Kukaan ei voi sitä häneltä varastaa tai ryöstää.
Korpikirjailijan arvonimi on Ilmari Kiannon
25
80
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan samaa mieltä olen, joku sitä nyt häpeilemättömästi ''käyttää''....
- Anonyymi
Hän on mitään mistään tietämätön.
Aasi ei tunne ketään, mutta aasin tuntevat kaikki.
- Anonyymi
Se voi olla joku juntti, joka on itse lukenut ehkä vain yhden kirjan.
Jonkun "virtahepo olohuoneessa" tai muun sellaisen 50 vuotta sitten.- Anonyymi
Niin no, Virtahepo olohuoneessa on ilmestynyt 1991!
- Anonyymi
Ilmari Kianto olisi mielissään siitä että joku kirjoittelija käyttää hänen nimimerkkiään tietokoneaikanakin.
Kateellisista murjaisi jotain kansallisrunoilijamme Eino Leinokin.- Anonyymi
Ai olisi mielissään, että joku tollo esiintyy hänenä ? Toisen henkilöllisyyden varastaminen
ja toisena henkilönä esiintyminen on joissain tapauksissa rikos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai olisi mielissään, että joku tollo esiintyy hänenä ? Toisen henkilöllisyyden varastaminen
ja toisena henkilönä esiintyminen on joissain tapauksissa rikos.Pelkkä saman nimimerkin käyttö ei ole mitään henkilöllisyyden varastamista eikä toisena henkilönä esiintymistä. Nimimerkithän ei ole millään tavalla julkisesti rekisteröityjä ja suojattuja tietylle ihmiselle. Oikeasti vaikka on sama etu- ja sukunimi kahdella eri ihmisellä ei heitäkään voi syyttää henkilöllisyyden varastamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja toisena henkilönä esiintyminen on joissain tapauksissa rikos.Aika narsistista esiintyä ikäänkuin hänenä, kun eväät eivät kumminkaan riitä.
- Anonyymi
"Kateellisista murjaisi jotain kansallisrunoilijamme Eino Leinokin."
Kuka tässä tapauksessa kadehtii ketä ?
Toisen nimissä esiintyjää torveloa ei ainakaan ole mitään syytä kadehtia.- Anonyymi
No. Kianto on kuollut vuosia sitten kuten Leinokin.
Vaikka tiedämme, että Korpikirjailija viittaa tiettyyn henkilöön, niin tänä päivänä on kyse jostain toisesta 'korvessa kirjoittajasta'. Eiköhän tuota voi käyttää ihan yleisnimityksenä.
Sen nobelinhan sai Sillanpää.
Beng
Rauhaa kaikille skrivaajille👼 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No. Kianto on kuollut vuosia sitten kuten Leinokin.
Vaikka tiedämme, että Korpikirjailija viittaa tiettyyn henkilöön, niin tänä päivänä on kyse jostain toisesta 'korvessa kirjoittajasta'. Eiköhän tuota voi käyttää ihan yleisnimityksenä.
Sen nobelinhan sai Sillanpää.
Beng
Rauhaa kaikille skrivaajille👼Kuinka monta kirjaa tämä kirjailijaksi itseään nimittäjä on kirjoittanut ?
Ehkä hän voi itse tulla kertomaan teoksistaan ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta kirjaa tämä kirjailijaksi itseään nimittäjä on kirjoittanut ?
Ehkä hän voi itse tulla kertomaan teoksistaan ?Jos hän on korvessa pöytälaatikkoon kirjottelija.
Mitäpä tuosta.
Eivät kaikki tuotokset ole sellaista taiteellista tasoa, että kustantamo julkaisisi.
Sitten julkaistaan kyllä myyvää hömppää.
Beng
Mitäs kaikist kukista sanotaan? Annetaan kukkii.🌷🌸🌹🌺🌻🌼🌾 - Anonyymi
Selvästi kateellinen ihminen on tämänkin aloitteen takana. Mielestäni nimim. Korpikirjailijan tekstit peittoavat 5-1 kateellisten panettelijoiden viestit.
Keltä on pois, että hän kirjoittelee. Psyykenhuoltoa sekin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvästi kateellinen ihminen on tämänkin aloitteen takana. Mielestäni nimim. Korpikirjailijan tekstit peittoavat 5-1 kateellisten panettelijoiden viestit.
Keltä on pois, että hän kirjoittelee. Psyykenhuoltoa sekin!Se aiheuttaa psyykenongelmia palstoille.
- Anonyymi
TEKOSIA hällä kyllä on, muttei teoksia, ei ainakaan yhtään mitään, mitä joku lukisi!
- Anonyymi
Onhan yksikin suuruudenhullu pelle ex-kiekkoilija "Aurinkokuningas".
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517083Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414844HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002748- 1472041
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321607Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534- 171527
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki231418Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111233