En halua ketään muuta kuin sut.

Anonyymi

En ole halunnut sen jälkeen kun salama iski välissämme. Kun et edes muuta ajattelisi.

76

2684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Milloinkas se salama iski? Päivämäärää kiitos?

      • Anonyymi

        En kyllä laita. Vihaista krapulaista porukkaa palstalla täytti olevan mitä lueskelin. Mutta vuosi oli 2019.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä laita. Vihaista krapulaista porukkaa palstalla täytti olevan mitä lueskelin. Mutta vuosi oli 2019.

        Odotapa huomenna, kun 3 päivän putki katkeaa noilla. Suosittelen pysymään poissa.


    • Anonyymi

      Palstalla riehuu terroriuhka tai väärän vuoden suunnannäyttäjä.

      • Anonyymi

        Joo joo ja naiset on miehiä ja miehet naisia ja kaikki joltain ville w:ltä. Tämä selvä, menehän nukkumaan, kaikki tietää jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo ja naiset on miehiä ja miehet naisia ja kaikki joltain ville w:ltä. Tämä selvä, menehän nukkumaan, kaikki tietää jo.

        Heh


    • Anonyymi

      Oletko kertonut sen hänelle, tavalla jonka hän ymmärtää?

      • Anonyymi

        En tiedä mikä hänen ymmärryksensä taso on. Joten en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mikä hänen ymmärryksensä taso on. Joten en.

        Mitään koskaan tapahtunut välillänne vai ihan katse riitti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään koskaan tapahtunut välillänne vai ihan katse riitti?

        Ei ole mitään seksiä tai suhdetta ollut koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mikä hänen ymmärryksensä taso on. Joten en.

        Usein ymmärrys on heikkoa, kun miehen pitää ymmärtää naista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään seksiä tai suhdetta ollut koskaan.

        Mikä se salama oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se salama oli?

        Sen kun tietäisi. Kysy seistomologeilta vai mitä ne on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein ymmärrys on heikkoa, kun miehen pitää ymmärtää naista :)

        Mies voi yrittää silti ymmärtää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kun tietäisi. Kysy seistomologeilta vai mitä ne on.

        Seisomologi vissiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään seksiä tai suhdetta ollut koskaan.

        Pitääkö tässä lukea jotain rivien välistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein ymmärrys on heikkoa, kun miehen pitää ymmärtää naista :)

        Kyllä, menee niin sanotusti yli ymmärryksen. Ja sitten jos yllättäen ymmärtääkin naista ja tämän tunteita niin se on se nainen jolle iskee paniikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, menee niin sanotusti yli ymmärryksen. Ja sitten jos yllättäen ymmärtääkin naista ja tämän tunteita niin se on se nainen jolle iskee paniikki.

        Kuulostaa tutulta 😳


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, menee niin sanotusti yli ymmärryksen. Ja sitten jos yllättäen ymmärtääkin naista ja tämän tunteita niin se on se nainen jolle iskee paniikki.

        Sivusta totean asian paikkansa pitäväksi. Naisena olen se, joka juoksi karkuun sanomatta tai näyttämättä kiinnostusta ja todellisia tunteita. Vaikka ei ole nähty kunnolla sitten maaliskuun 2020, en ole aina edes pikaisissa kohtaamisissa uskaltanut katsoa, saati näyttää miten mielissäni olen näkemisestä.

        Arkuus, ja epävarmuus toisesta ja tämän ajatuksista tunteineen esti tätä naista käyttäytymästä toisin. Rohkeus petti juuri sillä hetkellä, vaikka toisin olin aiemmin päättänyt toimia.

        Olen yrittänyt unohtaa hänet siinä onnistumatta, koska tiedän että oma nykytilanteeni on paska (kumpikin sinkkuja, tai niin ainakin olen asian ymmärtänyt), eikä tietoa koska vointini ja sitä myötä tilanteeni mahdollisesti paranee siihen mitä se oli 2019 ja sitä ennen. Ehkä ei parane vielä vuosiin. Siksi ajattelen etten halua kahlita ketään itseeni, vaan annan hänen mennä.

        En vain pysty unohtamaan miestä, joka sai sydämeni jälleen elämään, vuosien tyhjyyden jälkeen.

        Tsemppiä. Elämällä ja sen raadollisuudella on tapana lyödä päin pläsiä silloin kun kaikki menee hyvin, ja niitata polvilleen kanveesiin silloin, kun vihdoin olisi jotain hyvää itsestään annettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö tässä lukea jotain rivien välistä?

        Ei pidä. Emme ole ollut yhdessä siten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, menee niin sanotusti yli ymmärryksen. Ja sitten jos yllättäen ymmärtääkin naista ja tämän tunteita niin se on se nainen jolle iskee paniikki.

        Eikä ole. Sivullinen sulle vastaili puolestani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä. Emme ole ollut yhdessä siten.

        Katse josta et pääse yli eikä ympäri:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole. Sivullinen sulle vastaili puolestani.

        Tuo yksi tapaus tykkää sotkea. Olen miettinyt mikä hänen motivaationsa on tuohon.
        Ehkä sillä on koko elämä jäänyt palstalle? Who knows!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katse josta et pääse yli eikä ympäri:)

        Jotain sellaista. On hän enemmän kuin vain katse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain sellaista. On hän enemmän kuin vain katse.

        Vielä kun osaisit määritellä itsellesi että mikä on se enemmän niin helpottaa tilanteen etenemistä. Epävarmuus tekee kaikesta vaikeaa.


    • Anonyymi

      Vuonna 2019 oli kyllä tosi iskeviä salamia ⚡️⚡️ Itekki pyörällä päästäni ollut siitä lähtien, pakko myöntää.

      • Anonyymi

        Jotain salaman iskuja ja tähtien irtoamisia radaltaan varmaan ollut silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain salaman iskuja ja tähtien irtoamisia radaltaan varmaan ollut silloin.

        Ettei olis koko Tellus mennyt sijoiltaan? Ajatusmaailma ainakin meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei olis koko Tellus mennyt sijoiltaan? Ajatusmaailma ainakin meni.

        Niin meni mullakin. Toivottavasti eivät palauta tellusta takaisin. Olen mieluummin sekaisin hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin meni mullakin. Toivottavasti eivät palauta tellusta takaisin. Olen mieluummin sekaisin hänestä.

        Vastasit itsellesi mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin meni mullakin. Toivottavasti eivät palauta tellusta takaisin. Olen mieluummin sekaisin hänestä.

        Samaa ajattelen 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit itsellesi mies!

        En vastannut ja olen sitä paitsi nainen. Pitää sunkin jo vähän ymmärtää mitä ne miehet kirjoittaa ja mitä naiset.


    • Anonyymi

      Voitko palauttaa mun järjen ja sydämen takaisi pitäisi saada aikaseksi jotakin..

      • Anonyymi

        En voi. Kun sulla (hänellä) on mun ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi. Kun sulla (hänellä) on mun ne.

        No ehkä meidän pitää sitten pojtia miten ratkaistaan tilanne jonkinlainen matemaattinen kaavio🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä meidän pitää sitten pojtia miten ratkaistaan tilanne jonkinlainen matemaattinen kaavio🤔

        Niin pitääkin :(


    • Anonyymi

      No, ne kyllä salamoi... Mutta jos rauhallisemmin otettais kun ettei kipinöis niin. En tiedä , mut juttu kyl jatkui vaikka kuinka salamoikin...se oli jännee😄😐😐,,

    • Anonyymi

      Millainen salama? Oliko se katse vai mikä? Minulla ja miehellä tapahtui katseen kautta. Kiinnostuin ihan täysillä häneen.

      • Anonyymi

        Tämä paskapää ei sitten ole aloittaja. Mene itse siitä ennekuin tulen viemään.


    • Anonyymi

      En enää edes ajattele muuta, kuin suoria sanoja ja tekoja. Kiertoilmaukset ja palstakirjotukset ei merkitse mitään.

      • Anonyymi

        No hyvä, suora yhteys sitten vain 👍


      • Anonyymi

        Joskus vähän hankalampaa, mutta ota toki yhteyttä siihen keneksi mut kuvittelet ja tee kuten mainostat.


    • Anonyymi

      Tuli mieleen miten paljon mies kuulit siitä ja näit? Silloin. En ole täydellinen kuten ei kukaan mutta jäin miettimään sitä.

      • Anonyymi

        Ai siitä ku puhuit pahaa ja haukuit… kaiken kuulin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siitä ku puhuit pahaa ja haukuit… kaiken kuulin..

        Ei se enkä ole hänestä puhunut pahaa tai haukkunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siitä ku puhuit pahaa ja haukuit… kaiken kuulin..

        Sivusta. Nämä tappelijat ei ole aloituksessa haluttuja tyyppejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se enkä ole hänestä puhunut pahaa tai haukkunut.

