Rauman saaristossa ajelehti raato , tarkasti tutkittuaa selvisi sehän on danny uimassa

Anonyymi

Rannalla ruma luurankomainen depiili huuteli kalpeana , ränniin ränniin
huumeita vailla oliko helmi vai , saatanan ruma kuitenkin oli.

9

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

helmi hakee sosiaali apua rauman sossusuta ja asumistukea kelalta onko oikein..

ja hoito avustusta on danny saatto hoitaja..kuolema tullee vuoden sisällä .. niin heikossa hapessa danny on.. helmi sanoo perin kaiken dannyn lapset saavat nuolla mun persettä..ja koko suku vammasia täynnä epäsosiaalisia luusereita.. mother fuckers poikia..

• Anonyymi

Tässä näemme mitä saatanan kakaroita otetaan työhön virastoihin, joissa on työntekijöillä vaitiolovelvollisuus.
        Kaikki ihmisten asiat levitellään julki siitä huolimatta, vaikka se on yksityisyyden loukkaus ja virkarikos.
        Tätä se on kun kuritta kasvaneet räkänokat ovat aikuisiässä. Aikuista heissä ei kuitenkaan ole kuin ehkä isä, jollei se ole kuollut pettymykseen jälkikasvustaan.

• Anonyymi

Huumeita löytynyt kristallia syyttää sillanpäätä huuto melkoinen rauman saaristo raikaa danny lasta nai väkisin yritttää .. ei seiso lötky muna..

• Anonyymi

Mitäs minä nyt tähän sanoisin. Viitsit kirjoittaa ja vastata itse itselle. Mieti nyt ihan vähän mitä kirjoitat, tai aika paljonkin voisit miettiä. Ei ole millään lailla normaalia kirjoittaa kyseenomaista tekstiä. Ilmeisesti et täytä ihan Ns. normaalin suomalaisen ihmisen kriteereitä. Olen pahoillani puolestasi.

• Anonyymi

mistäs tiiät ,, nyt sain sun osoitteen tuun ja vien sut kellariin. opit sekaantumaan toisten aisoihin huuda huuda kovempaa.

• Anonyymi

ollaan lähellä turha soittaa poliiseja.. saat sitä mitä tilasit.

• Anonyymi

Älä provosoidu. Joku aivoton pikkujätkä täällä suoltaa paskaa, joku, jonka isä on istumassa ja äiti huoraa ja dokaa.
        Pikkujätkä on impannut lennokkiliimalla viimeisenkin kateenkorvansa ja nyt elelee suljetulla ja narskuttaa erivärisiä järjentappajia ja katkerana yrittää päästä edes jonkinlaiseen kommunikointiin terveiden kanssa. Turha luulo.
        Vertaistuki on tässä se juttu, keskustelukumppaniksi ehdottomasti kuollut ameeba, niin liikutaan suunnilleen samalla tasolla.

• Anonyymi

Ei herrajumala sää oot sekasin.

• Anonyymi

Ei herrajumala ole sekaisin. Hän on kaiken järjestyksen pää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      42
      4786
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      61
      2595
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      1749
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      1716
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1659
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      53
      1216
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      94
      1197
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1127
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      68
      1121
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      272
      1106
    Aihe