Arvannettekin, mistä kadusta on kysymys? Se on Talttatie.
Harmi vain, ettei ko. kadulla ole ollenkaan liikennettä....
Ko. katu on niin hyvässä kunnossa ja niin leveä ja suora, että pienet lentokoneet voisi ihan hyvin siihen laskeutua.
Liikenteen puolesta ongelma ei olisi, koska kadun päässä olevan GFN -bioöljyjalostamon portit on kiinni ja laitos suljettu toistaiseksi...
Ko. katu on tehty todella raskaan liikenteen tarpeisiin. Kuinkahan Siltakatu kestää raskaan liikenteen uuden sillan valmistuttua.....?
Lieksassa on yksi tosi hyväkuntoinen katu...
46
778
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmyyden huippu GFN, järvivesipumppaamo, Talttatie ja kunnallistekniikka.
- Anonyymi
Huhhahhei, kyllä Vuonislahden tie voiton vie! Se on niin sileä ja tasianen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhhahhei, kyllä Vuonislahden tie voiton vie! Se on niin sileä ja tasianen.
Juu, hyvä on Saastamoisen ajella tasaista ja suoraa baanaa kokouksiin, lisäbonuksena saa kilometrikorvaukset ja kokouspalkkiot. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, hyvä on Saastamoisen ajella tasaista ja suoraa baanaa kokouksiin, lisäbonuksena saa kilometrikorvaukset ja kokouspalkkiot. 😂
No kukas se nyt omillaan ajelis, tuskin demaritkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, hyvä on Saastamoisen ajella tasaista ja suoraa baanaa kokouksiin, lisäbonuksena saa kilometrikorvaukset ja kokouspalkkiot. 😂
Kateus vie kalatkin vedestä!
Kullakin on oikeus ja mahdollisuus yrittää kunnallispolitiikkaan ja jopa jopa valtakunnan politiikkaan, kannatus sitten määrää, onnistuuko.
Jos sattuu pääsemään, saa päivärahaa, km.korvauksia ja kunnon palkan.
Siitä vain kokeilemaan, kenttä on vapaa.
- Anonyymi
Pohjois-Koreassa on samanlaisia kulisseiksi rakennettuja katuja, vaikka liikennettä ei ole.
- Anonyymi
Lieksa on Pohjois-Korea.
- Anonyymi
Lieksassa on öljytehdaskin vaikka toimintaa ei ole. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksassa on öljytehdaskin vaikka toimintaa ei ole. 😂
Seisoessaan tehdas on kannattavin. Tappiot minimoitu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksa on Pohjois-Korea.
Mikähän Lieksa ei olisi???
On verrattu milloin mihinkin, haukuttu milloin miksikin ja asukkaat samoin. Tyhmiä, vajakkeja, jälkeen jääneitä, sisäsiittoisuus, kouluttamattomia, ei sivistyneitä, rumia, ei osata pukeutua. Ja vielä lisää, talot homeessa, ok.talot vajoja, metsät raiskattu, kadut alta arvostelun.
Samaa jargonia jauhettu vuodesta toiseen.
Valtuusto todistetusti Suomen toiseksi vanhin, jaetulla sijalla, paikkajako ei oikea, jotain puoluetta ei pitäisi olla ollenkaan, muut vähemmällä haukunnalla.
Matuja välillä liikaa, välillä liian vähän.
Miten on mahdollista olla olemassa näin surkea paikkakunta, tämähän alkaa olla jo maailman luokkaa oleva nähtävyys.
Sopii ihmetellä, miksi nämä haukkujat eivät kuitenkaan lähde täältä minnekkään, vaan itsepäisesti pesivät täällä louskuttamassa leukojaan.
Kauhistellaan, kun muuttoliike käy ulospäin, niinhän se käy lähes kaikkialla maakunnissa.
Mennään sinne, missä on työtä.
Lieksa työllistää määrätyn määrän ihmisiä, ei enempää. Ne, joilla on työtä, mukaanlukien yrittäjät, viihtyvät täällä. Voi olla, että pidot paranevat, kun väki vähenee.
Eihän se ole kaupungin etu, jos täällä joutoväki lisääntyy. On elettävä niiden kanssa, jotka haluavat täällä olla ja elää.
Luulen kuitenkin, että on pieni porukka, joka pitää yllä tätä parjausta, kai he saavat jonkinmoisen tyydytyksen tästä toiminnastaan.
- Anonyymi
Mitä varten se raskas liikenne siitä kulkisi? Mitä järkeä siinä olisi?
Kai raskas liikenne ajaa lyhintä tietä, eikä kiemurtele kaikkia sivukatuja ja siltoja kierrellen.- Anonyymi
Kaarisillansuojelu vöyhkänöiden mielestä jos olisi se uusi silta siinä vanhan paikalla, niin ne luulee että suuret rekat ja erikoiskuljetuksetkin kiertäisi sieltä uudelta sillalta ihan asiakseen eivätkä menisi suorinta reittä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaarisillansuojelu vöyhkänöiden mielestä jos olisi se uusi silta siinä vanhan paikalla, niin ne luulee että suuret rekat ja erikoiskuljetuksetkin kiertäisi sieltä uudelta sillalta ihan asiakseen eivätkä menisi suorinta reittä.
Kaupungin taholta on joskus perusteltu uutta siltaa sillä, että rekat pääsee teollisuuskylän. Timitran ympyrä on muuten aika hankala rekoille. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungin taholta on joskus perusteltu uutta siltaa sillä, että rekat pääsee teollisuuskylän. Timitran ympyrä on muuten aika hankala rekoille. 😂
Nimenomaa uuden sillan tekoa on koko ajan perusteltu voimakkaasti siksi, että yhden sillan varaan ei voi jäädä. Jos kirkonsillalla tapahtuu onnettomuus, ym. Voi liikenteen ohjata kokonaan uuden sillan kautta. Ei muuten, mutta kun siltkatu ei tule kestämään koko kantatien liikennettä pitkään. Siltakatua ei ole rakennettu kestämään 72 tonnin rekkaliikennettä. Missään en ole nähnyt suunnitelmia siltakadun kunnostamisesta. Se maksaa muutaman miljoonan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungin taholta on joskus perusteltu uutta siltaa sillä, että rekat pääsee teollisuuskylän. Timitran ympyrä on muuten aika hankala rekoille. 😂
Risteyksessä ei olisi ongelmaa jos raivaisvat ne turaläjät siitä ympyrästä pois. Siinä ympyrän keskellä voisi olla muulloin betoniporsaita jotka saisi tarvittaessa erikoiskuljetuksen tieltä nostettua pois. Muutenkin on koko ympyrä törkyisen näköinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaa uuden sillan tekoa on koko ajan perusteltu voimakkaasti siksi, että yhden sillan varaan ei voi jäädä. Jos kirkonsillalla tapahtuu onnettomuus, ym. Voi liikenteen ohjata kokonaan uuden sillan kautta. Ei muuten, mutta kun siltkatu ei tule kestämään koko kantatien liikennettä pitkään. Siltakatua ei ole rakennettu kestämään 72 tonnin rekkaliikennettä. Missään en ole nähnyt suunnitelmia siltakadun kunnostamisesta. Se maksaa muutaman miljoonan....
Sekö siltakatu sitten kestäisi liikenteen jos vanha silta korjattaisiin ja siltakatua ei? Pelkkä sillan korjaus riittäisi ja ihme tapahtuisi ja katu kestäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungin taholta on joskus perusteltu uutta siltaa sillä, että rekat pääsee teollisuuskylän. Timitran ympyrä on muuten aika hankala rekoille. 😂
Lieksasta ei tule ikinä teollisuuskaupunkia. Rekat voi kulkea Nurmijärven ja Löpön kautta on myös tie muulle liikenteelle jos iso silta on suljettu. Emme ole motissa vaikka niin uskotellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksasta ei tule ikinä teollisuuskaupunkia. Rekat voi kulkea Nurmijärven ja Löpön kautta on myös tie muulle liikenteelle jos iso silta on suljettu. Emme ole motissa vaikka niin uskotellaan.
Ei tarvita toista siltaa eikä tarvita vanhan korjausta, muuten meillä olisi kaksi siltaa käytössä. Ja jalankulkijat ja pyöräiljät voi kiertää jos vanha silta menee kokonaan käyttökieltoon ennekuin se romahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksasta ei tule ikinä teollisuuskaupunkia. Rekat voi kulkea Nurmijärven ja Löpön kautta on myös tie muulle liikenteelle jos iso silta on suljettu. Emme ole motissa vaikka niin uskotellaan.
Niin juuri. Vöyhäkkeet ovat vinkuneet että pitää Juuan kautta kiertää ja jättäneet mainitsematta Nurmijärven ja Löppön tiet.
Kaarisillan säilyttäminen on kulttuuriteko. Korjatkaa kävely ja pyöräsillaksi. Jos Rantalaan entisen kaupungintalon paikalle rakennetaan kerros-tai rivitalo niin on takuulla kauniimpi asuinympäristö. Kaupungin pitäisi yleisesti kiinnittää huomio kaupungin kokonaisilmeeseen ja kauneusarvoihin, se kertoo kulkijoille että ympäristöstä pidetään hyvä huoli. Metsäsaarekkeiden ja aukkohakkuiden teko sitä ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin juuri. Vöyhäkkeet ovat vinkuneet että pitää Juuan kautta kiertää ja jättäneet mainitsematta Nurmijärven ja Löppön tiet.