        Kyse oli siis minun tapahtumasta ja hän oli siinä lähellä.


      • Anonyymi

        Teko persoona!


    • Anonyymi

      Jos salama iski (molempiin) vuonna 2019 ja keskustelet asiasta nyt/vieläkin palstalla niin voi olla että ajattelee muuta. Jos et sitten jatkuvasti kysele kuulumisia, ole yhteydessä tai hakeudu aina hänen seuraan?

      • Anonyymi

        Korona-aika alkoi 2020 alusta ja varmaan aina mutkia riittää muutenkin. Oliko taas sellaisella teinipohjalla tehty päättely, jossa ollaan samassa koulussa ja samoilla nurkilla pärrätään, niin asiat on mustavalkoisen selviä.

        sivusta


      • Anonyymi

        Korona, korona ja korona. Eipä ole hirveesti tullut koronanaikaan kyseltyä kenenkään kuulumisia. Teen vieläpä etätöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona-aika alkoi 2020 alusta ja varmaan aina mutkia riittää muutenkin. Oliko taas sellaisella teinipohjalla tehty päättely, jossa ollaan samassa koulussa ja samoilla nurkilla pärrätään, niin asiat on mustavalkoisen selviä.

        sivusta

        Joo, samaa yritin kommentoida ennen kuin luin sut. Sä jo sen sanoitkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona-aika alkoi 2020 alusta ja varmaan aina mutkia riittää muutenkin. Oliko taas sellaisella teinipohjalla tehty päättely, jossa ollaan samassa koulussa ja samoilla nurkilla pärrätään, niin asiat on mustavalkoisen selviä.

        sivusta

        Täällä on pari mummelia jotka ajattelevat tuolla tavalla. Tiedä sitten mille vuosiluvulle ovat jääneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on pari mummelia jotka ajattelevat tuolla tavalla. Tiedä sitten mille vuosiluvulle ovat jääneet.

        Sinä et edes ymmärrä lukemaasi. Mummothan ne kouluja käy.


    • Salaman nopeasti ihastuin erääseen mieheen.

      en haluais muita <3

    • Anonyymi

      Sivusta, Lauruska ja eripariaolevat ovat sama henkilö jolla kokemus siitä ettei
      Ole varattuna varatulle kelvannut.

      Väkisin yrittää ajaa sitä läpi palstoilla mitä ei oo saanu toteutuun oikeassa elämässä

      Onneks on ne fantasiat joissa saa ei ihastuneenlin muuttumaan rakkauden nälkäiseksi orjakseen

      • Anonyymi

        On se hyvä että hylätyille ja pakit saaneille on oma mielikuvitusmaailma jossa voi peruuttaa saamansa pakit ja muuntaa ne tuliseksi rakkaudeksi


      • Ai mä oon oikein varattu? No kiitos tiedosta, en sitä itse edes tiennytkään. Ai et mulla on useampi nikki? No kiitos siitäkin tiedosta. Varmaankin samalla osaat kertoo kuinka monta lasta mulla on, ja montako vuotta ollaan Taksun kanssa heilasteltu? Ludem: nou hätä, en ole vienyt, enkä ole viemässä Taksua sulta tai keneltäkään muulta.

        On se hienoo miten osaat yhdistellä pisteitä kateelliseksi tultuasi. Sun pitäis saada oikein diplomi siitä, oman liputuspäivän lisäksi. Oikeastaan voisitkin liittää CV:hesi tämän mielettömän upean ja mahtavan taidon. Josko sitten helpottaisi sitä kateellisuuden pistoa, kun saisit mainetta ja kunniaa, mammonasta puhumattakaan, oikein maailmanlaajuisesti. Valtiot myöntäisivät ansiomerkkejä ja kunniakansalaisuuksia ratkaistessasi heidän kaikki ongelmat pisteitä yhdistämällä.

        Bravoo!!!?! Mä hurraan suureen ääneen sulle. Vai sinäkö se niistä irl elämän saamattomuuksista fantasioit? Tiedätkö mitä. Et onnistunu siinä mitä yritit. Tän enempää mä en sulle vastaa. Sä merkitset mulle yhtä paljon, kuin kulkukoirassa elävä kirppu. Jos mä säälisin ketään, mä säälisin sua. Mutta toisaalta, sä et ole edes säälin arvoinen.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Ai mä oon oikein varattu? No kiitos tiedosta, en sitä itse edes tiennytkään. Ai et mulla on useampi nikki? No kiitos siitäkin tiedosta. Varmaankin samalla osaat kertoo kuinka monta lasta mulla on, ja montako vuotta ollaan Taksun kanssa heilasteltu? Ludem: nou hätä, en ole vienyt, enkä ole viemässä Taksua sulta tai keneltäkään muulta.

