Paimion kerrostalot

Anonyymi

Onks paimiossa monta kerrostaloa. Katselin oikotieltä tota vistantie 38 joka oli tosi korkee ja josta myytiin 7 kerroksesta asunto josta näky tosi kauas, mut se menikin tosi nopeesti.

8

1573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paras talo on Paimiossa

    • Anonyymi

      Onhan Paimiossa, niin vuokralle kuin omistukseenkin.
      Meinaat muuttaa Paimioon?

    • Anonyymi

      Muuta Kriivariin, ihanaa aluetta.

    • Anonyymi

      Pyytien STTkin muutti vistalle kerrostaloon

    • Anonyymi

      Kannattaa ehkä pari kertaa miettiä jos Paimioon ehkä aiot mahd. muuttaa. Tässä muutama huono puoli kaupungista:

      - Kaikki tietävät sun omista asioistasi paljon enemmän kuin sinä itse.
      - Paimiolaiset pitävät ulkopaikkakuntalaisia hulluina.
      - Paimiossa kytätään/ihmetellään silmät pyöreinä kaikkia vastaantulevia jalankulkijoita.
      - Paimiossa juorutaan koko ajan kaikkea typerää.
      - Jotkut paimiolaisista ovat saamattomia ja
      uusavuttomia tissiposkia...

    • Anonyymi

      Onhan niitä vähän vaihdellen tarjolla, mutta kyllä sieltä ihan kohtuuhintaisiakin asuntoja löytyy, niin vuokralle kuin myyntiin. Ja on kuitenkin ainakin ajallisesti ihan järkevän ajomatkan päästä mm. Salosta ja Turusta, ajatellen että jos ei nyt ihan Paimion välittömästä läheisyydest älöydy työpaikkaa.
      Ja sen olen itse huomannut, että ihan Paimion keskustassakin on tarjolla ajoittain järkihintaisia asuntoja ja keskustassa on kuitenkin kaikki tärkeimmät palvelut ihan kävelymatkan säteellä, juurikin tuosta Vistantieltä ja mitä siinä näitä teitä ja katuja on, Pussitie, Mäkiläntie ym.
      Tuo Kriivari kuulemma on ainakin ollut vähän huonompaa aluetta Paimiossa. Erä syntyperäinen ja edelleenkin siellä asuva paimiolaistuttavani vaan ainakin eräässä vaiheessa mainitsi siitä.
      Lähinnä että useimmiten esimerkiksi narkomaaneja ym sosiaalitapauksia useimmiten sijoitetaan Kriivarin alueelle asumaan. SIellähän on näitä edullisempia KAS-asuntoja ainakin Maurizintiellä.
      Jokaisessa tuon(kin) kokoisessa kaupungissa on aina ne omat "pimeätkin" puolensa, mutta niin on isoissakin kaupungeissa.
      Itse asuin Turussa aika kauankin, ja vittu mitä perkeleen pelleilyä koko homma. Ihan kuin olisi jossain umpeen sukurutsatussa pikkukylässä asunut. Lähinnä taloyhtiössä sekä työpaikalla oli sellaista sairaalloista kyttäämistä ja inisemistä ihan sellaisistakin asioista, jotka eivät muille kuulu todellakaan. Esimerkiksi usein kun kävin Satakunnassa sukuloimassa, niin siitäkin jotkut naapurit mussuttivat että mitä vittua sä jossain Satakunnassa pyörit? Tai kun itse en juurikaan käytä alkoholia, niin sitä jaksettiin inistä vuosikausia ja ihan samoin sanakääntein ja termein. "Niin sua ei taida juominen kiinnostaa, sä viihdyt paremmin kai kirjastoissa, lenkillä yms kuin baareissa..??" ja muuta ihme mussun mussun-mussutusta. Eli ei se isokaan kaupunki välttämättä takaa elämisenrauhaa. Viitaten erääseen kirjoitukseen tässä ketjussa...
      Mutta tosiaan, on Paimio ihan hyvä paikka asua, ainakin jos ottaa huomioon paikkakunnat 50-60km säteellä Turusta, niin varmaankin aikaslailla ainoa tasokas/tasokkaampi paikkakunta tällä suunnalla Varsinais-Suomea...
      Ja aika hyvänkokoinenkin vielä, muistaakseni asukkaita on noin 10000. Eli ei ole ihan pystyynkuollut tuppukylä, muttei nyt mikään tolkuttoman kokoinen metropolikaan.

      • Anonyymi

        Taitaa herra olla joku Paimion tuleva kylähullu kun valittaa että muka Turussa ja Satakunnassa valitetaan koko ajan.


      • Anonyymi

        30 km


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe