Kysymys joka vaivannut 20 vuotta

Anonyymi

Joudun nyt kysymään täältä tätä. Tapasin kerran vuosia sitten erään selvänäkijänaisen joka oli silloin 40-50v. Eräässä luontokohteessa rannikolla. Olin silloin erittäin kiinnostunut näistä asioista. Hyvin henkisesti vahvan oloinen ihminen ja oli Intiassakin matkustellut henkisiin asioihin liittyen. Mukava ja asiallinen. Tosi päämäärätietoinen. Juttelimme ja hän sanoi että tiesi sillä hetkellä miksi oli sinne lähtenyt, itselleen entuudestaan tuntemattomaan paikkaan. Tämä tietysti haitallisesti vahvisti omaa itsetärkeyden tunnettani. Lopuksi hän katsoi minua pitkään ja säikähdin hänen tummia syviä silmiään. Mutta sitten hän naurahti. Hänen nimellään en ole löytänyt netistä mitään. En tiedä oliko se hänen oikea nimensäkään. Voi olla ihan omaa toiveikkuutta, mutta joskus tulee voimakas tunne että olisiko hän siellä samassa paikassa ja tämä tunne ahdistaa minua, koska enhän voi tietää sitä. Sitten epäilys jää kalvamaan ja harmitus jos hän olisikin siellä, koska haluaisin kyllä keskustella hänen kanssaan. Voitteko kukaan antaa neuvoa tähän asiaan?
Soitin kerran eräälle toiselle selvänäkijälle jonka aavistelin olevan aito näkijä, ja hän sanoi että näki minulla olevan selväkuulijan lahjaa. Haluaisin vain varmuuden tähän asiaan. Kiitos.

7

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis haluat tietää onko sinulla selväkuulijan lahjaa vai löytää tämän naisen? Siihen oletko selväkuuloinen saat vastauksen itseltäsi.

• Anonyymi

En oikeastaan halua löytää häntä, koska en tarvitse häneltä mitään, vaikka olisikin mielenkiintoista keskustella. Mutta löysin erään yhdistyksen jonka kautta joku hänet varmaankin tuntisi. En siis etsi häntä ja toivon ettei hänkään etsi minua. Saatoi olla että sovimme että tapaisimme samassa paikassa esim. 10 vuoden jälkeen, mutta en laittanut päivämäärää ylös milloin tapasimme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikeastaan halua löytää häntä, koska en tarvitse häneltä mitään, vaikka olisikin mielenkiintoista keskustella. Mutta löysin erään yhdistyksen jonka kautta joku hänet varmaankin tuntisi. En siis etsi häntä ja toivon ettei hänkään etsi minua. Saatoi olla että sovimme että tapaisimme samassa paikassa esim. 10 vuoden jälkeen, mutta en laittanut päivämäärää ylös milloin tapasimme.

Selvänäkijöiden kanssa.---. siis aitojen.--- on aina mielenkiintoista keskustella. Olen elämäni erikoisimman keskustelun käynyt vuosia sitten erään hotellin aulassa selvänäkijänaisen kanssa. Naomi sanoi nimeksi ja tuli mieleen se kaunis malli. ja kysyinki onko kaikki Naomit noin kauniita. Ei vastannu siihen mitään vaan sano ihan alkajaisiksi, niin kun puskista, etten saa jättää juhlaa väliin. Oikein pelästyin kun olin juuri matkalla sinne hotellille miettinyt etten menisi seuraavan päivänä juhliin johon työkaveri pyytänyt kun olin aikeissa viettää vähän pidemmän illan.
        No kysyin syytä muttei sanonut. Katsoi vaan minuun ja se katse oli kanssa semmoinen hurjan syvä ja jotenki suorastaan hypnotisoiva. Mietin että mikä tämä nytton. Puhuttiin siinä jokunen tovi, hänei missään kohti sanonut että on selvännäkijä mutta tajusin sen ihan ite
        No sinne juhliin sitte menin vaikka hiukan myöhässä ja hyvä että menin kun siellä tään tapasin, naisen jonka kanssa nyt kihloissa ja kimpassa oltu pian 6 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvänäkijöiden kanssa.---. siis aitojen.--- on aina mielenkiintoista keskustella. Olen elämäni erikoisimman keskustelun käynyt vuosia sitten erään hotellin aulassa selvänäkijänaisen kanssa. Naomi sanoi nimeksi ja tuli mieleen se kaunis malli. ja kysyinki onko kaikki Naomit noin kauniita. Ei vastannu siihen mitään vaan sano ihan alkajaisiksi, niin kun puskista, etten saa jättää juhlaa väliin. Oikein pelästyin kun olin juuri matkalla sinne hotellille miettinyt etten menisi seuraavan päivänä juhliin johon työkaveri pyytänyt kun olin aikeissa viettää vähän pidemmän illan.
        No kysyin syytä muttei sanonut. Katsoi vaan minuun ja se katse oli kanssa semmoinen hurjan syvä ja jotenki suorastaan hypnotisoiva. Mietin että mikä tämä nytton. Puhuttiin siinä jokunen tovi, hänei missään kohti sanonut että on selvännäkijä mutta tajusin sen ihan ite
        No sinne juhliin sitte menin vaikka hiukan myöhässä ja hyvä että menin kun siellä tään tapasin, naisen jonka kanssa nyt kihloissa ja kimpassa oltu pian 6 vuotta.

Non ni Naomi,lopeta jo tuo länkytys,on hiukan liian läpinäkyvää sun mainostus täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluat tietää oletko selväkuulija,niin kiroitat tuossa jutussasi ja sitten kirjoitat että et halua kuitenkaan tietää mitään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Non ni Naomi,lopeta jo tuo länkytys,on hiukan liian läpinäkyvää sun mainostus täällä

Ihan Jarppe olen tai Jariksikin mainitaa. Pidän vähän pahana jos minuu naisena pidetää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaha. Naomin stalkkeri iski taas tännekin. Lopettasit ite ton länkytksen kun läpinäkyvästi olet vaan kovasti kateellinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      143
      5890
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      4885
    3. 254
      3100
    4. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      12
      2041
    5. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      165
      1722
    6. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      188
      1614
    7. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1313
    8. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      220
      1292
    9. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      96
      1200
    10. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      60
      1157
    Aihe