        On se hienoo miten osaat yhdistellä pisteitä kateelliseksi tultuasi. Sun pitäis saada oikein diplomi siitä, oman liputuspäivän lisäksi. Oikeastaan voisitkin liittää CV:hesi tämän mielettömän upean ja mahtavan taidon. Josko sitten helpottaisi sitä kateellisuuden pistoa, kun saisit mainetta ja kunniaa, mammonasta puhumattakaan, oikein maailmanlaajuisesti. Valtiot myöntäisivät ansiomerkkejä ja kunniakansalaisuuksia ratkaistessasi heidän kaikki ongelmat pisteitä yhdistämällä.

        Bravoo!!!?! Mä hurraan suureen ääneen sulle. Vai sinäkö se niistä irl elämän saamattomuuksista fantasioit? Tiedätkö mitä. Et onnistunu siinä mitä yritit. Tän enempää mä en sulle vastaa. Sä merkitset mulle yhtä paljon, kuin kulkukoirassa elävä kirppu. Jos mä säälisin ketään, mä säälisin sua. Mutta toisaalta, sä et ole edes säälin arvoinen.

        Kuka on ludem?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on ludem?

        Palstahahmo.


    • Anonyymi

      Olet tärkein, vaikka en sua tunnekaan.

      • Anonyymi

        Sydän tuntee.


    • Anonyymi

      Niinpä, vain yksi odottamaton hetki ja kuin kehon virtapiirit olisivat seonneet, sydän sulanut ja mieli latautunut täyteen kaikenlaista kummaa, jota pitänyt siitä lähtien ihmetellä. Ja toisin kuin luullaan, se salama tosiaankin voi iskeä kahdesti samaan paikkaan.

      • Anonyymi

        ❤💫💥 mitä tarkoitat, että kahdesti 😊?
        Oletko m vai n?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤💫💥 mitä tarkoitat, että kahdesti 😊?
        Oletko m vai n?

        Sekä että autoripuli. Olen sopivasti sinua varten kumpaa vaan sen mukaan kumpi ite haluut olla tänään. Transut bileissä


      • Anonyymi

        Kirjoitat kauniisi. Juuri tuolta musta tuntui hänen lähellä. (ap)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat kauniisi. Juuri tuolta musta tuntui hänen lähellä. (ap)

        Entä miltä se tuntuu tällä hetkellä?


    • Anonyymi

      Laita sitten viestiä, niin tiedän. 😏

    • Anonyymi

      Itse muistan myös vuoden 2019, jolloin näin hänet (naisia molemmat ollaan) viimeksi. =) Joulukuussa nähtiin viimeisen kerran... Tai ainakaan itse en häntä ole sen jälkeen nähnyt (jos olisi minut sattumalta jossain huomannut).

      Helsinkiin menee. =)

    • Anonyymi

      Aloitukseen liittyen (toki tietylle); Voi kuinka uskottavaa, ettet ole muita halunnut. Pari kertaa kuitenkin naimisiin painelleelta, nuo ovat vähintäänkin typeriä ja merkityksettömiä sanoja. Johon vastaan, että pidä kuule avioliittosi ( ihan kumpaisenkin) ja arvottoman elämäsi. Olet minulle jo kaikin tavoin näyttänyt ja todistanut, ettet tiedä rakkaudesta mitään, eikä se merkitse sinulle mitään!

      • Anonyymi

        Ei tosiaankaan aloittajalle. En ole ollut koskaan naimisissa.


      • Anonyymi

        Onpa ilkeää kommentointia jonkun avioliittojen epäonnistumisesta. Siis mitä ihmettä? Mistä ulkopuoliset tietää avioliittojen rikkoontumisesta ja niiden syistä. Mä en ikinä tuu ymmärrän näitä tuomitsevia ihmisiä. Paljon pahaa aiheutatte ja jopa osa ihmisistä pysyy karmeista liitoissa. Hyi,


    • Anonyymi

      Nii mäki haluun sut.

      • Anonyymi

        Sä voisit sanoo sen viestillä suoraan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä voisit sanoo sen viestillä suoraan

        tämä on sivusta. Minä en manipuloi täällä ihmisiä.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe