Olen ollut pitkään sinkkuna ja mietin voinko ylipäätään kuvitella itseäni seurustelusuhteessa sillä minua mietityttää haluaako tai voiko mies seurustella stripparin kanssa? Olen alalla ollut vuosia ja nyt kyllä vaihtamassa kun opiskelen.
Voisitko mies seurustella stripparin kanssa?
3
140
Vastaukset
- Anonyymi
Lisään vielä että itseäni ei haittaa se jos miehellä on jotain myös taustoissa tai elämäntilanteessa, en vain halua mitään päämäärätöntä tyyppiä joka on kiinnostunut lähinnä seksistä tällaisen eroottisen tanssijan kanssa. Ja vaikuttanut siltä että se on se mitä olisi tarjolla.
- Anonyymi
Ymmärrän varmaankin sen, mitä tarkoitat. Varmasti nimenomaan seksiä harrastamaan kanssasi löytäisit useita miehiä, joita kiinnostaisi ja kiihoittaisi tuo työsi. Kuitenkin itse lähdin pohtimaan asiaa nimenomaan siitä näkökulmasta, että kyseessä olisi työ. Mainittakoon, että mielenkiintoiseen ketjuun olet laittanut tämän aloituksesi :D Kuitenkin siis näkisin, ettei tuo olisi absoluuttisesti este, mutta ei sellainen asia, mistä ei tarvitsisi lainkaan keskustella suhteen aluksi. Siis siitä, mitä työ tarkalleen ottaen sisältää ja millä mielellä sitä teet.
Näen positiivisena sen, että et olisi välttämättä enää jäämässä alalle, joka osaltaan kertoo siitä, että aivan ongelmattomana en tuota pidä. Toisaalta olisi hyvinkin kiinnostavaa keskustella kanssasi siitä (jossain muussa ympäristössä kuin tässä) siitä, millainen tuo työ on ja mitä siitä tällä hetkellä itse saat ja miksi sitä teet.
Edellisellä en kuitenkaan tarkoita sitä, että vaikka jatkaisit tuossa työssä, se olisi absoluuttinen este itsessään. Niin paljon enemmän riippuu siitä, millainen ihminen olet, millaiset arvot omaat yms. Tuo näyttäytyisi itselleni asiana, joka täytyisi käydä läpi ennen suhteeseen sitoutumista, mutta toisaalta omissakin taustoissani on asioita, joiden läpikäyminen olisi välttämätöntä, ennen kuin vakava parisuhde olisi mahdollinen. Jos siis muutoin kemiat kohtaisivat ja vaikuttaisit ihmiseltä, jonka kanssa voisi rakentaa yhteistä tulevaisuutta, en näkisi tuota liian suurena esteenä suhteelle. Ja nimenomaan siis vakavalle parisuhteelle.
- Anonyymi
Tottakai voisin, sehän olisi vaan boonusta että saisi katsella tai kuvitella kun toiset miehet kuolaa tanssivan naiseni perään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061748
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621181
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216858- 139792
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57783Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728