Viimeksi valinta (3 vuotias sitten) osui Focus 2.0 TDCi STW. Vaihtoehtona oli V60 D4. Nyt Focus häviää Passatille, koska Focuksesta ei löydy ladattavaa hybridiä. En ymmärrä Fordin linjaa. Ainoa vaihtoehto olisi nyt ollut Kuga.
Kohta pitää valita uusi auto
11
925
Vastaukset
- Anonyymi
Vuotta sitten...
- Anonyymi
Volvolta löytyy ja on hienoja ajaa ja mukavia.
- Anonyymi
Niin mutta rajani (sääntö) on, että auto saa maksaa 50.000 euroa nettoa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten pitää tyytyä muihin. Kysy josko työnantaja vähän joustaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota se, mitä mielesi tekee, äläkä ole muiden mielihalujen armoilla. Sinullehan se auto tulee, eikä kenellekään muulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten pitää tyytyä muihin. Kysy josko työnantaja vähän joustaisi.
Joustaa, että maksaa erotuksen itse... hyvin varustettu Passat GTE sopii rajaan. Myös esimerkiksi X1 25e ja uusi malli 320e
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota se, mitä mielesi tekee, äläkä ole muiden mielihalujen armoilla. Sinullehan se auto tulee, eikä kenellekään muulle.
Olen henkisesti mieltynyt nyt Passat GTEhen 😎
- Anonyymi
Lisäys, vaikka maksaisin osan itse niin verottaja ei jousta...
- Anonyymi
No kierrät sitten sen verotuksen jollain tapaa you know?.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kierrät sitten sen verotuksen jollain tapaa you know?.....
En ole poliitikko....
- Anonyymi
Joku on ajannut joskus katsastomattomalla ulkomaanrekisterissä olevalla Focuksella 139 km/h 100 km/h rajoituksella selviten lievillä sakoilla! Lienee politiikko...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851