Paratiisi...?

HIM Fani 4Ever

Ootteko kuullu jo sen Ville valon vetämän Paratiisin? Jos ni mitä mieltä ootte siittä?
mun mielest se kuulostaa villen vetämänä paremmalta!...

5

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • For You

      Olen kuullut... Ja Villen vetämänä parempi ku se oikee versio. Oon myös kuullu Ikkuna Prinsessan, Jykevää On Rakkaus ja Illan Varjoon Himmeään, Villen laulamina siis.

      • iskelmän kuuntelija..

        ..etsinyt tuota Illan varjoon himmeään -biisiä, (en eka edes tiennyt et se on senkin kappaleen laulanut,tuli vaan jostain syystä just tää biisi Villestä mieleen:)) Muut kappaleet oon kyllä kuullu ja hyvältä ne kuulostaakin varsinkin kun Agents soittaa taustalla:)


    • Äijä

      Ei siinä ole silti samanlaista
      tunnetta mukana, mitä Raulilla oli.
      Hiukka teennäinen ääni.

    • Klintti Westwood

      ...on tosi kummallista väittää että Ville Valo vetää kappaleet muka paremmin kuin alkuperäislaulaja Rauli. Itse olen toista mieltä. Kyllä Valo ne kunnialla hoitaa mutta vain Ville Valo fanit voisivat tosiaan olla tuota mieltä että hänen laulaminaan ne ovat parempia, sillä kaikkihan omaa idoliaan haluavat pitää parempina. Kyllä alkuperäinen on paljon parempi, vaikka en juuri mikään Rauli Badding -fani olekaan.

    • Linda

      Eikä alkuperäistä voita mikään, vaikka Villen versiot tulevatkin hyvänä kakkosena.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      21
      1238
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1059
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1041
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. 4
      932
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      926
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      912
    Aihe