Kaksisuuntainen mielialahäiriö, vauhtia ja masennusta lisäksi ahdistusta, pakko-oireita, trilotillomania, persoonallisuushäiriö sekä uniongelmia. Viina maistuu, nilkka vaivaa, näköongelmia, ei impulssi kontrollia ja rahapeliongelmia.
Joten, miltä susta tuntuisi jos,
Joskus voisit olla mä,
kestäisitkö yhtään hetkeä?
Jos joskus voisit olla mä,
haluaisitko tuntea piinaava ahdistusta ja itseensä pettymisen hetkiä?
jaksaisitko tätä väsyttävää retkeä?
voisitko vastustaa halua lähteä?
Nim. Moniongelmainen
Miltä susta tuntuisi?
Anonyymi
4
165
Vastaukset 4
- Anonyymi
En haluaisi hetkeäkään.. suosittelen kääntymistä Jumalan puoleen, Hän voi auttaa ja vapauttaa, etsi uskova ihminen joka auttaa sinua alkuun.
🙏🙏🙏❤️ - Anonyymi
Vähän h*tin hyvä runo!:)
Monet lahjakkaat ihmiset kokevat vaikeuksia ja esteitä elämässään, ovat maanisiakin. - Anonyymi
... Se on tää helle mikä väsyttää.
- Anonyymi
Hieno runo! 👍🏻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441262- 54753
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 56572
- 43530