Kaarisillan säilyttäminen on kulttuuriteko. Korjatkaa kävely ja pyöräsillaksi. Jos Rantalaan entisen kaupungintalon paikalle rakennetaan kerros-tai rivitalo niin on takuulla kauniimpi asuinympäristö. Kaupungin pitäisi yleisesti kiinnittää huomio kaupungin kokonaisilmeeseen ja kauneusarvoihin, se kertoo kulkijoille että ympäristöstä pidetään hyvä huoli. Metsäsaarekkeiden ja aukkohakkuiden teko sitä ei ole.Vanhaa sillanpaskaa ei kannata korjata koska voi kävellä ja pyöräillä toista kautta. Se on kulttuuriteko kun antaa sen romahtaa jokeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhaa sillanpaskaa ei kannata korjata koska voi kävellä ja pyöräillä toista kautta. Se on kulttuuriteko kun antaa sen romahtaa jokeen.
Toivottavasti kaltaisesi idiootit on vähemmistönä lieksalaisissa muuten edessä on surkea tulevaisuus jos suurin osa väestä on Syvä joki vinksahtaneita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti kaltaisesi idiootit on vähemmistönä lieksalaisissa muuten edessä on surkea tulevaisuus jos suurin osa väestä on Syvä joki vinksahtaneita.
Paraskin neropatti kun et edes asu Lieksassa. Suurin osa teistä marisijioista on joskus täällä käynyt ja sitten ohjeistavat mitä pitäisi sillanromun kanssa tehdä. Vetelehhän käteesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paraskin neropatti kun et edes asu Lieksassa. Suurin osa teistä marisijioista on joskus täällä käynyt ja sitten ohjeistavat mitä pitäisi sillanromun kanssa tehdä. Vetelehhän käteesi.
Nyt tuli Syvä joki mätsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekö siltakatu sitten kestäisi liikenteen jos vanha silta korjattaisiin ja siltakatua ei? Pelkkä sillan korjaus riittäisi ja ihme tapahtuisi ja katu kestäisi.
Sillan länsipuolen eli Pielisentien, Siltakadun, Koski-Jaakonkadun jne.. katuverkostoa ei ole suunniteltu painaville ajoneuvoille tai suurille liikennemäärille. Muistakaa sillan rakentamisajankohta, vuosi 1930! Silloin liikuttiin vielä paljon hevosilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillan länsipuolen eli Pielisentien, Siltakadun, Koski-Jaakonkadun jne.. katuverkostoa ei ole suunniteltu painaville ajoneuvoille tai suurille liikennemäärille. Muistakaa sillan rakentamisajankohta, vuosi 1930! Silloin liikuttiin vielä paljon hevosilla.
Äkkiähän ne korjataan kun kaupungin budjetissa on ylijäämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillan länsipuolen eli Pielisentien, Siltakadun, Koski-Jaakonkadun jne.. katuverkostoa ei ole suunniteltu painaville ajoneuvoille tai suurille liikennemäärille. Muistakaa sillan rakentamisajankohta, vuosi 1930! Silloin liikuttiin vielä paljon hevosilla.
Puustellin maa-alue piti ensiksi paaluttaa, että voitiin rakentaa. Tämän muistaa moni lieksalainen.
Jos tehdään silta joka kestää raskasta liikennettä, se on tehtävä yhtä jytäkkä kuin viereinen kantatien silta on ja konsulttien kustannusarviot paukkuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puustellin maa-alue piti ensiksi paaluttaa, että voitiin rakentaa. Tämän muistaa moni lieksalainen.
Jos tehdään silta joka kestää raskasta liikennettä, se on tehtävä yhtä jytäkkä kuin viereinen kantatien silta on ja konsulttien kustannusarviot paukkuu.Näin on. Konsultit jotka suunnitteli siltamalleja, tekivätkö maaperätutkimuksia. Eivätpä tainneet tehdä. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äkkiähän ne korjataan kun kaupungin budjetissa on ylijäämää.
Kaupunginjohtaja Määttänen voi lopettaa puheet siitä, että Juuan kautta ainoastaan on rekkojen kierrettävä kun on myös Löpön ja Nurmijärven vaihtoehtoiset tietkin olemassa.
Onko tahallista ihmisten harhauttamista, kysyn vaan??!?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puustellin maa-alue piti ensiksi paaluttaa, että voitiin rakentaa. Tämän muistaa moni lieksalainen.
Jos tehdään silta joka kestää raskasta liikennettä, se on tehtävä yhtä jytäkkä kuin viereinen kantatien silta on ja konsulttien kustannusarviot paukkuu.Miksi se pitäisi olla yhtä suuri silta? Ei välttämätä, koska se vosi olla kapeampi ja liikennevaloilla ohjattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äkkiähän ne korjataan kun kaupungin budjetissa on ylijäämää.
