Kysymys joka vaivannut 20 vuotta

Anonyymi

Joudun nyt kysymään täältä tätä. Tapasin kerran vuosia sitten erään selvänäkijänaisen joka oli silloin 40-50v. Eräässä luontokohteessa rannikolla. Olin silloin erittäin kiinnostunut näistä asioista. Hyvin henkisesti vahvan oloinen ihminen ja oli Intiassakin matkustellut henkisiin asioihin liittyen. Mukava ja asiallinen. Tosi päämäärätietoinen. Juttelimme ja hän sanoi että tiesi sillä hetkellä miksi oli sinne lähtenyt, itselleen entuudestaan tuntemattomaan paikkaan. Tämä tietysti haitallisesti vahvisti omaa itsetärkeyden tunnettani. Lopuksi hän katsoi minua pitkään ja säikähdin hänen tummia syviä silmiään. Mutta sitten hän naurahti. Hänen nimellään en ole löytänyt netistä mitään. En tiedä oliko se hänen oikea nimensäkään. Voi olla ihan omaa toiveikkuutta, mutta joskus tulee voimakas tunne että olisiko hän siellä samassa paikassa ja tämä tunne ahdistaa minua, koska enhän voi tietää sitä. Sitten epäilys jää kalvamaan ja harmitus jos hän olisikin siellä, koska haluaisin kyllä keskustella hänen kanssaan. Voitteko kukaan antaa neuvoa tähän asiaan?
Soitin kerran eräälle toiselle selvänäkijälle jonka aavistelin olevan aito näkijä, ja hän sanoi että näki minulla olevan selväkuulijan lahjaa. Haluaisin vain varmuuden tähän asiaan. Kiitos.

7

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis haluat tietää onko sinulla selväkuulijan lahjaa vai löytää tämän naisen? Siihen oletko selväkuuloinen saat vastauksen itseltäsi.

      • Anonyymi

        En oikeastaan halua löytää häntä, koska en tarvitse häneltä mitään, vaikka olisikin mielenkiintoista keskustella. Mutta löysin erään yhdistyksen jonka kautta joku hänet varmaankin tuntisi. En siis etsi häntä ja toivon ettei hänkään etsi minua. Saatoi olla että sovimme että tapaisimme samassa paikassa esim. 10 vuoden jälkeen, mutta en laittanut päivämäärää ylös milloin tapasimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikeastaan halua löytää häntä, koska en tarvitse häneltä mitään, vaikka olisikin mielenkiintoista keskustella. Mutta löysin erään yhdistyksen jonka kautta joku hänet varmaankin tuntisi. En siis etsi häntä ja toivon ettei hänkään etsi minua. Saatoi olla että sovimme että tapaisimme samassa paikassa esim. 10 vuoden jälkeen, mutta en laittanut päivämäärää ylös milloin tapasimme.

        Selvänäkijöiden kanssa.---. siis aitojen.--- on aina mielenkiintoista keskustella. Olen elämäni erikoisimman keskustelun käynyt vuosia sitten erään hotellin aulassa selvänäkijänaisen kanssa. Naomi sanoi nimeksi ja tuli mieleen se kaunis malli. ja kysyinki onko kaikki Naomit noin kauniita. Ei vastannu siihen mitään vaan sano ihan alkajaisiksi, niin kun puskista, etten saa jättää juhlaa väliin. Oikein pelästyin kun olin juuri matkalla sinne hotellille miettinyt etten menisi seuraavan päivänä juhliin johon työkaveri pyytänyt kun olin aikeissa viettää vähän pidemmän illan.
        No kysyin syytä muttei sanonut. Katsoi vaan minuun ja se katse oli kanssa semmoinen hurjan syvä ja jotenki suorastaan hypnotisoiva. Mietin että mikä tämä nytton. Puhuttiin siinä jokunen tovi, hänei missään kohti sanonut että on selvännäkijä mutta tajusin sen ihan ite
        No sinne juhliin sitte menin vaikka hiukan myöhässä ja hyvä että menin kun siellä tään tapasin, naisen jonka kanssa nyt kihloissa ja kimpassa oltu pian 6 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvänäkijöiden kanssa.---. siis aitojen.--- on aina mielenkiintoista keskustella. Olen elämäni erikoisimman keskustelun käynyt vuosia sitten erään hotellin aulassa selvänäkijänaisen kanssa. Naomi sanoi nimeksi ja tuli mieleen se kaunis malli. ja kysyinki onko kaikki Naomit noin kauniita. Ei vastannu siihen mitään vaan sano ihan alkajaisiksi, niin kun puskista, etten saa jättää juhlaa väliin. Oikein pelästyin kun olin juuri matkalla sinne hotellille miettinyt etten menisi seuraavan päivänä juhliin johon työkaveri pyytänyt kun olin aikeissa viettää vähän pidemmän illan.
        No kysyin syytä muttei sanonut. Katsoi vaan minuun ja se katse oli kanssa semmoinen hurjan syvä ja jotenki suorastaan hypnotisoiva. Mietin että mikä tämä nytton. Puhuttiin siinä jokunen tovi, hänei missään kohti sanonut että on selvännäkijä mutta tajusin sen ihan ite
        No sinne juhliin sitte menin vaikka hiukan myöhässä ja hyvä että menin kun siellä tään tapasin, naisen jonka kanssa nyt kihloissa ja kimpassa oltu pian 6 vuotta.

        Non ni Naomi,lopeta jo tuo länkytys,on hiukan liian läpinäkyvää sun mainostus täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikeastaan halua löytää häntä, koska en tarvitse häneltä mitään, vaikka olisikin mielenkiintoista keskustella. Mutta löysin erään yhdistyksen jonka kautta joku hänet varmaankin tuntisi. En siis etsi häntä ja toivon ettei hänkään etsi minua. Saatoi olla että sovimme että tapaisimme samassa paikassa esim. 10 vuoden jälkeen, mutta en laittanut päivämäärää ylös milloin tapasimme.

        Haluat tietää oletko selväkuulija,niin kiroitat tuossa jutussasi ja sitten kirjoitat että et halua kuitenkaan tietää mitään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Non ni Naomi,lopeta jo tuo länkytys,on hiukan liian läpinäkyvää sun mainostus täällä

        Ihan Jarppe olen tai Jariksikin mainitaa. Pidän vähän pahana jos minuu naisena pidetää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Non ni Naomi,lopeta jo tuo länkytys,on hiukan liian läpinäkyvää sun mainostus täällä

        Jaaha. Naomin stalkkeri iski taas tännekin. Lopettasit ite ton länkytksen kun läpinäkyvästi olet vaan kovasti kateellinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      158
      6527
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3908
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1809
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1390
    Aihe