Voisitko mies seurustella stripparin kanssa?

Anonyymi

Olen ollut pitkään sinkkuna ja mietin voinko ylipäätään kuvitella itseäni seurustelusuhteessa sillä minua mietityttää haluaako tai voiko mies seurustella stripparin kanssa? Olen alalla ollut vuosia ja nyt kyllä vaihtamassa kun opiskelen.

3

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisään vielä että itseäni ei haittaa se jos miehellä on jotain myös taustoissa tai elämäntilanteessa, en vain halua mitään päämäärätöntä tyyppiä joka on kiinnostunut lähinnä seksistä tällaisen eroottisen tanssijan kanssa. Ja vaikuttanut siltä että se on se mitä olisi tarjolla.

      • Anonyymi

        Ymmärrän varmaankin sen, mitä tarkoitat. Varmasti nimenomaan seksiä harrastamaan kanssasi löytäisit useita miehiä, joita kiinnostaisi ja kiihoittaisi tuo työsi. Kuitenkin itse lähdin pohtimaan asiaa nimenomaan siitä näkökulmasta, että kyseessä olisi työ. Mainittakoon, että mielenkiintoiseen ketjuun olet laittanut tämän aloituksesi :D Kuitenkin siis näkisin, ettei tuo olisi absoluuttisesti este, mutta ei sellainen asia, mistä ei tarvitsisi lainkaan keskustella suhteen aluksi. Siis siitä, mitä työ tarkalleen ottaen sisältää ja millä mielellä sitä teet.

        Näen positiivisena sen, että et olisi välttämättä enää jäämässä alalle, joka osaltaan kertoo siitä, että aivan ongelmattomana en tuota pidä. Toisaalta olisi hyvinkin kiinnostavaa keskustella kanssasi siitä (jossain muussa ympäristössä kuin tässä) siitä, millainen tuo työ on ja mitä siitä tällä hetkellä itse saat ja miksi sitä teet.

        Edellisellä en kuitenkaan tarkoita sitä, että vaikka jatkaisit tuossa työssä, se olisi absoluuttinen este itsessään. Niin paljon enemmän riippuu siitä, millainen ihminen olet, millaiset arvot omaat yms. Tuo näyttäytyisi itselleni asiana, joka täytyisi käydä läpi ennen suhteeseen sitoutumista, mutta toisaalta omissakin taustoissani on asioita, joiden läpikäyminen olisi välttämätöntä, ennen kuin vakava parisuhde olisi mahdollinen. Jos siis muutoin kemiat kohtaisivat ja vaikuttaisit ihmiseltä, jonka kanssa voisi rakentaa yhteistä tulevaisuutta, en näkisi tuota liian suurena esteenä suhteelle. Ja nimenomaan siis vakavalle parisuhteelle.


    • Anonyymi

      Tottakai voisin, sehän olisi vaan boonusta että saisi katsella tai kuvitella kun toiset miehet kuolaa tanssivan naiseni perään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe