Viimeksi valinta (3 vuotias sitten) osui Focus 2.0 TDCi STW. Vaihtoehtona oli V60 D4. Nyt Focus häviää Passatille, koska Focuksesta ei löydy ladattavaa hybridiä. En ymmärrä Fordin linjaa. Ainoa vaihtoehto olisi nyt ollut Kuga.
Kohta pitää valita uusi auto
11
948
Vastaukset
- Anonyymi
Vuotta sitten...
- Anonyymi
Volvolta löytyy ja on hienoja ajaa ja mukavia.
- Anonyymi
Niin mutta rajani (sääntö) on, että auto saa maksaa 50.000 euroa nettoa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten pitää tyytyä muihin. Kysy josko työnantaja vähän joustaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota se, mitä mielesi tekee, äläkä ole muiden mielihalujen armoilla. Sinullehan se auto tulee, eikä kenellekään muulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten pitää tyytyä muihin. Kysy josko työnantaja vähän joustaisi.
Joustaa, että maksaa erotuksen itse... hyvin varustettu Passat GTE sopii rajaan. Myös esimerkiksi X1 25e ja uusi malli 320e
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota se, mitä mielesi tekee, äläkä ole muiden mielihalujen armoilla. Sinullehan se auto tulee, eikä kenellekään muulle.
Olen henkisesti mieltynyt nyt Passat GTEhen 😎
- Anonyymi
Lisäys, vaikka maksaisin osan itse niin verottaja ei jousta...
- Anonyymi
No kierrät sitten sen verotuksen jollain tapaa you know?.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kierrät sitten sen verotuksen jollain tapaa you know?.....
En ole poliitikko....
- Anonyymi
Joku on ajannut joskus katsastomattomalla ulkomaanrekisterissä olevalla Focuksella 139 km/h 100 km/h rajoituksella selviten lievillä sakoilla! Lienee politiikko...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833