Yleensä 10-12 tunnin jälkeen heräämisestä näkö alkaa olla niin sumea, ettei enää edes kunnolla näe näytöllä olevaa tekstiä. Ihan kuin usvaa olisi silmät täynnä! Kuitenkin aamulla ja päivällä ei ole mitään ongelmia näön kanssa. Mikä ihme tämän tekee?? Ei ole ennen ollut tätä ongelmaa!
Näkö todella sumea väsyneenä!
Anonyymi
1
246
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile silmien kostutustippoja. Kokeilemalla löytyy itselle sopiva valmiste. Tippoja voi löytyä apteekkien lisäksi marketeista.
Ihmistä ei ole luotu tuijottamaan koko päivää näyttöpäätettä tai älypuhelinta. Olisi hyvä, jos voisi ulkoilla päivän valon aikaan ja antaa silmien levätä katsomalla kaukaisuuteen.
Jos ei ole likinäköä, alkaa ikänäkö kehittyä varsin varhain. Moni hyötyy luku- tai näyttöpäätelaseista. Käy optikon näön tarkastuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749