Pojille enduro Kevytmoottoripyörä

Anonyymi

Mitkä olisi hyviä merkkejä, en tiedä kevaraista mitään. Mallista tiedän, että pitäisi pystyä ajamaan maastossakin. Hintaa saisi olla n. 3-4000e. Ei viritellä, eikä ylimääräisiä rassauksia. Auttakaas vähän alkuun..

10

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maastossa jos meinaa ajaa niin mantsa on ainoa vaihtoehto, katuenskoja jos vie metsään niin ne hajoaa helposti ja jälleenmyyntiarvo romahtaa.

    • Anonyymi

      Maastossa ajoon ei oikein ole kuin yksi merkki. Tm. Sen saa rekisteröityä jolloin vakuutuksen on halvat ja voi ajella vaikka koulumatkat. Beta olisi toinen muttakun sen laatu on niin umpi surkea että menee aika korjaamolla.

    • Anonyymi

      maastoa tulee vain jonkin verran, mutta olisi kiva sielläkin käydä. Onko mitään kauppaa missä kattava valikoima, mitä merkkejä kannattaisi katsoa ko. hintaluokassa, en tiedä nykymerkeistä oikein mitään. mites esim tällainen Honda CRF125F MY21

      • Tuo on crossipyörä, sopii hyvin maastoon mutta kadulla sillä ei saa ajaa.


      • Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Tuo on crossipyörä, sopii hyvin maastoon mutta kadulla sillä ei saa ajaa.

        Laittakaas suomalaisia sivustoja mistä katsella enduro kevareita.


    • Anonyymi

      Vaikeeta, kun ei tiedä mitä merkkejä katsoisi, ennen oli honda, kawasaki, suzuki ja Yamaha. Siitä maastosta, että ei siellä nyt crossia ajeta, mut olisi kiva päästä poikkeamaan siellä, sellasta kevyttä maasto cruisailua, siksi enduro. Laittakaas vaikka 3 merkkiä jotka olisi hyviä ko, hintaluokassa

    • Anonyymi

      Olisko tämä ok, Aprilia SX 125

      • Tuo on hyvä pyörä mutta mainitsemaasi metsäkäyttöön sen katurenkaat ja vanteet eivät ole parhaat mahdolliset.


      • Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Tuo on hyvä pyörä mutta mainitsemaasi metsäkäyttöön sen katurenkaat ja vanteet eivät ole parhaat mahdolliset.

        Mitkä olisi vaihtoehdot katuenduro 3-5000e, laittakaas jotain vinkkiä?


    • Anonyymi

      Jos nelareista tykkää niin mainio peli on Yamaha WR125R
      Kuluttaa bensaa noin 2,5-3 l/100km.

      Huollot: Öljyt, öljynsuodatin 3000 välein ja ilmanputsari 10 000km välein. Ketjut rasvata joka 500-1000km. Tietääkseni männällä voi ajaa yli 20 000? Ja alakerralla 30 000?

      Pyörä on aika laiska. 90 km/h jälkeen ei oikein kiihdy mihinkään.
      Huiput 110-115 riippuu kuskin painosta, tuulesta jne. Mukavat soundit jos on aftermarket änkkä.

      Pyörän tehot ovat täydet 11 kW/15 HP

      Kulkee asvaltilla ihan hyvin ja hiekkatiet jaksaa jos on hyvät nappula renkaat.

      Jos on sitten 2-tahti mielessä niin suosittelen Yamaha DT125R

      Kuluttaa vähemmän kuin kisapiikit ja on varmaan yksi luotettavista 2-tahteista.
      Ei tarvii rassata koko ajan ja on mukava ja halpa ylläpitää.
      Tehoa löytyy tarpeeksi, mutta jos rahaa löytyy niin suosittelen kotarin ostoa .
      (KTM exc 125)

      Itse olen omistanut Yamaha wr125R jo 2 vuotta eikä mitään ongelmaa tullut sen aikana.
      Kaverilla oli dt sen 4 vuotta eikä mitään suurempaa vikaa ollut.
      Suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe