Onhan se mukavaa kun tulevat mökille Juhannusta viettämään, mutta kyllä pitää olla myös omat juomat tullessaan ja omat ruoat, joista voi yhdessä tehdä. Ei ole reilua, että yksi vanha 66 v ruokkii kaikki. Näin on yleensä joulut ja juhannukset kun itse saat tehdä kaiken. Eli en tykkää joulusta enkä juhannuksesta.
Juhannusruoanlaittaja
4
773
Vastaukset
- Anonyymi
Et vissiin ole selvästi sanonut että ottavat omat mukaan.
- Anonyymi
Sano suoraan jo tuo mitä kirjoitit tänne tulijoillesi. Mikä estää olla suora? Sinulla on oikeus sanoa asiasta. Jos änkevät sinne tuovat ravinnon myös sinulleon päivän selvä asia. nillä joilla rahaa,evät näe lähelle. Lulevat eläke mummot,joilla ei miestä,ei lesken eläke: Hukkuvat rahaan koska asuvat Yksin!Suora pitää osata jo tuon ikäisenä olla!Minulla ei ongelmaa,Kun ei miestä,ei lesken eläkettä.Ei myöskään perittyjä rahoja Sen enempää ei perittyjä tiluksia,kesä mökkejä ymm.Ihan vietän yksin kerostalossa vuokralla pieni asunto ja kuuma itä Helsingin lähiö 69 v. myös juhanuksena. Joten ulkoilen yksin.Ystävät on kuolet. Uusia ystäviä en saa lähiöstä,en edes kerhosta.Kun en juo illat humalaan asti viiniä tai kaljaa.Enkä siedä tupakoitsijoita. Tsasa arvoinen ei siis maailma ole kun ollan eläkellä ikään katsomatta ja asutan yksin. Väistämättä kuolee ne hyvät ystävät ja todella paljon naisia juo itsensä yksin asuessa kaapi juoppoina humallaan.Viinit,kaljat. Ja itkevät elämän kurjutaa ,kun kurjuden syy on alkoholi naisillakin.Terv. Itä-Helsinki lähiöstä
- Anonyymi
Minä en ota mökille ketään jolla ei ole omia juomia mukana. Sanon kyllä että hus hus tää ei ole mikään sossu että täällä ilmaiseksi ruokitaan. Kerran vuosia sitten tuli sukulaisia yllättäen lapsineen kylään mökille. Olivat kai kuulleet että vietän lomaa mökillä. No olin saanut vihjeen että ehkä tulevat joten en ollut ostanut mitään ruokaa ja juomaa.
Olettivat sukulaiset että ruokin niitä ja lapsia heti 3 kertaa päivässä. Minulla oli muutama makkara paketti jääkaapissa. Törkeesti vielä sanoivat että lapsilla on nälkä että lähdenkö kauppaan. Sanoin sitten että maksatte omat ruuat niin suuttuivat siitä ja vieraille kuulemma pitää ruuat tarjota. Sanoin että että ole vieraita teitä ei ollut edes kutsuttu. Lähtivät vittuuntuneina pois, enpä ole niitä sukulaisia onneksi nähnyt sen koommin. - Anonyymi
Kyllä sinulla on oikeus vaatia apua heiltä jos kerran vieraaksi tulevat. Ei sinun enää tarvitse aikuisia ihmisiä passata ilman että kukaan heista tikkua ristiin laittaa. Kaikenlisäksi jos kutsumatta tulevat niin tee selväksi että omat eväät mukaan.
Aikoinaan entinen mieheni kouhotti kesämökin hankinnasta, mutta kun sanoin että en ala sukulaisia siellä passaamaan joka kerta kun siellä ollaan niin hankinta jäi sikseen. Hänen sisaruksensa tuntien emme olisi koskaan saaneet olla mökillä rauhassa vaan sinne olisi tullut useampi sukulainen loisimaan ja taatusti eivät edes kahvipakettia olisi tuoneet tullessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399