ei ois tarvinnu,, ymmärsin kyllä,,
säälistähän sen teit.
14
873
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä? Katson vain jos olen kiinnostunut ja siis olen.
- Anonyymi
En tiedä mistä puhut. Ei olla katseltu.
- Anonyymi
Jep!
- Anonyymi
Olin vaan ystävällinen.
- Anonyymi
Nii
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Hyvää yötä, voi hyvin
- Anonyymi
Kuolispa pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolispa pois
Raffi pelle
- Anonyymi
Sama täällä 😕 säälistä hän (mies)
aikansa leikitteli. Kun oli tarpeekseen huvitellut kustannuksellani niin yllättäen kaikki päättyikin ... no ihmettelinkin silloin alussa että mitä tuo muka minussa näkee?!
Olen liian vanha, liian ruma, liian läski ja muutenkin outo. 💔- Anonyymi
Mahdat vihata jotakin naista paljon kun noin oksettavasti kirjoitat.
- Anonyymi
Pahoittelen. Etenittekö liian nopeasti? Oliko aluksi ystävyyttä vai alkoiko mies iskeä sinua heti alkumetreillä?
Jos hän halusikin pitää sinut ystävänä, ja sitten tapahtumat vaan etenivät intiimimpään suuntaan kuin itsestään. Ja mies halusi tilanteesta pois. - Anonyymi
Täällä on joku pahoinvointikerho koolla näköjään, toiset luotuja on kaksoiselämään…
- Anonyymi
Vedonlyönti se oli.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1033505Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1972232Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02100Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371832Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91649- 951098
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5850- 49831
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti129773