihdoin viimeisten voimallisten, vaativienkin vetojen vaikutuksesta, verivittu vavahtelee voimakkaasti viihdytyksestään voimaantuneena.

        Mummelien kieltä selvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummelien kieltä selvästi.

        Kiihotuit kumminkin, kultaseni 😘


    • Anonyymi

      Onko se amerikkalainen unelma?

    • Anonyymi

      Kokeile vapaata vuotamista ilman suojia.

      • Anonyymi

        Hyii, en! Pitää mun vaan kestää helteet ja olla vaikka vaan kotona menkkojen aikaan tai sitten vaihtaa tunnin välein siteet ja housut. Tosi huonot tarrat/liimat noissa siteissä nykyään! Ennen oli paremmat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyii, en! Pitää mun vaan kestää helteet ja olla vaikka vaan kotona menkkojen aikaan tai sitten vaihtaa tunnin välein siteet ja housut. Tosi huonot tarrat/liimat noissa siteissä nykyään! Ennen oli paremmat!

        Käytä tamppooneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyii, en! Pitää mun vaan kestää helteet ja olla vaikka vaan kotona menkkojen aikaan tai sitten vaihtaa tunnin välein siteet ja housut. Tosi huonot tarrat/liimat noissa siteissä nykyään! Ennen oli paremmat!

        vaihda sidemerkkiä, jos huonot liimat on. Itsellä niin hyvät, että alushousut hajoaa kun irrottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyii, en! Pitää mun vaan kestää helteet ja olla vaikka vaan kotona menkkojen aikaan tai sitten vaihtaa tunnin välein siteet ja housut. Tosi huonot tarrat/liimat noissa siteissä nykyään! Ennen oli paremmat!

        Jos mies tietäisit noista liimapinnoista jotain, niin tietäisit, että asia on aivan päinvastoin, eli summa summarum naisen anatomian tai muiden uskottavien yksityiskohtien tuntemus on yhtä heikkoa kuin ennenkin.


    • Anonyymi

      Laita tena vaippahousut äläkä aina valita. Ei ketään kiinnosta sin intimihygienia tai pikemminkin sen puute.

    • Anonyymi

      Eikö niihin puolukkavuotoihin ole mitään muuta kuin rättejä??

      • Anonyymi

        Tampooneissa on terveysriskejä. Itse lopetin kun niistä luin joskus. En ole tuo ap vaan muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tampooneissa on terveysriskejä. Itse lopetin kun niistä luin joskus. En ole tuo ap vaan muu.

        Kuukuppi sitte.


    • Anonyymi

      Täällä eteläosissa on jo mukavan viileää. Viilenee siellä pohjoisessa ja idässäkin kai pian.

      • Anonyymi

        Eteläosissa viileää??? Suomen säästä et kirjoita kun täällä on vielä nytkin 20 astetta ulkona ja 30 astetta sisällä!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Mistä maasta kirjoittelet?


    • Anonyymi

      Joo ei kuulosta kyllä hyvältä toi hauduttaminen, jos vaikka pitkän hameen laitat ja kuljet ihan kommandona, niinhän sitä entisaikaanki tehtiin, ei sillon ollu hiivalääkkeitä piti pitää pimpasta ite huolta tuulettamalla. Tai kotona ja veskiin vaan riittävän usein. Tai se kuukuppi, se kai on nykypäivää kuitenki.

      • Anonyymi

        Kyllä, kupin kanssa voi menkojenkin aikaan kulkea huoletta vaikka kommandona (jos tykkää).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kupin kanssa voi menkojenkin aikaan kulkea huoletta vaikka kommandona (jos tykkää).

        Juu, kupin kanssa kotona aina hameessa ja kommandona. Ei hiosta eikä purista. Kipuja se ei tietenkään vie, mutta eipähän ainakaan tarvii veristen rättien kanssa sotkea.

        Kyllä toi kuppi muakin aluksi oudoksutti. Luin sen miljoona nettisivua käyttäjäkokemuksia jne. ja silti mietin, että mikä helvetin kuppi ja miten sitä muka voi käyttää. Kokeilkaa ihmeessä vaikka arveluttas. Aina voi vaihtaa takasin muihin suojiin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe