Rannalla ruma luurankomainen depiili huuteli kalpeana , ränniin ränniin
huumeita vailla oliko helmi vai , saatanan ruma kuitenkin oli.
Rauman saaristossa ajelehti raato , tarkasti tutkittuaa selvisi sehän on danny uimassa
9
569
Vastaukset
- Anonyymi
helmi hakee sosiaali apua rauman sossusuta ja asumistukea kelalta onko oikein..
ja hoito avustusta on danny saatto hoitaja..kuolema tullee vuoden sisällä .. niin heikossa hapessa danny on.. helmi sanoo perin kaiken dannyn lapset saavat nuolla mun persettä..ja koko suku vammasia täynnä epäsosiaalisia luusereita.. mother fuckers poikia..- Anonyymi
Tässä näemme mitä saatanan kakaroita otetaan työhön virastoihin, joissa on työntekijöillä vaitiolovelvollisuus.
Kaikki ihmisten asiat levitellään julki siitä huolimatta, vaikka se on yksityisyyden loukkaus ja virkarikos.
Tätä se on kun kuritta kasvaneet räkänokat ovat aikuisiässä. Aikuista heissä ei kuitenkaan ole kuin ehkä isä, jollei se ole kuollut pettymykseen jälkikasvustaan.
- Anonyymi
Huumeita löytynyt kristallia syyttää sillanpäätä huuto melkoinen rauman saaristo raikaa danny lasta nai väkisin yritttää .. ei seiso lötky muna..
- Anonyymi
Mitäs minä nyt tähän sanoisin. Viitsit kirjoittaa ja vastata itse itselle. Mieti nyt ihan vähän mitä kirjoitat, tai aika paljonkin voisit miettiä. Ei ole millään lailla normaalia kirjoittaa kyseenomaista tekstiä. Ilmeisesti et täytä ihan Ns. normaalin suomalaisen ihmisen kriteereitä. Olen pahoillani puolestasi.
- Anonyymi
mistäs tiiät ,, nyt sain sun osoitteen tuun ja vien sut kellariin. opit sekaantumaan toisten aisoihin huuda huuda kovempaa.
- Anonyymi
ollaan lähellä turha soittaa poliiseja.. saat sitä mitä tilasit.
- Anonyymi
Älä provosoidu. Joku aivoton pikkujätkä täällä suoltaa paskaa, joku, jonka isä on istumassa ja äiti huoraa ja dokaa.
Pikkujätkä on impannut lennokkiliimalla viimeisenkin kateenkorvansa ja nyt elelee suljetulla ja narskuttaa erivärisiä järjentappajia ja katkerana yrittää päästä edes jonkinlaiseen kommunikointiin terveiden kanssa. Turha luulo.
Vertaistuki on tässä se juttu, keskustelukumppaniksi ehdottomasti kuollut ameeba, niin liikutaan suunnilleen samalla tasolla.
- Anonyymi
Ei herrajumala sää oot sekasin.
- Anonyymi
Ei herrajumala ole sekaisin. Hän on kaiken järjestyksen pää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026