Rengasprofiilit

Anonyymi

Olen omasta mieletäni rationaalisesti toimiva ihminen ja autoilija.
Autoilun tarkoitus on liikkua paikasta toiseen edullisesti, turvallisesti ja mukavasti.
Kanssa-autoilijoiden toimia ja valintoja on joskus vaikea ymmärtää.
Eräs niistä on rengas ja jousitusvalinta.
Autoon vaihdetaan suurella rahalla matalat ja siis kovat jouset, sitä nimitetään "urheilulliseksi.
Paisi että auton kulku muuttuu pomppuiseksi ja äänekkääksi sillä väitetään saavutettava paremmat ajo-ominaisuudet, mm. tarkempi ohjaus.
Ei voi olla mahdollista, siviiliautoilussa ei tarvita urheilullisuutta. eikä ajosuunnan hallinta ole millipeliä.

Ku madallettuun kovaan jousitukseen lisätää matalaprofiiliset (umpikumirenkaat)
menetetään loputkin ajo-ominaisuuksista.
Autosta tulee uraherkkä, vesiliiroaltis ja kova.

3

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Mahdollisimman edullisesti", köyhän selittelyä.
      "Mukavasti", riippuu mistä tykkää, napakasta ja täsmällisestä ajosta vai epämääräisestä lillukasta.
      Sinua taitaa oikeasti harmittaa muiden paremmat ja näyttävämmät autot?
      Amispoikien leluista ei kannata edes puhua.

• Anonyymi

Niin no kukapa ei olisi omasta mielestään ihan rationaalisesti toimiva ihminen. Mukavuus, tai no ainakin ajamisen miellyttävyys, on tosiaan makuasia (ehkä termi mukavuus kuitenkin mielletään yleensä tavallaan sporttisuuden vastakohdaksi), ja monilla se ohittaa kevyesti mm. edullisuuden tärkeysjärjestyksessä. Turvallisuus on enemmänkin kuskin kuin auton ominaisuus, kunhan nyt ei ihan ääritilanteisiin mennä. Toisaalta kyllä turvallinen kuski pysytteleekin poissa ääritilanteista tavallisessa liikenneajossa. Kisat on sitten erikseen.

• Anonyymi

Aina jos perustelen asioita taloudellista ajatteluani saan syytteen köyhyydestä.
        Moni näistä valtakunnansyyttäjistä ajaa kuitenkin sillå preemium autollaan halpakauppaan ruokaostoksille liideliin tai tokmannille.
        Keskivertokansalaisella prioriteetit ovat nurinniskoin.
        Kun Sumalaisen kokoaikaisella työläisellä palkka on tilaston mukaan alle 2500 € on vaikea edes yrittää ymmärtää miksi. Ostetaanko velkavedolla kaverien suosiota ja rispektiä.
        Velkavetoinen preemiumauto, vene tai ylipäätään kulutusluotto nielevät elämän vapauden.
        Kun itselläni on riittävä itsetunto ja likviditeetti, eikä velkoja on elämä huoletonta.
        Epämukavuusautolla ajaminen on minulle kauhistus.
        Varmasti vastaajille on kauhistus että en pidä minkään arvoisena että autossani olisi leveät ja matalat läskit koska siitä ei tosiasiassa saavuteta mitään ajo-ominaisuus ylivoimaa leveys = vesiliirtovaara, uraherkkyys.
        Sellaisia voi vain sääliä, heillä on enemmän osamaksuvelkaa kuin älyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1771
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1477
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      123
      1446
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1260
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1251
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      53
      1029
    Aihe