Saako maksuhäiriöinen visa electron kortin? Vielä joku aika sitten en ainakaan itse saanut moista. Häviääkö visa electron tulevaisuudessa kun sirukortit on yleistyneet?
Visa electron ja maksuhäiriö
9
7505
Vastaukset
- kippis
sen saa kun sillähän et voi ylittää tiliäsi. Voit maksaa sillä ainoastaan sen verran mitä tililläsi on katetta
- mie
Luottohäiriömerkinnällä varustettu henkilö ei välttämättä saa Visa Electronia. Joskus saatetaan tehdä myös ratkaisu, että osto-oikeus poistetaan ja jäljelle jää ns. "automaattikortti".
- minä
Ei visa-electron mihinkään häviä, vaan kaikkiin usiin kortteihin tulee jo nyt automaattisesti siru.
- tyyppi
Ei visa electron kortti, mihinkään häviä lisääntyy vaan. Sillä pankit ovat hävittämässä nykyiset pankkikorttit.
Jäljelle ovat jäämässä vain Visa Electronin tyyppiset reaaliaikakortit ja sitten varsinaiset luottokortit. - meinaa
mun tililtä katosi useampi tonni. en suosittele electronia.
- electonisti
Miten katosi? Allekirjoititko tositteen, jolla tilisiirto tapahtui? Mitä tiliotteesi kertoi? Eikö noin olisi päässyt apahtumaan tavallisella pankkikortulla?
- aasddd
Sain electron kortin osuuspankista vaikka onkin maksuhäiriö. Pari vuotta sitten ei vielä saanut.
- Roope $etä
Nordeastakin saa! Itsellä tosin mitään häiriöitä ei ole ollut mutta tuttu on saanut.
Roope $etä kirjoitti:
Nordeastakin saa! Itsellä tosin mitään häiriöitä ei ole ollut mutta tuttu on saanut.
Mulla on ollut kortti jo alusta lähtien juuri maksuhäiriön takia. Viime vuonna kaksi viikkoa Virossa, oli tosi hyvä siellä ei paljon tarvinnut käteistä ja siellä toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815