Ylijäämä on vain tekninen vippaskonsti numeroilla. 😂
Ylijäämää saatiin aikoinaan sillä kun otettiin miljoonalaina ja lainattu raha näkyi sitten ylijäämänä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupunginjohtaja Määttänen voi lopettaa puheet siitä, että Juuan kautta ainoastaan on rekkojen kierrettävä kun on myös Löpön ja Nurmijärven vaihtoehtoiset tietkin olemassa.
Onko tahallista ihmisten harhauttamista, kysyn vaan??!??Kj Määttänen harhauttaa aina. On jätkällä noussut kusi päähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylijäämä on vain tekninen vippaskonsti numeroilla. 😂
Ylijäämää saatiin aikoinaan sillä kun otettiin miljoonalaina ja lainattu raha näkyi sitten ylijäämänä.Samanlainen vippaskonsti saadaan aikaiseksi jos sanotaan että vanhan sillan korjaus kannattaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaarisillansuojelu vöyhkänöiden mielestä jos olisi se uusi silta siinä vanhan paikalla, niin ne luulee että suuret rekat ja erikoiskuljetuksetkin kiertäisi sieltä uudelta sillalta ihan asiakseen eivätkä menisi suorinta reittä.
Jos kaupungin päättäjät olisivat halunneet uuden sillan v.1984 olisi valtio osallistunut kustannuksiin 80%:la,koska vanhan Tielain mukaan se olisi siirtymäajalla sen tehnyt kun kyseessä oli vanha kantatien silta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin juuri. Vöyhäkkeet ovat vinkuneet että pitää Juuan kautta kiertää ja jättäneet mainitsematta Nurmijärven ja Löppön tiet.
Kaarisillan säilyttäminen on kulttuuriteko. Korjatkaa kävely ja pyöräsillaksi. Jos Rantalaan entisen kaupungintalon paikalle rakennetaan kerros-tai rivitalo niin on takuulla kauniimpi asuinympäristö. Kaupungin pitäisi yleisesti kiinnittää huomio kaupungin kokonaisilmeeseen ja kauneusarvoihin, se kertoo kulkijoille että ympäristöstä pidetään hyvä huoli. Metsäsaarekkeiden ja aukkohakkuiden teko sitä ei ole.Ketähän siinä kerros-tai rivitalossa asuisi? Matuja korkeintaan. He varmaan ostaisivat kaikki asunnot, rahamiehiä kun kuulemma ovat.
Vuokrataloja on tarpeeksi, entisiin mahtuu vielä rupusakkia ja vähän varakkaimmille on kerrostalo-osakkeita ostettaviksi entisissä taloissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se pitäisi olla yhtä suuri silta? Ei välttämätä, koska se vosi olla kapeampi ja liikennevaloilla ohjattu.
Liikennevalot muutaman ylimenevän auton takia??? Nythän sinä vitsin murjaisit!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikennevalot muutaman ylimenevän auton takia??? Nythän sinä vitsin murjaisit!!
Ne liikennevalot nyt ei paljon maksa uudessa sillassa.
- Anonyymi
Voisiko Talttatiellä järjestää kiihdytysajoja? Jos ei tuhansia työpaikkoja, niin ainakin tuhansia katsojia:
https://kasvuopen.fi/blogi/finalistiesittelyt-2016-green-fuel-nordic-tuhansien-uusien-tyopaikkojen-tav/- Anonyymi
Tiellä olevien jälkien perusteella kiihdytysajoja on jo suoritettu.Kumia on palanut aika reippaasti.
- Anonyymi
Keskustelua jo vuodelta 2012:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10978666/green-fuel-nordic-oy-ei-ole-saanut-varoja-
Mitä jäi Lieksan kaupungin virkamiehiltä ja kuntapäättäjiltä kysymättä ennen päätöstä Kevätniemen teollisuusalueesta?- Anonyymi
Savonlinnassa päivitellään Lieksan hölmöyttä. 😂
- Anonyymi
Kaikki tärkeät kysymykset....? Kun eivät uskoneet viisaampi en ihmisten lausuntoihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savonlinnassa päivitellään Lieksan hölmöyttä. 😂
Niinpä tietysti. Pieksämäellä ihmetellään Savonlinnan typeryyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä tietysti. Pieksämäellä ihmetellään Savonlinnan typeryyttä.
Et nähtävästi seuraa sosiaalista mediaa.
- Anonyymi
Vuonislahtelaisten hölmöyttä ihmetellään joka puolella.
- Anonyymi
Savolaiset voittaa aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savolaiset voittaa aina.
Näin tässäkin tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010