Kiitos vastanneelle ! =)
Milloin koira on täysikasvuinen kooltaan?
4
6199
Vastaukset
- ssxxss
Koira on täysikasvuinen kun sen kasvu lakkaa. Täysi säkäkorkeus saavutetaan ensin, sen jälkeen koira vielä rotevoituu jonkun aikaa. Riippuu rodusta.
- tyttönen21
sekarotuinen,pystistä ja suomenlapinkoiraa
- ssxxss
tyttönen21 kirjoitti:
...juuri rodusta ja koosta. Keskikokoisella koiralla ainakin agilityyn vaaditaan vuodenikä, kun silloin luut ja nivelet olisivat kehittyneet "valmiiksi". Suuremmille koira roduille suositellaan pidempää kasvuikää, ennen harrastamisen aloittamista. Näet kyllä koirastasi milloin se lopettaa kasvamisen. Mihin tarvitset tietoa? Uskoisin, että tuo sekoitus olisi saavuttanut täysikorkeutensa ehkä kymmenen kuun paikkeilla. Mutta rotevoituminen alkaa sitten vasta, ja muutenkin koira kehittyy yhä, vaikkei korkeutta enää kasvakaan.
- tyttönen21
tyttönen21 kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Ihan uteliaisuudesta kyselin,pentu on nyt n.5kk:tta niin mietiskelin vain että kuinka isoksi se kasvaa=)
Mutta kiitti tiedosta,elikkäs kasvua on vielä paljon edesä.=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978