Neuvo kaikille DNA asiakkaille - vaatikaa aina kaikki sopimukset, puhelimessa sovitut asiat kirjallisina. DNA:n asiakaspalvelu ja myyjät valehtelevat surutta asiakkailleen puhelimessa ja kasvotusten, ei ole väärää jäädä kiinni, koska ei ole kirjallista todistetta. Minulle myönsivät virheensä vasta, kun kuluttaja-asiamies oli heihin yhteydessä.
DNA: asiakaspalvelun käytös oli törkeää valehtelua koko prosessin aikana ja kirjallisena eivät pyynnöstä huolimatta lähettäneet kommenttejaan.
Lopuksi neuvo DNA:ta harkitseville - älkää valitko DNA:ta
DNA varoitus
19
313
Vastaukset
- Anonyymi
Omat kokemukseni DNA:sta
Ollut aina paska.
On paska.
tulee aina olemaan paska.
Asiakaspalvelussa on kikattavia idiootteja jotka vähät välittävät sinun ongelmastasi.
Ylilaskutusta, ja kun maksu on maksettu siitä tulee silti lisämaksua tai jopa uusi maksu samasta asiasta.
Paska.totaalipaska.Umpipaska.Ryppyripulilemupaska.
Pysykää kaukana.- Anonyymi
Jotain mätää tossa DNA:ssa on, mitä olen kuullut niin paljon on asiakkaat liittymiään pettyneinä DNA: sta toisille operaatoreille vaihtaneet.
Jotenkin kuva tullut, että asiakkaan kusetus on opetettu toimintamalli, eikä poikkeus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain mätää tossa DNA:ssa on, mitä olen kuullut niin paljon on asiakkaat liittymiään pettyneinä DNA: sta toisille operaatoreille vaihtaneet.
Jotenkin kuva tullut, että asiakkaan kusetus on opetettu toimintamalli, eikä poikkeus.Dna rikkoi asiakkaan ja virkailijan välillä tehdyn sopimuksen, jonka johdosta asiakkaalle koitui rahallisesti paljon vahinkoa.
Asiaa ajaessa johtotason henkilö vetäytyi vastuusta sanoen että meidän firmassa ei henkilökunnalla ole lupa solmia sopimuksia asiakkaiden kanssa??? Aika sika.
Miksi heidän henkilökunnalla on oikeus solmia asiakkuuksia ja myydä liittymäsopimuksia, mutta ei muuta?
Vieläpä niin, että asiakaspalvelun virkailija ei sitä itsekään tiedä, solmii vain sopimuksia tietämättä että hänellä ei ole valtuuksia siihen.
Kyllä virkailijan kanssa solmittu sopimus pitää päteä oikeudessa, ei Dna voi puoli vuotta myöhemmin ilmoittaa että solmittu sopimus ei ole voimassa.
Lisäksi tuplalaskuttamiset ja laskuttamiset vielä sen jälkeen kun liittymä on jo aika päiviä suljettu, osoittaa että Dna on epärehellinen yhtiö, johon ei voi yhtään luottaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dna rikkoi asiakkaan ja virkailijan välillä tehdyn sopimuksen, jonka johdosta asiakkaalle koitui rahallisesti paljon vahinkoa.
Asiaa ajaessa johtotason henkilö vetäytyi vastuusta sanoen että meidän firmassa ei henkilökunnalla ole lupa solmia sopimuksia asiakkaiden kanssa??? Aika sika.
Miksi heidän henkilökunnalla on oikeus solmia asiakkuuksia ja myydä liittymäsopimuksia, mutta ei muuta?
Vieläpä niin, että asiakaspalvelun virkailija ei sitä itsekään tiedä, solmii vain sopimuksia tietämättä että hänellä ei ole valtuuksia siihen.
Kyllä virkailijan kanssa solmittu sopimus pitää päteä oikeudessa, ei Dna voi puoli vuotta myöhemmin ilmoittaa että solmittu sopimus ei ole voimassa.
Lisäksi tuplalaskuttamiset ja laskuttamiset vielä sen jälkeen kun liittymä on jo aika päiviä suljettu, osoittaa että Dna on epärehellinen yhtiö, johon ei voi yhtään luottaa.Soitin DNA asiakaspalveluun, tuo nimikekin on pelkkä vitsi , halusin irtisanoa liittymän epäselvien laskutusten takia, joissa vääriä summia, vääriä liittymiä minun maksettaviksi eikä asioista otettu mitään vastuuta. Kysyin käykö irtisanominen näin puhelimessa vai mitenkä hoituu. Tämä ns. Asiakaspalvelija sanoi, että käy näin puhelimitse ja niin se tehtiin. Laskuja tuli edelleen irtisamomispäivän jälkeen useita ja edelleen väärillä tiedoin. Soitin ja kerroin, että en maksa laskuja liittymä on irtisanottu ja käytössä ollut jo pitkään uusi liittymä. Vastaus oli - ei liittymää ole irtisanottu ja pyydettiin lähettämään kirjallinen todistus asiasta, KOSKA LIITTYMÄÄ EI VOI IRTISANOAPUHELIMITSE!!!
Laskuja tulee edelleen perintäyhtiöltä ja asia on kuluttajariitalautakunnassa.
Ei DNA:tä enää ikinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soitin DNA asiakaspalveluun, tuo nimikekin on pelkkä vitsi , halusin irtisanoa liittymän epäselvien laskutusten takia, joissa vääriä summia, vääriä liittymiä minun maksettaviksi eikä asioista otettu mitään vastuuta. Kysyin käykö irtisanominen näin puhelimessa vai mitenkä hoituu. Tämä ns. Asiakaspalvelija sanoi, että käy näin puhelimitse ja niin se tehtiin. Laskuja tuli edelleen irtisamomispäivän jälkeen useita ja edelleen väärillä tiedoin. Soitin ja kerroin, että en maksa laskuja liittymä on irtisanottu ja käytössä ollut jo pitkään uusi liittymä. Vastaus oli - ei liittymää ole irtisanottu ja pyydettiin lähettämään kirjallinen todistus asiasta, KOSKA LIITTYMÄÄ EI VOI IRTISANOAPUHELIMITSE!!!
Laskuja tulee edelleen perintäyhtiöltä ja asia on kuluttajariitalautakunnassa.
Ei DNA:tä enää ikinä.Kaiken lisäksi Dna on ylimielinen ja asiakasta halveksiva heti kun on kyse jostain muusta kuin uuden liittymän hankinnasta. Ketään ei tahdo saada puhelimen päähän. Asiakaspalvelua ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken lisäksi Dna on ylimielinen ja asiakasta halveksiva heti kun on kyse jostain muusta kuin uuden liittymän hankinnasta. Ketään ei tahdo saada puhelimen päähän. Asiakaspalvelua ei ole.
Itse kun oli asiaa epäselvyyksistä laskujen kanssa, soitin tietty sinne missä myydään uusia liittymiä jotta sain ihmisen langan päähän, sitten kerroin että vitun h*m*t haluan sulkea liittymäni koska olette perseensuteja jokainen.Minut ohjattiin sitten toiselle mielisairaalle joka oli aivan yhtä perseestä.Pitkään sain odotella jonossa mutta sainpahan sanottua ekalle että vedä kuule hiirenviddy päähäs sinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kun oli asiaa epäselvyyksistä laskujen kanssa, soitin tietty sinne missä myydään uusia liittymiä jotta sain ihmisen langan päähän, sitten kerroin että vitun h*m*t haluan sulkea liittymäni koska olette perseensuteja jokainen.Minut ohjattiin sitten toiselle mielisairaalle joka oli aivan yhtä perseestä.Pitkään sain odotella jonossa mutta sainpahan sanottua ekalle että vedä kuule hiirenviddy päähäs sinäkin.
DNA EI toimi epärehellisesti vahingossa, opetettu malli työntekijöille - ei jätetä mitään kirjallista mistä myöhemmin voi jäädä kiinni.
- Anonyymi
Tämä on niin totta, DNA ON MÄTÄ OPERAATTORI. Päätin vaihtaa DNA:n toiseen operaattoriin, koska sopimus ei ollut kuten myyjä kertoi. SOITIN DNA:lle koska heillehän ei sähköpostiin vastata, kun on automaatti!!!. Puhelimessa kerroin, että haluan irtisanoa sopimuksen miten tehdään. Sanottiin, että onnistuu näin puhelimessa ja niin tehtiin. Makuuhuoneiden laskun pois etuajassa ja vaihdoin parempaan operaattoriin. Kului kuukausi ja DNA:lta tuli heidän normaali. SOITIN DNA:lle ja kysyin syytä laskuun vastaus oli - liittymää ei ole irtisanottu!!!! Sanoin, että kyllä on ja päivämäärään, johon vastattiin että ei ole irtisanottu sopimusta koska ei voi irtisanoa puhelimitse!
Tämä DNA on huijari liike, joka kannattaa kiertää kaukaa!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken lisäksi Dna on ylimielinen ja asiakasta halveksiva heti kun on kyse jostain muusta kuin uuden liittymän hankinnasta. Ketään ei tahdo saada puhelimen päähän. Asiakaspalvelua ei ole.
Paska mikä paska, koittavat huijaamalla muuttaa paskan pannukakuksi ja jotku aina menee vipuun.
- Anonyymi
Tänään vaihdoin paska DNA: lta toiseen operaattoriin, alkoi vituttamaan, kun ei edes alkeellisia käytöstapoja asiakaspalvelussa. Kaksi soittoa ja molemmilla kerroilla täysin päinvastaiset ohjeet ja kysyttäessä mitä tämä nyt on niin alkoi minun syyttely.
Paska mikä paska.
- Anonyymi
sama juttu porin cittarin telia asiakaspalvelu puuvilla. Paskaa jauhavat minkä ehtivät,juu sulle soitetaan kohta hihhih...ei oo soitettu....juu 2 vuotta täytyy olla ny tän liittymän suhteen,ei saa irtisanoa hihhih vitun vanha ukko meni taas halpaan, Tommosia paskiaisia kun ei oo muuta koulutusta eikä työtä eivät muuhun kykene ku viisasteleen.... menkää töihin.
- Anonyymi
DNA EI OLE luotettava palveluntarjoaja, asiat muuttuvat sen mukaan, kun henkilöt puhelimessa tai kaupassa vaihtuvat ja mikään jo kerran sovittu ei päde, jos et pysty kirjallisesti asiaa todistamaan.
Ei jatkoon. - Anonyymi
DNA on liian paljon esillä juuri harhaanjohtavasta myynnistä ja asiakaspalvelun huonouden takia. Annetaan Siperian opetus tälle ylimieliselle epärehelliselle toimijalle ja vaihdetaan toiseen parempaan operaattoriin isolla joukolla. Ilman konkreettista seuraamusta tämä DNA jatkaa samalla kusetuksen tiellä, minä vaihdoin jo.
- Anonyymi
Mihin operaattoriin suosittelet vaihtavan, lääkkeet ottamatta jättäneen hullun. Mihin sinä vaihdoit😁
- Anonyymi
Pitää paikkansa, kusettija, välttäkää. DNA
Koronaveijarit ruudussa,aika lähellä - Anonyymi
Tämä kyseinen DNA toimii erikoisella tavalla. Sain heiltä virheellisen viestin liittyen laskuun maililla. Vastasin tähän mailiin ja korjasin heidän virheensä ja sitten tulikin yllätys - sihen mailiin ei voinutkaan vastata vaan tuli ohje, että pitää soittaa heille, jos kysyttävää.
Tämä operaattori tekee täysin tietoisesti reklamoinnin mahdollisimman hankalaksi ja asiakkaan reklamoinnista ei jää mitään kirjallista todistetta.
Vaihtui operaattori! - Anonyymi
DNA:n kanssa tein vuosi sitten sopimuksen liittymästä, tyhmä kun olin ja uskoin myyjän paska puheita. Ei tiennyt myymänsä liittymän hinnoista edes oikein ja korjaamaan asiaa tai hyvittämäämhän DNA EI tietenkään suostunut, vika oli minussa, kun uskoin myyjää ja en tarkistanut kaikkia asioita sopimuspaperista.
Tein onneksi 2 sopimusta samalla kertaa ja pääsin eroon - ensimmäisen ja varmasti viimeisen. Paska koitetaan muuttaa pannukakuksi kusettamalla. - Anonyymi
Niin totta, DNA: sta ei ole mitään hyvää sanottavaa kuullut mistään, useat jo vaihtaneet kiukuspäissään liittymänsä ja yleensä syy on huijaaminen,
Eikö jonkun tahon pitäisi puuttua DNA: n tapaan toimia, vai onko heillä tuttuja päättämässä asioista, hyvä veli kerho toimii? - Anonyymi
Mulla on isoin lerssi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793